
Hepimiz en az bir sosyal medya kullanıyoruz. Peki bu sosyal medyayı neden kullanıyoruz ve bunun bize artısı nedir?

Hepimiz en az bir sosyal medya kullanıyoruz. Peki bu sosyal medyayı neden kullanıyoruz ve bunun bize artısı nedir?
Artısı bana göre çok.
Artık dijitalleşen dünyada bir çok şeyin arşivi bulut dosyalarında yer alıyor.
Sosyal medya anılarımızı düşüncelerimizi arşivlediğimiz , kolayca ulaşabileceğimiz bir albüm diyebiliriz.
Eskiden fotoğraf albümlerine sadece evimize gelen insanlar bakarken şimdi yakın çevremizle paylaşım içindeyiz.
Aslında seçime göre , arkadaşlarımız ve tanıdıklarımızla özel bir ağ oluşuyor.
Reel hayatta sosyal olamayan insanlar yeni arkadaşlıklar edinip iletişimde oluyor. Yine eskiden örnek vereceğim ki mektup arkadaşlığı gibi bir nevi.
Teknoloji , tekstil, gıda , seyehat bir çok şeyden güncel haberdar olup takip etmemizi sağlıyor.
Kötü yanları var mı derseniz. Bence var oda ahlaki döngüde ileri derece kırılma mevcut.
İletişimde zaman ve mekan engellerini ortadan kaldırabilirsiniz. Yaşam tarzınıza ve düşüncelerinize göre gruplar kurabilir ve sayfalar açabilirsiniz. Eski arkadaşlarınıza ulaşabilir, yeni arkadaşlar edinebilirsiniz. Az kelimeyle çok şeyler ifade eden cümleler oluşturabilen bir yazar ve şaire dönüşebiliyorsunuz.
Sen eski bir üyemisin iki soruma geldin görüşlerin çok iyi 😇
Sosyal medya sayesinde ulaşmak istediğimiz bilgiye anında ulaşabiliyoruz, tabi ki bilgi kirliliği var ama kimi dinlediğimize dikkat edersek bu gibi sorunlardan uzak durmuş oluruz, benim açımdan en büyük artısı bu, ben sosyal medya sayesinde çok şey öğrendim, bana çok şey kattı.
Aslında hiçbir şey katmadı huzursuzluktan başka bir şey öğrenmiyoruz
Dinlediğiniz kişiye göre değişir, ben bilim, tarih, insan ilişkileri, din konuları hakkında çok şey öğrendim..
Mesela öğrenmediğini varsarsan bu bir eksiklik midir
Dediğinizi anlamadım
Diyorum ki din bilim tarih öğrenmedin sosyal medya yokmuş gibi davrandın hayatın da eksiklik mi yasayacaktın geri mi kalmış olacaktın onu diyorum
Eksiklik mi, bu kişiden kişiye göre tartışılır ama Bilgi güçtür ve öğrenmek kötü bir şey değildir.
En yaygın dönemi 2009 da Facebook la başladı 15 yıldır daha ne öğreneceğiz yani bence bu sosyal medya faydaları gereksiz abartılıyor bize hiçbir faydası yok
Hayatımızdan 15 yıl gitti ve bizler birer bağımlıyız ölünceye kadar bu telefondan sosyal medya kullanacağız ihtiyaç diye
ben bağımlısı değilim, kendi adınıza konuşun bence
Telefonumda süre sınırlaması var, her an telefonda olmak tabiki de hayatsızlıktır
Öğrendiğimiz bilgiler huzursuzluk yaratan bilgiler bunu önce TV ile yapıyorlardı şimdi elimize vediler bu telefonu daha beter olduk
Benim diyeceklerim bu kadar dı zaten teşekkür ederim sohbet için
Ben huzursuzluk yaratan şeyler öğrenmiyorum, bilim öğreniyorum, neresi huzursuzluk verici, size huzursca geliyorsa telefonunuz kapatabilir, tuşlu telefon kullanabilirsiniz
Rica ederim
Bunu şirket yönetmek gibi düşünün
Sürekli büyümek zorundasınız asla küçülme hedefiniz olamaz bu
Çağda hayat böyle ilerlerken tuşlu telefona geçmek intihar olur
😊😊😊
Bence bir artısı yok. Tamamen zaman kaybı...
Burası olmasa napardık be
Aynen ya. Bir nevi sinir , stres dökme merkezi gibi... ve bazende gülümsetiyor:)
Güzel insanlar da var arada sohbet oluyor 😇
Evet bu doğru. Bazen akıldan kaçık insanlar olsada , güzel insanlarda var evet...:)
Bir iki de olsa yeter bize 😂
Kesinlikle😂
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim efenim 😇
Cevap
2Cevap
Bence zaman geçirmek ya da yeni arkadaşlar edinmek olabilir. bunun dışında bir artısı olduğunu sanmıyorum
Bilgiye erişim hızlı. Yalan dolan bilgiler de eksik olmuyor tabii ki. Motivasyon konusunda olumlu bir etki bırakıyor kendi adıma söyleyecek olursam. Bunlar dışında bir artısı yok bence. Herkes birbirinin kopyası olmuş özenti şekilde yaşayıp gidiyor
Bilgi açısından bakarsak çok çabuk ulaşabiliyorsun. Sosyal medya %90 eğlence olduğu için de kafa dağıtıyorsun işte.
Faydali seyler ôgrenmek:)
Biraz eğlenmek ve gülmek için 😂😂🙃🙃
Gündemden haberimiz oluyor
Hiçbir artısı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?