
Arkadaşlar teknolojiye bir cinsiyet belirleyecek olsak bu kız mı olurdu yoksa erkek mi ve neden?

Arkadaşlar teknolojiye bir cinsiyet belirleyecek olsak bu kız mı olurdu yoksa erkek mi ve neden?
objektif olarak ölçülen zeka açısından kadın ve erkeklerin farklı olmadığı konusunda nettir bence ikiside
En güzel yorum bu vala helal olsun 😇
Kadın olsun , kadınlar her yere daha çok yakışıyor 🫶🏻.
Kadınlar çiçektir😇
Cevap
5Cevap
Teknoloji cinsiyeti olsaydı bence kadın olurdu
Erkek olurdu çünkü akıl mantık vs işleri daha eril biz dişiler daha duygusal ve mantıktan Uzak yaşarız
Çok mantıklı bir yanıt helal olsun 🙏
Teşekkür ederim ben mantığa çok Uzak değilim demek ki 😂
Fazla mantıklısın 😇
Bence erkek. Duyguları geri planda, insandan çok şey götüren bir şey olsa olsa erkek olur😈
Ne gömdünüz bizi varya 😂😂
Allah razı olsun bugünde yedik lafımızı 😂
Erkek olurdu çünkü duyguları yok
Kusura bakmayın ama gerek bu
@sozsuzzaman
Gerçekten haklısın 👏👏
Benim var ama duygularım üzdünüz mesela 😇
Abicim ya duygu dolu erkekler de var ama olmayan daha çok üzerine alınma 😂
Öğretmenim kim diye sordun 😂
Erkek olurdu duygusu yok :)
Duygusuz bir şey yani
Bizim duygumuz var ortaya çıkarmayı bilen yok
Vardır ama bazen gözümüzün önünü göremeyiz
Bazen de görmek istersin ama göstermezler 😇
Bu böyle uzar gider jxjdjjd
Bence de ama bazen göstermek görmek lazım 😇
Kadın erkek yönetemez 😅
Kadın
Neden peki
Çünkü kadınlar erkeklere göre daha zekiler
erkek olurdu çünkü düz mantıkla çalışıyor
Öyle demesen iyiydi 😂
Erkek
Neden kız 😇
Kadin erkek karisik 😊🧿👍
Tamam barış sağlandı 😂
🥰🥰
Fazla komplike bir yapı, bu yüzden kadın olurdu..
Net erkek olurdu 😂
Erkek olurdu
Her ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar