"Sjsjdha" :) bu ikisi sinir oluyorum ergenler yapar da kaç yaşına gelmiş kızlar yapıyor yapmayın şunu kullanmayın.
(Konuyla alakası yok senden nefret ediyorum bu arada) 😀
(Konuyla alakası yok senden nefret ediyorum bu arada) 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben de sevmiyorum anlamsız harflerden oluşan cümleleri, random mu ne diyorlar adına
Evet öyle
Random gülme muhabbetinden nefret ederim.
👍👍👍
Ya randoma bende sinir oluyorum hiç ciddi gelmiyor bana
Bana mi diyon shdhgaha😂😂😂😂
Yok ona 😃
Haoo 😂
Anlamsz harfleri ben de sevmiyorum jhsjs ne bu
Soğuma sebebi.
Noldu senin kız meselen o serum lu resim atan Kskskskssk 😂😂😂😂 ramdom gülüş de ne sacma
Muhabbet ilerledi sevgili değil ama kanka olduk :)
Hayırlısı olsun☺️
Kelime kelime yazip göndermek sinir ediyor beni
"Tamam" bu kelimeyi sevmiyorum
Göz kırpma olabilir sinsi 😉
Kimden knk gdgakak :)