Yazışma sırasında sizi sinir eden , kelime , ya da emoji var mı?

"Sjsjdha" :) bu ikisi sinir oluyorum ergenler yapar da kaç yaşına gelmiş kızlar yapıyor yapmayın şunu kullanmayın.

(Konuyla alakası yok senden nefret ediyorum bu arada) 😀
Yazışma sırasında sizi sinir eden , kelime , ya da emoji var mı?
Cevapla