Telefondaki zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz?

Çöp uygulamaları telefonumdan kaldirdiktan sonra verimliligim artmış ve vaktimi daha iyi degerlendirebiliyor olduğumu hissediyorum. Bu aralar telefon başında geçirdiğim zamanın çoğunu online eğitimler alarak degerlendiriyorum ve işe yarar sertifikalar ediniyorum. Peki ya siz?

Telefondaki zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz?
Cevapla