bence erkekler daha meraklı şahsen ben çok yakından takip ederim dergiler okurum makaleler okurum neler yapılabilir düşünürüm ama bunu yapan kadın görmedim hiç
erkekler daha kavramlı anlarlar fakat kadınların bir çoğu ben bilgisayardan anlamam şundan anlamam der vazgeçerler vazgeçmeseler ne kadar kolay olduğunu anlarlar onun için bu anlama konusunda erkekler daha çok fazla bilgi sahibidir kadınların çoğuluğu değil ama çok iyi anlayanlar var tabi ama en yatkın ve net cevap olarak erkekler diyebiliriz
yani mutlaka çünkü çağ teknoloji çağı insan ister istemez bir teknolojik aletle tanışmak zorunda kalıyor teknolojik yapılar hakkında derin bilgisi olmasa bile tamamen yabancı olmaması iyi olur
Aslında eğitimli ve öğrenmek isteyen araştırmaya meraklı kadını ve erkeği gayet güzel teknolojiyi anlar ve kullanır. Ancak günümüzde Z kuşağı teknolojinin içinde doğup büyüdüğü için onlar bizlere göre daha avantajlı durumdalar.
Genelleme yaparsak erkekler biraz daha meraklı oluyor ama yani daha iyi anlamaktan değil tamamen erkeğin daha çok meraklı olmasında. Kaynaklı bir durumdur bu
Niye yetenekleri, kişilikleri, zevkleri/hobileri cinsiyetlere ayırıyorsunuz? Bundan vazgeçmeniz gerekiyor. Hiçbir şeyin cinsiyet ile adlandırılması gerekmiyor.