Güncellemeler
+1 yıl
Kasanın arkasındaki açma kapama düğmesine basmadan açılmıyor neden olabilir ya :(
Güncellemeler
+1 yıl
Hatta onun için biraz uğraşmam gerekiyor yine.
Aç kapa yaptım defalarca kasanın arkasındaki tuşa basıp. Koku gelince vazgeçtim ekranı kapattım ki açılınca ekranın kendiliğinden kapandığı da oldu. Bu neden kaynaklanıyor olabilir?
Bazen kasayı önce doğru hızlıca çekiyorum kablolarla ilgilenmek için falanç çok sık kullanmıyorum da zaten ama anlayamadım sebebini. Neden olabilir sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Güç tuşundaki soket bozulmuştur muhtemelen ve anakartta problem var. Arkadaki tuşla aç kapa yapma sürekli komple yakarsın PC yi
Peki ne yapmak lazım
Çevrende PC tamircisi veya internet cafe varsa götür tamir ettir
kasadaki fanların çalışıpçalşmadığına bak yüksek ihtimal ısıdan dolayıdır
Çalışıyor uğultu falan geliyor hatta.
kasanın fotoğrafını çeker misin yan kapağını açıp
Ben anlamıyorum işte ondan
kasanın fotoğrafını çek ya da takip et beni
Güç kaynağında sorun var
Evet tamirciye göstermeyi düşünüyorum üzüldüm gerçekten
Şimdi komple açılmıyor ellerken iyice bozdum sanırım.
Kaynağı sökebiliyorsan sök komple pc'yi götürmesen mi?
Masaüstünde de ışık yok mesela sorun hangisinde anlamadım. Tamirciyi eve çağırabilirim de.
Güç kaynağı. Diğerlerinde sorun olsa fanlar dönerdi en azından
Düzelir gibi oldu masaüstğndeki kabloları biraz ellleyince ama tekrar dokunmam artık. :S
Kasa eski mi?
Yok
Hiç mi açılmıyor
Maalesef.
Açılsaydı ne yapardın
Bu nasıl soru lazım bana bilgisayar
😄😄 Spesifik bişey mi yapardın diye merak ettim oyun falan
Yok ya ben öyle oyun oynamam pek.
Anladım ne yaparsın