Google Maps üzerinden çocukluğumun geçtiği yerlere bakıp üzülüyorum, bir ben mi anormal kaldım?

Fotoğraflara dahi yansımış enerji. Google Maps ve yandex tarayıcıları üzerinden bakıyorum. Hayat 2011 de çok güzeldi
Google Maps üzerinden çocukluğumun geçtiği yerlere bakıp üzülüyorum, bir ben mi anormal kaldım?
Cevapla