• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Erkek arkadaşın sosyal medyadan başka kızları takibe alması normal mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
36
Yapay Zekaya Sor
Erkek arkadaşın sosyal medyadan başka kızları takibe alması normal mi?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ssxza
    ssxza Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Ara sıra (model oyuncu falan olmamak kaydıyla İSĞWŞDĞWŞEĞW) kızları takibe alabilir bence ama bu rahatsız edici seviyede olmamalı, ayrıca sevgilinin sosyal medyada ne kadar vakit geçiren birisi olduğuna da bağlı bu örnek veriyorum gününün büyük bir bölümünü sosyal medyada geçiriyordur veya gerçek hayatta oldukça sosyal bir insandır haftada birkaç kişi falan tamam peki olabilir ama tutupta 10 kişiye basıyorsa o tuşu çok rahatsız edici gerçekten ya yine de bunu onunla da konuşmalısın ben biraz rahatsız oluyorum sevgilimin kafasının dışarıda olmasından bana vakit ayırmamasından falan bunu açık açık konuştum her şey çok daha iyi pişman olmazsın gerçekten yap bunu da 💖 özür dilerim çok uzun yazdım sanırım şağwşdğwşe

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Estağfurullah canm benim çok tatlısın da , bn defalarca uyardım maalesef değişmiyor bugün de fake hesabımla flörtlesti

      Yorumla
    • ssxza
      ssxza
      +1 yıl

      Hay maşallaahh abi almış yolunu gidiyor hafiften soğuk yapmaya başla kademeli olarak zaten kısa süreye kendini de bu şekilde daha hazır hissedersin doğru olan buysa ayrılırsın çok basit bir cevap biliyorum da flörtleşmek nedir ya sabır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız o kadar sabir bırakmadı yolu verdım canım yerine yeterince koydu

      Yorumla
    • ssxza
      ssxza
      +1 yıl

      Çok iyi yapmışsınnn istediğin zaman yazabilirsin bana çok aktif değilim ama dinlerim her sorununu çok yardımcı olamasamda kimse için ömür çürütmeye gerek yok eline sağlık 💖💖

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ah güzelm benim teşekkür ederim sende istediğin zmn yazabilirsn🩷

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Wolfg
    Wolfg Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Böyle şeyler çok saçma ya. hadi arkadaşını takip ediyorsa anlarım da hiç tanımadığı bir kızı hele hele açık saçık fotolar paylaşan insanları takip ediyorsa şüphelenmekte fayda var

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Zehraalden
    Zehraalden Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Bendede aynı durum bi kaç kez sordum öylesine beğeniyorum dedi bende soğuk yapmaya başladım çünkü gerçekten hoşuma gitmiyor bu davranışı şu an limoniyiz

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
+1 yıl
  • Tabii ki, her insanın farklı sınırları ve beklentileri vardır. Eğer bu durum seni rahatsız ediyorsa, açık ve net bir şekilde hislerini paylaşmak en iyisidir. İletişim ve anlayış önemlidir, belki de arkadaşın durumu yanlış anlamıştır. Ancak eğer sınırın aşıldığını düşünüyorsan, bu konuyu net bir şekilde dile getirmek ve sınırlarını belirlemek önemlidir. Her insanın rahatsız olabileceği durumlar farklı olduğu için, hissettiklerini açıkça ifade etmek doğru bir adım olabilir. 🤔👍

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Defalarca rahatsız olunduğu belirtildi devam ediliyor almaya üstelik her kızın fotoğrafını likeliyo ne yapsam da düzelmiyor

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

58

Cevap

30

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.

    Hayır normal değil bu

    1
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Normal değil gadası

    0
    0 Yorumla
  • CarelerCaresizzz
    CarelerCaresizzz Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Gözünün dibinde yapıyorsa? Bile bileyse bide? Yol vermen lazım.

    2
    0 Yorumla
  • selamcanımnabercanım
    selamcanımnabercanım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Eğer o kişi arasında mesafeyi koruduğu şekilde ( kız da korumalı ) bir muhabbetleri varsa arkadaşı ise okuldan vs takipleebilir onun dışında parmaklarını kırarım

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nefes alsın yeter kafasında 😂

      Yorumla
    • selamcanımnabercanım
      selamcanımnabercanım
      +1 yıl

      Bensiz nefes alamaz fajxhwjdnskss

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Defolsun 😂

      Yorumla
  • Competitive
    Competitive Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence normal değil. Hayatında biri olan başka birine ihtiyaç duymaz, başkalarına bakmaz.

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bana göre normal değil. Ne gerek var ki her tanıdığımızı eklersek ohoo

    1
    0 Yorumla
  • H-b_a
    H-b_a Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 92%
    +1 yıl

    Hayır normal değil. Demek ki gönlü bende değil ya da beni istemiyor nokta

    1
    0 Yorumla
  • AsteriaTitan
    AsteriaTitan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok normal ve olağan bir şey. Eğer ki seninle ilgili bir gelecek görmüyorsa. Önündeki seçeneklere bak derim.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Görmüyo demek başka arayış peşinde

      Yorumla
  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 981 cevap paylaştı.

    Seni ciddiye almıyordur. Ayrılmak için gayet yeterli sebep. Sen ayrılmazsan, o birini bulunca senden ayrılır.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten beğenmediği kız kalmamış

      Yorumla
    • Tersy
      Tersy
      +1 yıl

      Birinin onu beğenmesini bekleme😎🤭

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aman kim beğeniyorsa beğensin

      Yorumla
  • Papatiam
    Papatiam Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Değil. Böyle bir karaktere sahip biriyle beraber olup kendinizi küçük düşürmeyin lütfen.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısınız

      Yorumla
  • Gzz00
    Gzz00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla boynuz cilalamaya çok meraklı değilim Edemez kimseyi takip falan Uymazsa kapı orada bir yerde sapı da vardır 🤔🤔🤔

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    rahat bırakın şu erkekleri yaa iyi giden ilişkiyi bile bozuyorsunuz sonra burada yeni yeni sorular soruyorsunuz erkek arkadaşım beni terketti neden diye

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rahat birakalm derken? Karşısındaki hayatında ki kadına saygı duymayan bir erkek var ,2. planda olmak senin için neyi ifade ediyor söyler misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim bahsettiğim her şey yolunda giderken adamlara karışıp boğmanız. Ama zaten her şey iyi gitmiyorsa üstüne birde bahsettiğin oluyorsa hayatında olmasınında bir anlamı yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Iliski içerisinde asla karşımdakini sıkmam yanlışa bunca zamn susmam bile kendi saygınlığımi kaybettiğim anlamına geliyor , güzel ilişkiyi batıran bir taraf varsa oda erkektir çünkü doyumsuzluklarından kaynaklanıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yahu neden genelliyorsun bütün ilişkilerin katili erkek değil kadınlar çok masummuş bu dünyanın en değerli bilinmeyen canlılarıymış gibi konuşmayın lütfen bak ben genellemiyorum ama insanlığı katleden kadınlarda çok. Ayrıca doyumsuz aldatacak sadık kalamayacak erkekle bir ilişkiye başlamakta hataya zemin hazırlamaktır bence her insan kendini en başından beri ele veriyordur önceden böyle değildi savunmasının arkasına sığınmayın lütfen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Siz diyorsunuz ya rahat bırakın şu erkekleri hah ilişki başından hiç darlamadım sosyal medya hesaplarına dikkat etmedim sadece ilerledim bazı şeyler sonradan gözüme batmaya başladı belki anlar diye uyarma yaptım sadece uyanmamın ardından yine aynı şeyler olunca bu sefer katlanamadim çok uzatmadan bitirdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yakalamışsın... acaba yanlış mı anladım acaba masumane durumlar mı diye bekleyip gözlemlemişsin ama sen sustukça durumun dahada vahim hale geldiğini görünce uyarmışsın olmayınca ayrılmışsın tamam her şey olması gerektiği gibi ilerlemiş maalesef... keşke iyi yönde olması gerektiği gibi ilerleseymiş. Ben birde şuraya takılıyorum ilk tanışma flört ve sevgili olma aşamasında bu adamın sadık olmayan biri olduğunu anlayamadın mı gereken tetkikleri ve tanıma sürecini iyi değerlendirmedin mi çünkü herkes kendini ele verir ama karşı taraf o esnadaki duygu yoğunluğundan anlamayabilir ya da yakıştırmayabilir. Yani pazardan çürük elmayı alıp sonra tüm elmaların tadı kötüdür demek ne kadar mantıklı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Karşımda ki iyi oyuncu ise benm bir suçum yok maalesef, masumane tavırlar ben öyle biri değilim profili verdi hep

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani anlayamamışsın işte bu kadar basit. O iyi oyuncu değilmiş sen iyi seyirciymişsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Karakter zayıflığına veriyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet zayıfmışsın hayatına almaya çalıştığın erkek / erkeklere önden bir bağlanıp sonra hayatına almaya karar veriyorsan flört dönemini sağlıklı bir tanışmayla geçirmiyorsun demek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunun için öneriniz var mı peki beyfendi maşallah her şeyi biliyosunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Değer vermeden hayatının merkezine yerleştirmeden ona bağlanıp gelecek planları yapmadan önce iyi tanı her zaman şüphe et ve dene... bunlar sana başarı ve mutluluğu getirecek bayan sosyal medya mağduru

      Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal değildir tabiki de ilişkiye saygısızlık resmen

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle

  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Ortak çevre ve tanıdıksa dert etmem ama tanımadığı ünlü vs olmayan kızlarsa tabiki normal değil

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tanımadıklarına ediyor, beğeniyor da

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      +1 yıl

      Yol ver gitsin hayır gelmez. Sürekli arayışta olur o

      Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 812 cevap paylaştı.

    Normal ölçülü olmalı tanıyorsa alabilir önüne geleni değil.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Önüne geleni 😂

      Yorumla
  • Unbreakable43Y
    Unbreakable43Y Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 84%
    +1 yıl

    Nornal değil , takipleşmeden mesaj atarsa daha mantıklı bir hareket olur söyle bence ona😁

    0
    0 Yorumla
  • Dark_Scourge u
    Dark_Scourge Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimleri niye takibe aldığı ve nasıl sohbetlerin olduğu önemli.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ayrılmak için neyi bekliyorsun 30 kişiyle daha aldatmasını mı

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır tabikide , yol veriyorm bisi olmamış gbi devam ediyo yüzsüz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aşkım değmez ya bırak harcatma kendini önüne bak güzelim kızsındır eminim cevap bile verme her şeyin en iyisini hakediyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim canım benim 🩷

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Normal değil. Avcılık içgüdüsü ekliyor. Alternatifleri çoğaltıyor

    0
    81 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet durmuyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu durumda ne yapmanız gerekiyor biliyorsunuz değil mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet resti çekiyorm ama yüzsüz gbi bisi olmamış gbi yazmaya devam ediyor anlamıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çünkü bu durumu normalleştirmeye çalışıyor senin bu duruma gereksiz tepki gösterdiğini anlaman için normal davranıyor bence taviz gösterme ve hatta cevap verme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte ben bunu normal karşılayamam , ha çok uzun zamandır beraber deglz ama insanın gururu var kimse kabul edemez üstelik uyardım ben asla öyle bir şey yapmadım yapmamda , ve artı olarak bugün fake hesabımla flörtlesmeye başladı daha ne olsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet arkadaşımız tam bir karektersizmiş kendilerini tebrik ediyorum fark etmez beş yıl da geçirmiş olsanız bu durum değişmez yani eklemesi zaten saçma ve seni de seninle aldatmış daha ne olsun vur tekmeyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerçekten bi insanın gururuyla , duygularıyla oynamak bu kadar kolay mı. Kim bilir benim bilmediğim daha neleri var sustum gördükçe sustum dil döktüm fayda etmiyor alıyor beğeniyor yorum atıyor bana cevap vermezken fakeye yazıyordu ne kadar kırıcı bir durum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Baya sıkıntılı bir durummuş çünkü size cevap vermiyor fake hesabınıza cevap veriyor bu evet büyük problem telefonunu sizden saklıyor mu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Uzak mesafeydi henüz o duruma gelinmemisti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani daha fazla konuşmayım kalbin acır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ben alışığım yani gerçekleri yüzüme vurulması beni daha çok gözü açık yapar emin olun , hiçbir problem yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam o halde söyleyim. Uzaktak bu şekilde yapıyorsa ve rahatsa bu durum fiziki aldatmaya da gider yani ne demek istediğimi anladınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet anlıyorum, herkes kendi karakterine yakışanı yapıyor bisi diyemem ama aldatma potansiyeli olan bir insan ayrılsın sonra ne yapıyorsa yapsın, kimse kimsenin hayatıyla oynayamaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamamen durumu kavramış ve bireysel yorum yapacak duruma gelmişsiniz. Bence durumu çabuk unutup üstünü rahat çiziyorsunuz. Hak edene hak ettiği gibi davranman güzel.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisini eğitememis insanı egitemem maalesef, akıl verilmiş neyin doğru olup olmadığını idrak edebilecek yaşta insanlar anlamayıp devam ediyorsa bile isteğe yani karakterinin zayıflığına vermekten başka yapabileceğim bir durum yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kendinize gelmenize sevindim. Olaylara olgunlukla karşılayıp tepkinizi gösteriyorsunuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kaybeden ben değilim , kötü bir insan oldugumuda düşünmüyorum:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Böyle olması daha iyi oldu. Deneyim kazanmış oldunuz. Ayrıca bu durumların olmasının sebepleri hem deneyim hemde daha doğru kişiye ulaşmanızı sağlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet Allahın hayatimizdan çıkardıklarında var bir hayır , üzülmüyorum yanlışta olmaktan kat kat iyidir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O halde defteri kapattık 🫥

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kapattık, teşekkür ederim bu arada baya yazdınız yordum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç problem yok yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düşünceleriniz yeterince yardımcı oldu 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O halde geçmiş olsun ❤️‍🩹

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahaha teşekkür ediyorum 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim 😇

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim düştüğüm durumlara düşmeyin aman 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hahahah o durum biraz zor gibi 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha iyi olur , güven duygusu iyice azalıyor yoksa 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Güven duygusundan da olabilir ama kimse girmiyor hayatıma ondan 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden giremiyor?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olmuyor genelde ben istemiyorum. Çok ters biriyim anlaşmıyor kimse benimle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl


      Yani ters biriyim derken sinirli bir yapıyami sahipsiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani sinirli yapıya sahibim ama sürekli değil sadece biraz mağara adamıyım işte kıskanç felan kızlar gelemiyor böyle şeylere onu anladım o yüzden saldım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Darlama meselesi, yani biraz öyleler rahat takılmayı seven çok bisi diyemem sizin düşünce yapınızda normal doğru edepli hayalı haraket etmek mağaralalık değil fikrimce

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Darlamak değil aslında. Mesela kıyafet konusuna takılıyorum anam babam mısın karışıyorsun falan diyorlar. Sadece sığındıkları konu oluyor. Erkek arkadaş felan bana ters şeyler. Empati kurarak cevap veriyorum ama boş oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Belkide sizin zihniyetine daha uygun bireyle olursanız fikir ayrılığı yaşamazsınız lütfen dediğimi yanlış anlamayın, ilk bakıyorsunuz zaten giyinis tarzı tipi o yanaşmayacan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben kimseye canlı kanlı görüp gidip tanışmıyorum genelde sosyal medyadan tanışmak isteyen oluyordu artık o da olmuyor sosyal medya kullanmıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım, yanlış ifadem olduysa kusura bakmayın lütfen, illaki gönlünüze göre vardır bu hayatta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Umarım bakalım yok yanlış anlamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gönlününuz hoşnut tutun eminim ki vardır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beklemeye devam edelim o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cok sıktım sizi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sıkılmış olsaydık eğer bu kadar mesaj atılmazdı diye düşünüyorum 🤔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısınız da belki kırmamak amaçlı demiyor olabilirsiniz bn diyeyim dedım 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O zaman düz mantıkta bakarsak bu dediğinize göre benim kırılmış olmam gerekiyor 🤓

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya hayır dur yanlış ifade de bulundum , senin yerine bn diyeyim yani senin adina belki sıkılmıştır dedim ondan işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kibarlıktan çatlatacaksın az kaldı anladım zaten ne demek istediğini gülümse diye şaka yapmıştım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstemeden kırmak istemiyorum karşımdakini ve en çok nefret ettiğim şey birinin beni yanlış algılaması

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim de en çok nefret ettiğim birine bir şeyi ifade edememek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte ifade dili konuşma üslubunu görüp duymadığımız için sosyal medya platformlarında bu tarz ifadelerimizi net aktaramiyoruz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet haklısınız. Fiziki bir sohbet daha farklı oluyor. İfade etme biçimi daha farklı ve anlaşılır olacaktır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elbette , saygı benim için önemli bunu dikkate aldığın içinde ayrı teşekkür ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim aynı şekilde bende teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rica ederim insanlık görevimiz saygısızlığın anlamı yok medeni insanlarız sonuçta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mağara adamıyım ben ama 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Estağfurullah 😂afedersiniz de yumuşaklıktan iyidir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet burada güzel bir gönderme var aldım mesajı evet o zaman doğru yoldayım 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahaha , devam yolunuz güzel 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim durumum Pek inandırıcı gelmedi ama hadi neyse ikna olayım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden gelmesin ki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gerçekleri konuşalım öyle olsa durum farklı olurdu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl farkli olurdu peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şu an çok güzel bir ilişkim olurdu seçicilik varsa demek ki gittiğim yolda bir sıkıntı var gibi görünü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yanlış düşünüyorsun, insanlara doğruluğu yaşatmak biraz zor konu bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet mantıklı doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mesela bn clube gitmiyorum evdeyim hep disari hayatim yok desem ki garipserler ezikce bulurlar öylede oluyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hah işte bunlardan bahsediyorum ben sonra sen beni kısıtlayamazsın diyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayat alışkanlıkları öyle olanlar maalesef rahata alışıklar bisi diyemezsin cidden dinlemezler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erkek kız kanka olaylarına ters olmak mesela bunlarda var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahaha yani kimse görmesin ama bnde sevmiyorum 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bana güvenmiyor musun diye ses yükseliyor sonra hahhaha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mesele güven değil bi anda akıl karışır, sınır olması gerekiyor evet mesele güven kimseye guven micen sinirlendim yine sonra niye sevilmiyoruz diye ortalıkta yırtınıyolar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Vallaha benim suçum yok. Ben mükemmel derecede güvensem bile erkek erkektir kanka olamaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahaha senin ne suçun var ki 😂sakin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok suçlu ben oluyorum anlamında dedim 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O kadar takılma gerçekten, seni ciddi anlamda önemseyen bir insan bu kdr basit şeyler için seni kırmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haklısın doğru kişiyi bulmak önemli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne kadar zor desekte eminim ki bi yerlerde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet sanırım öyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O zamn bu sefer gerçekten sıktım galiba 😂

      Yorumla
  • NiYaZiCaNvErDi
    NiYaZiCaNvErDi Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    Erkek arkadaş derken sevgili olarak mı normal arkadaş olarak

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevgili

      Yorumla
    • NiYaZiCaNvErDi
      NiYaZiCaNvErDi
      +1 yıl

      Sende şifresi var mı ve neden böyle bir şey yaptığını sordun mu konustun mu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben şifre olaylarına pek yanaşmam , gözümle görüyorum alıyor beğeniyor yorum atıyor uyardım yapman yankısı dedim dikkat ederim dedi ama etmiyor sanki konuşan ben deglm

      Yorumla
    • NiYaZiCaNvErDi
      NiYaZiCaNvErDi
      +1 yıl

      Burnunu sürtmeyi dene bakalım bir gözü korksun eğer umursamiyorsa sana kuma arıyor demektir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Afedersiniz ama her türlü hakareti ediyorum ayrılmayı direk önüne seriyorm minnettimin olmadığını belirtiyorum yapmicam etmicem diyor ama yok devam ediyo

      Yorumla
    • NiYaZiCaNvErDi
      NiYaZiCaNvErDi
      +1 yıl

      O zaman kesin bir dille ayrıl

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ah bi algılasa

      Yorumla
    • NiYaZiCaNvErDi
      NiYaZiCaNvErDi
      +1 yıl

      Ayrıl ayrıldıktan sonra ister algılar ister algilamaz sen bir şey kaybetmezsin

      Yorumla
  • useruseruser002
    useruseruser002 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Senin takibinde başka erkek varsa, onun da takibinde senden başka kızın olması tabi ki, normal))

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlişki içerisindeyken alınması gerçekten normal mi bn almadım yapmamda

      Yorumla
    • useruseruser002
      useruseruser002
      +1 yıl

      Neden olmasın ki, her takipe alanla sevgili mi oluyorsunuz😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok bide sevgili olsn , başkası dikkatini hala çekiyor demk

      Yorumla
  • Aster1aA
    Aster1aA Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    gayet normaldir sonuçta hayatınızda tek siz yoksunuz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cok sağol ya😂

      Yorumla
  • Cobol
    Cobol Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 81%
    +1 yıl

    Değil elbette

    3
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
    • Cobol
      Cobol
      +1 yıl

      Daha çok üzülmeye değmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Üzülme yok , sadece gurur kırılıyor ne gerek vardı düşüncesi

      Yorumla
  • Lobellia
    Lobellia Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 631 cevap paylaştı.

    Benimki böyle bir şey yapsa hayatı dar ederim ona

    1
    0 Yorumla
  • Cavendish
    Cavendish Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 76%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 647 cevap paylaştı.

    Tanımadığı insanları takip ediyorsa değil.

    1
    0 Yorumla
  • düşünmektükenmektir
    düşünmektükenmektir Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Pek hoş olmasa gerek.

    1
    0 Yorumla
  • YoğurtluCikolataa
    YoğurtluCikolataa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır anormal, kan çıkar

    1
    0 Yorumla
  • Bitkinbirgirl
    Bitkinbirgirl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır değil, almamalı

    1
    0 Yorumla
  • Hortlaklalaa
    Hortlaklalaa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ümüğünü sıkarım tükürürüm ona

    1
    0 Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Basit insan hareketleri

    1
    0 Yorumla
  • BirPeriKızıı
    BirPeriKızıı Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Normal değil sinir bozucu

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Cok normal knk hem onlara hem sana yürüyor evlen cocukla kacırma mazallah bize denk gelir

    1
    2 Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      Allah'ım çok iyi AOAQGHSİKCOWAAPQLQĞ

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya ahaha😂

      Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Flörtözdür. Degişmesini bekleme sen bitir..

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yol veriyorm zaten de anlamıyor işte

      Yorumla
  • afdafasfafa
    afdafasfafa Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Kızlar siz neden bu kadar s4laksınız :d

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben ne yaptım

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      Defalarca yaptığını söylemene rağmen hala normal mi? diye sorman olabilir mi mesela?
      Sonra ağlayacaksınız aldattı, üzdü haketmiyorsunuz erkolaaağr falan hep aynı terhane awq

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erko demiyom ya , evet uyardım belki utanır diye ama yok ayrılmak istediigmi defalarca belirttim kabul etmiyo yani bisi olmamış gvi devam ediyo

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      İşte malsın kankam, fazla bir yorum yapmama gerek yok azıcık kendinle konuşman yeterli.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kalbimi kırdın 😂daha ne olsn yol veriyorm işte

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      Düzeli düzelir. Yol vermeyi akıl etmen güzelde hani, bir sonraki tercihlerinde de bundan ders alsan çok iyi olacak :d
      Erkek bulmakda sorun yok ortalık her iki cins içinde eş kaynıyor zaten. Sorun tecrübelerinizi uygulamamanız. Umarım bir sonraki tercihin daha oturaklı olur kankam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim dediklerini anlayabiliyorum, benim ki canım değil gerçekten farkındayım her şeyin, çaba sadece bu durumda kendime haksızlık yaptığımında farkındayım, ama dur dedim artık emin ol yeterince hakarete bulunuyorm yüzsüzse anlamıyorsa benm yapabileceğim bir şey yok

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      Rica ederim. Bazen kendi mutluluğunu geri plana atacaksan bile en azından bunun farkında olacak, bunu hakedecek birisine karşı yap ki, sana iki kat mutlulukla geri dönmesi gerektiğini anlayabilecek kalbe sahip olsun. Bu şekilde oturaklı bir ilişkin olur. Bu ayara dikkat et.
      İyi akşamlar kankam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dediklerini aldım, tekrar teşekkür ederim iyi akşamlar 😊

      Yorumla
  • Zahidehanim16
    Zahidehanim16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 50 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen de alabilirsin o zaman

    2
    7 Yorumla
    • koray121
      koray121
      +1 yıl

      Sıkıştı

      Yorumla
    • Zahidehanim16
      Zahidehanim16
      +1 yıl

      Sıkışan nedir

      Yorumla
    • koray121
      koray121
      +1 yıl

      Kalbim heyecandan sanırım

      Yorumla
    • koray121
      koray121
      +1 yıl

      Hele geri dönersen sanırım durucak

      Yorumla
    • Zahidehanim16
      Zahidehanim16
      +1 yıl

      O zaman dönmemem isabet olmuş ☺️

      Yorumla
    • koray121
      koray121
      +1 yıl

      Bence dönmelisin ama ya 😔

      Yorumla
    • koray121
      koray121
      +1 yıl

      Ama

      Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    ee demek ki sende de var

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bnde 400e yakın istek var 1ini bile kabul etmedim

      Yorumla
  • esmayaakarrr
    esmayaakarrr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Aynısını yaşadım direkt yol ver direkt

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sadece takip olsa yine iyi beğeni yorum fake hesabımla flörtlesti

      Yorumla
    • esmayaakarrr
      esmayaakarrr
      +1 yıl

      Knka benimle sevgiliyken akşam bana bebeğim diyor sabah direkt dm atıyor tanımadığı kızlara selam diye 🤦 yol ver yol

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ay rezil herifler , verdim. ztn kuşum anlasa bide bisi olmamış gibi davranıyo

      Yorumla
    • esmayaakarrr
      esmayaakarrr
      +1 yıl

      Aq benimkide üç ay oldu ama birde şey diyor aq bana dm attım ya bir günde 409 kişi ekledi şey diyor dümen yapma rezil psilik herif

      Yorumla
  • Onurr321
    Onurr321 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Güven duyulmayacak insan tipi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Lazyspirit
    Lazyspirit Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Sen de erkekleri takibe al

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vicdan işte yapamıyorum

    • Lazyspirit
      Lazyspirit
      +1 yıl

      O sana yaparken iyi mi? Onun vicdanı yok mu peki? Bu ilişkide yalnız sen değilsin o da var. Bi zahmet san asaygı duysun. Sana saygısı yoksa sen de ona saygı duymayacaksın

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kuzu işte bn kendime onu yakıştıramıyorum, ne olursa olsun kötü olmamalıyız evet hakediyor bunun farkındayım yapsam ondan ne farkım olur ki

    • Lazyspirit
      Lazyspirit
      +1 yıl

      Ya biliyorum sen öyle şey yapamazsın evet ama olmazki böyle de. Devam etmez böyle. Sen onun her yaptığında tepki veriyorsun ama o bunu anlamıyor ve devam ediyorsa sanırım böyle viriyle ilişkiyi devam ettirmemen gerek. Kızları takip almak ne abi ya. Bugün takibe alır yarın birgün yazar o kızlara

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Askm zaten bugün fake hesabımla flörtlesti ötesi olabilir mi

    • Lazyspirit
      Lazyspirit
      +1 yıl

      Kız ayrıl🤦🏻‍♀️. O çocuktan bir cacık olmaz afedersin

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dedim de bisi olmamış gbi devam ediyo 😏

  • KuşĶonmazHayrįýe888
    KuşĶonmazHayrįýe888 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 96%
    +1 yıl

    Güvenilir erkek yok maalesef

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
  • Nurvan
    Nurvan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Hayır normal değil sapık bildiğin yani

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaaa

      Yorumla
    • Nurvan
      Nurvan
      +1 yıl

      Öyle ama uyarmana rağmen yapıyorsa ondan hayır gelmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Defalarca hatta fake hesabımda flörtlesiyo canım haberi yok

      Yorumla
    • Nurvan
      Nurvan
      +1 yıl

      O zaman ayrıl hayatına bak öyleleri için değmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle 🥹

      Yorumla
    • Nurvan
      Nurvan
      +1 yıl

      🌺💖

      Yorumla
  • pinkgirl98
    pinkgirl98 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 84%
    +1 yıl

    aldatacak fırsat bulursa, önce sen aldatıp ayrıl

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten fakeimle konuşuyo düşünün nasıl dayanıyorm😂

      Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır normal değil tabi ki

    0
    0 Yorumla
  • TheMedeni
    TheMedeni Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 83%
    +1 yıl

    Erkek adam çapkın olur

    0
    0 Yorumla
  • Samurai1251
    Samurai1251 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Takip ettiği kızlara bağlı

    0
    0 Yorumla
  • To_Be_Honestt
    To_Be_Honestt Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 97%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 422 cevap paylaştı.

    Anormal

    0
    0 Yorumla
  • ahmet_goktas
    ahmet_goktas Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    Sende başkası ile sanal seviş

    0
    0 Yorumla
  • Aranel12
    Aranel12 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Rütbeni düşürmüş senin. Cebe girmişsin demektir.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya :(

      Yorumla
  • Melioraa
    Melioraa Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır değil

    1
    0 Yorumla
  • Ra_On
    Ra_On Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 98%
    +1 yıl

    Değil

    1
    0 Yorumla
  • minikkladyy
    minikkladyy Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 487 cevap paylaştı.

    Normal değil asla

    1
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Büyük bir sorun

    1
    0 Yorumla
  • biyotikkk
    biyotikkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Sıkar

    1
    0 Yorumla
  • dhjkfsdj
    dhjkfsdj Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal değil

    1
    0 Yorumla
  • Linalizzz
    Linalizzz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Değil

    1
    0 Yorumla
  • S2minkeyfi
    S2minkeyfi Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Ayrilma sebbei

    1
    0 Yorumla
  • Kral_Aragorn
    Kral_Aragorn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Değil.

    1
    0 Yorumla
  • uzatmaisterseen
    uzatmaisterseen Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    HAYIR

    1
    0 Yorumla
  • bluebolviy
    bluebolviy Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    Normal degil

    1
    0 Yorumla
  • judebellingham
    judebellingham Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 98%
    +1 yıl

    Değil

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (28)
Devamını Gör(73)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Erkek arkadaşın sosyal medyadan başka kızları takibe alması normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilisi olduğu halde sosyal medyadan başka kızları takip eden erkek neden böyle yapar? 2 cevap verildi
Erkek arkadaşım sosyal medyadan kızları takip ediyor? 5 cevap verildi
Kız Arkadaşımın Sosyal Medyada Başka Erkekleri Takip Etmesi? 4 cevap verildi
Erkekler neden sevgilisi varken sosyal medyada başka kızları takip eder? 23 cevap verildi
İbret almak için sosyal medyadan kız gözlemleyen erkek normal mi? 5 cevap verildi
Erkek arkadaşım sosyal medyada çok fazla kadın takip ediyor? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨