Ara sıra (model oyuncu falan olmamak kaydıyla İSĞWŞDĞWŞEĞW) kızları takibe alabilir bence ama bu rahatsız edici seviyede olmamalı, ayrıca sevgilinin sosyal medyada ne kadar vakit geçiren birisi olduğuna da bağlı bu örnek veriyorum gününün büyük bir bölümünü sosyal medyada geçiriyordur veya gerçek hayatta oldukça sosyal bir insandır haftada birkaç kişi falan tamam peki olabilir ama tutupta 10 kişiye basıyorsa o tuşu çok rahatsız edici gerçekten ya yine de bunu onunla da konuşmalısın ben biraz rahatsız oluyorum sevgilimin kafasının dışarıda olmasından bana vakit ayırmamasından falan bunu açık açık konuştum her şey çok daha iyi pişman olmazsın gerçekten yap bunu da 💖 özür dilerim çok uzun yazdım sanırım şağwşdğwşe
15 Yorumla
Soran+1 yılEstağfurullah canm benim çok tatlısın da , bn defalarca uyardım maalesef değişmiyor bugün de fake hesabımla flörtlesti
Soran+1 yılKız o kadar sabir bırakmadı yolu verdım canım yerine yeterince koydu
Soran+1 yılAh güzelm benim teşekkür ederim sende istediğin zmn yazabilirsn🩷
En İyi Cevaplar
Böyle şeyler çok saçma ya. hadi arkadaşını takip ediyorsa anlarım da hiç tanımadığı bir kızı hele hele açık saçık fotolar paylaşan insanları takip ediyorsa şüphelenmekte fayda var
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
+1 yılBendede aynı durum bi kaç kez sordum öylesine beğeniyorum dedi bende soğuk yapmaya başladım çünkü gerçekten hoşuma gitmiyor bu davranışı şu an limoniyiz
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Tabii ki, her insanın farklı sınırları ve beklentileri vardır. Eğer bu durum seni rahatsız ediyorsa, açık ve net bir şekilde hislerini paylaşmak en iyisidir. İletişim ve anlayış önemlidir, belki de arkadaşın durumu yanlış anlamıştır. Ancak eğer sınırın aşıldığını düşünüyorsan, bu konuyu net bir şekilde dile getirmek ve sınırlarını belirlemek önemlidir. Her insanın rahatsız olabileceği durumlar farklı olduğu için, hissettiklerini açıkça ifade etmek doğru bir adım olabilir. 🤔👍
01 Yorumla
Soran+1 yılDefalarca rahatsız olunduğu belirtildi devam ediliyor almaya üstelik her kızın fotoğrafını likeliyo ne yapsam da düzelmiyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır normal değil bu
10 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılNormal değil gadası
00 Yorumla
+1 yılGözünün dibinde yapıyorsa? Bile bileyse bide? Yol vermen lazım.
20 Yorumla
+1 yılEğer o kişi arasında mesafeyi koruduğu şekilde ( kız da korumalı ) bir muhabbetleri varsa arkadaşı ise okuldan vs takipleebilir onun dışında parmaklarını kırarım
03 Yorumla
Soran+1 yılNefes alsın yeter kafasında 😂
- +1 yıl
Bensiz nefes alamaz fajxhwjdnskss
Soran+1 yılDefolsun 😂
+1 yılBence normal değil. Hayatında biri olan başka birine ihtiyaç duymaz, başkalarına bakmaz.
10 Yorumla
+1 yılBana göre normal değil. Ne gerek var ki her tanıdığımızı eklersek ohoo
10 YorumlaHayır normal değil. Demek ki gönlü bende değil ya da beni istemiyor nokta
10 Yorumla
+1 yılÇok normal ve olağan bir şey. Eğer ki seninle ilgili bir gelecek görmüyorsa. Önündeki seçeneklere bak derim.
01 Yorumla
Soran+1 yılGörmüyo demek başka arayış peşinde
İnternet & Teknoloji konusunda 981 cevap paylaştı. Seni ciddiye almıyordur. Ayrılmak için gayet yeterli sebep. Sen ayrılmazsan, o birini bulunca senden ayrılır.
03 Yorumla
Soran+1 yılZaten beğenmediği kız kalmamış
Soran+1 yılAman kim beğeniyorsa beğensin
Değil. Böyle bir karaktere sahip biriyle beraber olup kendinizi küçük düşürmeyin lütfen.
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız
Valla boynuz cilalamaya çok meraklı değilim Edemez kimseyi takip falan Uymazsa kapı orada bir yerde sapı da vardır 🤔🤔🤔
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılrahat bırakın şu erkekleri yaa iyi giden ilişkiyi bile bozuyorsunuz sonra burada yeni yeni sorular soruyorsunuz erkek arkadaşım beni terketti neden diye
012 Yorumla
Soran+1 yılRahat birakalm derken? Karşısındaki hayatında ki kadına saygı duymayan bir erkek var ,2. planda olmak senin için neyi ifade ediyor söyler misin
Cevap sahibi+1 yılBenim bahsettiğim her şey yolunda giderken adamlara karışıp boğmanız. Ama zaten her şey iyi gitmiyorsa üstüne birde bahsettiğin oluyorsa hayatında olmasınında bir anlamı yok
Soran+1 yılIliski içerisinde asla karşımdakini sıkmam yanlışa bunca zamn susmam bile kendi saygınlığımi kaybettiğim anlamına geliyor , güzel ilişkiyi batıran bir taraf varsa oda erkektir çünkü doyumsuzluklarından kaynaklanıyor
Cevap sahibi+1 yılYahu neden genelliyorsun bütün ilişkilerin katili erkek değil kadınlar çok masummuş bu dünyanın en değerli bilinmeyen canlılarıymış gibi konuşmayın lütfen bak ben genellemiyorum ama insanlığı katleden kadınlarda çok. Ayrıca doyumsuz aldatacak sadık kalamayacak erkekle bir ilişkiye başlamakta hataya zemin hazırlamaktır bence her insan kendini en başından beri ele veriyordur önceden böyle değildi savunmasının arkasına sığınmayın lütfen
Soran+1 yılSiz diyorsunuz ya rahat bırakın şu erkekleri hah ilişki başından hiç darlamadım sosyal medya hesaplarına dikkat etmedim sadece ilerledim bazı şeyler sonradan gözüme batmaya başladı belki anlar diye uyarma yaptım sadece uyanmamın ardından yine aynı şeyler olunca bu sefer katlanamadim çok uzatmadan bitirdim
Cevap sahibi+1 yılYakalamışsın... acaba yanlış mı anladım acaba masumane durumlar mı diye bekleyip gözlemlemişsin ama sen sustukça durumun dahada vahim hale geldiğini görünce uyarmışsın olmayınca ayrılmışsın tamam her şey olması gerektiği gibi ilerlemiş maalesef... keşke iyi yönde olması gerektiği gibi ilerleseymiş. Ben birde şuraya takılıyorum ilk tanışma flört ve sevgili olma aşamasında bu adamın sadık olmayan biri olduğunu anlayamadın mı gereken tetkikleri ve tanıma sürecini iyi değerlendirmedin mi çünkü herkes kendini ele verir ama karşı taraf o esnadaki duygu yoğunluğundan anlamayabilir ya da yakıştırmayabilir. Yani pazardan çürük elmayı alıp sonra tüm elmaların tadı kötüdür demek ne kadar mantıklı
Soran+1 yılKarşımda ki iyi oyuncu ise benm bir suçum yok maalesef, masumane tavırlar ben öyle biri değilim profili verdi hep
Cevap sahibi+1 yılYani anlayamamışsın işte bu kadar basit. O iyi oyuncu değilmiş sen iyi seyirciymişsin
Soran+1 yılKarakter zayıflığına veriyorum
Cevap sahibi+1 yılEvet zayıfmışsın hayatına almaya çalıştığın erkek / erkeklere önden bir bağlanıp sonra hayatına almaya karar veriyorsan flört dönemini sağlıklı bir tanışmayla geçirmiyorsun demek
Soran+1 yılBunun için öneriniz var mı peki beyfendi maşallah her şeyi biliyosunuz
Cevap sahibi+1 yılDeğer vermeden hayatının merkezine yerleştirmeden ona bağlanıp gelecek planları yapmadan önce iyi tanı her zaman şüphe et ve dene... bunlar sana başarı ve mutluluğu getirecek bayan sosyal medya mağduru
+1 yılNormal değildir tabiki de ilişkiye saygısızlık resmen
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
+1 yılOrtak çevre ve tanıdıksa dert etmem ama tanımadığı ünlü vs olmayan kızlarsa tabiki normal değil
02 Yorumla
Soran+1 yılTanımadıklarına ediyor, beğeniyor da
- +1 yıl
Yol ver gitsin hayır gelmez. Sürekli arayışta olur o
- İnternet & Teknoloji konusunda 812 cevap paylaştı.
+1 yılNormal ölçülü olmalı tanıyorsa alabilir önüne geleni değil.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖnüne geleni 😂
+1 yılNornal değil , takipleşmeden mesaj atarsa daha mantıklı bir hareket olur söyle bence ona😁
00 Yorumla
u +1 yılKimleri niye takibe aldığı ve nasıl sohbetlerin olduğu önemli.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrılmak için neyi bekliyorsun 30 kişiyle daha aldatmasını mı
03 Yorumla
Soran+1 yılHayır tabikide , yol veriyorm bisi olmamış gbi devam ediyo yüzsüz
Cevap sahibi+1 yılAşkım değmez ya bırak harcatma kendini önüne bak güzelim kızsındır eminim cevap bile verme her şeyin en iyisini hakediyorsun
Soran+1 yılTeşekkür ederim canım benim 🩷
Gizli Üye(25-29)+1 yılNormal değil. Avcılık içgüdüsü ekliyor. Alternatifleri çoğaltıyor
081 Yorumla
Soran+1 yılEvet durmuyo
Cevap sahibi+1 yılBu durumda ne yapmanız gerekiyor biliyorsunuz değil mi
Soran+1 yılEvet resti çekiyorm ama yüzsüz gbi bisi olmamış gbi yazmaya devam ediyor anlamıyorum
Cevap sahibi+1 yılÇünkü bu durumu normalleştirmeye çalışıyor senin bu duruma gereksiz tepki gösterdiğini anlaman için normal davranıyor bence taviz gösterme ve hatta cevap verme
Soran+1 yılİşte ben bunu normal karşılayamam , ha çok uzun zamandır beraber deglz ama insanın gururu var kimse kabul edemez üstelik uyardım ben asla öyle bir şey yapmadım yapmamda , ve artı olarak bugün fake hesabımla flörtlesmeye başladı daha ne olsun?
Cevap sahibi+1 yılEvet arkadaşımız tam bir karektersizmiş kendilerini tebrik ediyorum fark etmez beş yıl da geçirmiş olsanız bu durum değişmez yani eklemesi zaten saçma ve seni de seninle aldatmış daha ne olsun vur tekmeyi
Soran+1 yılGerçekten bi insanın gururuyla , duygularıyla oynamak bu kadar kolay mı. Kim bilir benim bilmediğim daha neleri var sustum gördükçe sustum dil döktüm fayda etmiyor alıyor beğeniyor yorum atıyor bana cevap vermezken fakeye yazıyordu ne kadar kırıcı bir durum
Cevap sahibi+1 yılBaya sıkıntılı bir durummuş çünkü size cevap vermiyor fake hesabınıza cevap veriyor bu evet büyük problem telefonunu sizden saklıyor mu
Soran+1 yılUzak mesafeydi henüz o duruma gelinmemisti
Cevap sahibi+1 yılYani daha fazla konuşmayım kalbin acır
Soran+1 yılYok ben alışığım yani gerçekleri yüzüme vurulması beni daha çok gözü açık yapar emin olun , hiçbir problem yok
Cevap sahibi+1 yılTamam o halde söyleyim. Uzaktak bu şekilde yapıyorsa ve rahatsa bu durum fiziki aldatmaya da gider yani ne demek istediğimi anladınız
Soran+1 yılEvet anlıyorum, herkes kendi karakterine yakışanı yapıyor bisi diyemem ama aldatma potansiyeli olan bir insan ayrılsın sonra ne yapıyorsa yapsın, kimse kimsenin hayatıyla oynayamaz
Cevap sahibi+1 yılTamamen durumu kavramış ve bireysel yorum yapacak duruma gelmişsiniz. Bence durumu çabuk unutup üstünü rahat çiziyorsunuz. Hak edene hak ettiği gibi davranman güzel.
Soran+1 yılKendisini eğitememis insanı egitemem maalesef, akıl verilmiş neyin doğru olup olmadığını idrak edebilecek yaşta insanlar anlamayıp devam ediyorsa bile isteğe yani karakterinin zayıflığına vermekten başka yapabileceğim bir durum yok
Cevap sahibi+1 yılKendinize gelmenize sevindim. Olaylara olgunlukla karşılayıp tepkinizi gösteriyorsunuz.
Soran+1 yılKaybeden ben değilim , kötü bir insan oldugumuda düşünmüyorum:)
Cevap sahibi+1 yılBöyle olması daha iyi oldu. Deneyim kazanmış oldunuz. Ayrıca bu durumların olmasının sebepleri hem deneyim hemde daha doğru kişiye ulaşmanızı sağlar
Soran+1 yılEvet Allahın hayatimizdan çıkardıklarında var bir hayır , üzülmüyorum yanlışta olmaktan kat kat iyidir
Cevap sahibi+1 yılO halde defteri kapattık 🫥
Soran+1 yılKapattık, teşekkür ederim bu arada baya yazdınız yordum
Cevap sahibi+1 yılHiç problem yok yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
Soran+1 yılDüşünceleriniz yeterince yardımcı oldu 🙂
Cevap sahibi+1 yılO halde geçmiş olsun ❤️🩹
Soran+1 yılAhaha teşekkür ediyorum 😄
Cevap sahibi+1 yılRica ederim 😇
Soran+1 yılBenim düştüğüm durumlara düşmeyin aman 😂
Cevap sahibi+1 yılHahahah o durum biraz zor gibi 😅
Soran+1 yılDaha iyi olur , güven duygusu iyice azalıyor yoksa 😂
Cevap sahibi+1 yılGüven duygusundan da olabilir ama kimse girmiyor hayatıma ondan 😂😂
Soran+1 yılNeden giremiyor?
Cevap sahibi+1 yılOlmuyor genelde ben istemiyorum. Çok ters biriyim anlaşmıyor kimse benimle
Soran+1 yıl
Yani ters biriyim derken sinirli bir yapıyami sahipsiniz
Cevap sahibi+1 yılYani sinirli yapıya sahibim ama sürekli değil sadece biraz mağara adamıyım işte kıskanç felan kızlar gelemiyor böyle şeylere onu anladım o yüzden saldım
Soran+1 yılDarlama meselesi, yani biraz öyleler rahat takılmayı seven çok bisi diyemem sizin düşünce yapınızda normal doğru edepli hayalı haraket etmek mağaralalık değil fikrimce
Cevap sahibi+1 yılDarlamak değil aslında. Mesela kıyafet konusuna takılıyorum anam babam mısın karışıyorsun falan diyorlar. Sadece sığındıkları konu oluyor. Erkek arkadaş felan bana ters şeyler. Empati kurarak cevap veriyorum ama boş oluyor
Soran+1 yılBelkide sizin zihniyetine daha uygun bireyle olursanız fikir ayrılığı yaşamazsınız lütfen dediğimi yanlış anlamayın, ilk bakıyorsunuz zaten giyinis tarzı tipi o yanaşmayacan
Cevap sahibi+1 yılBen kimseye canlı kanlı görüp gidip tanışmıyorum genelde sosyal medyadan tanışmak isteyen oluyordu artık o da olmuyor sosyal medya kullanmıyorum
Soran+1 yılAnladım, yanlış ifadem olduysa kusura bakmayın lütfen, illaki gönlünüze göre vardır bu hayatta
Cevap sahibi+1 yılUmarım bakalım yok yanlış anlamadım
Soran+1 yılGönlününuz hoşnut tutun eminim ki vardır
Cevap sahibi+1 yılBeklemeye devam edelim o zaman
Soran+1 yılCok sıktım sizi
Cevap sahibi+1 yılSıkılmış olsaydık eğer bu kadar mesaj atılmazdı diye düşünüyorum 🤔
Soran+1 yılHaklısınız da belki kırmamak amaçlı demiyor olabilirsiniz bn diyeyim dedım 🙂
Cevap sahibi+1 yılO zaman düz mantıkta bakarsak bu dediğinize göre benim kırılmış olmam gerekiyor 🤓
Soran+1 yılYa hayır dur yanlış ifade de bulundum , senin yerine bn diyeyim yani senin adina belki sıkılmıştır dedim ondan işte
Cevap sahibi+1 yılKibarlıktan çatlatacaksın az kaldı anladım zaten ne demek istediğini gülümse diye şaka yapmıştım
Soran+1 yılİstemeden kırmak istemiyorum karşımdakini ve en çok nefret ettiğim şey birinin beni yanlış algılaması
Cevap sahibi+1 yılBenim de en çok nefret ettiğim birine bir şeyi ifade edememek
Soran+1 yılİşte ifade dili konuşma üslubunu görüp duymadığımız için sosyal medya platformlarında bu tarz ifadelerimizi net aktaramiyoruz
Cevap sahibi+1 yılEvet haklısınız. Fiziki bir sohbet daha farklı oluyor. İfade etme biçimi daha farklı ve anlaşılır olacaktır.
Soran+1 yılElbette , saygı benim için önemli bunu dikkate aldığın içinde ayrı teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılRica ederim aynı şekilde bende teşekkür ederim 🙏
Soran+1 yılRica ederim insanlık görevimiz saygısızlığın anlamı yok medeni insanlarız sonuçta
Cevap sahibi+1 yılMağara adamıyım ben ama 😀
Soran+1 yılEstağfurullah 😂afedersiniz de yumuşaklıktan iyidir
Cevap sahibi+1 yılEvet burada güzel bir gönderme var aldım mesajı evet o zaman doğru yoldayım 😅
Soran+1 yılAhahaha , devam yolunuz güzel 😅
Cevap sahibi+1 yılBenim durumum Pek inandırıcı gelmedi ama hadi neyse ikna olayım 😂
Soran+1 yılNeden gelmesin ki?
Cevap sahibi+1 yılGerçekleri konuşalım öyle olsa durum farklı olurdu
Soran+1 yılNasıl farkli olurdu peki
Cevap sahibi+1 yılŞu an çok güzel bir ilişkim olurdu seçicilik varsa demek ki gittiğim yolda bir sıkıntı var gibi görünü
Soran+1 yılYanlış düşünüyorsun, insanlara doğruluğu yaşatmak biraz zor konu bu
Cevap sahibi+1 yılEvet mantıklı doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış
Soran+1 yılMesela bn clube gitmiyorum evdeyim hep disari hayatim yok desem ki garipserler ezikce bulurlar öylede oluyo
Cevap sahibi+1 yılHah işte bunlardan bahsediyorum ben sonra sen beni kısıtlayamazsın diyorlar
Soran+1 yılHayat alışkanlıkları öyle olanlar maalesef rahata alışıklar bisi diyemezsin cidden dinlemezler
Cevap sahibi+1 yılErkek kız kanka olaylarına ters olmak mesela bunlarda var
Soran+1 yılAhahaha yani kimse görmesin ama bnde sevmiyorum 😂
Cevap sahibi+1 yılBana güvenmiyor musun diye ses yükseliyor sonra hahhaha
Soran+1 yılMesele güven değil bi anda akıl karışır, sınır olması gerekiyor evet mesele güven kimseye guven micen sinirlendim yine sonra niye sevilmiyoruz diye ortalıkta yırtınıyolar
Cevap sahibi+1 yılVallaha benim suçum yok. Ben mükemmel derecede güvensem bile erkek erkektir kanka olamaz
Soran+1 yılAhaha senin ne suçun var ki 😂sakin
Cevap sahibi+1 yılYok suçlu ben oluyorum anlamında dedim 😅
Soran+1 yılO kadar takılma gerçekten, seni ciddi anlamda önemseyen bir insan bu kdr basit şeyler için seni kırmaz
Cevap sahibi+1 yılHaklısın doğru kişiyi bulmak önemli
Soran+1 yılNe kadar zor desekte eminim ki bi yerlerde
Cevap sahibi+1 yılEvet sanırım öyle
Soran+1 yılO zamn bu sefer gerçekten sıktım galiba 😂
+1 yılErkek arkadaş derken sevgili olarak mı normal arkadaş olarak
08 Yorumla
Soran+1 yılSevgili
- +1 yıl
Sende şifresi var mı ve neden böyle bir şey yaptığını sordun mu konustun mu
Soran+1 yılBen şifre olaylarına pek yanaşmam , gözümle görüyorum alıyor beğeniyor yorum atıyor uyardım yapman yankısı dedim dikkat ederim dedi ama etmiyor sanki konuşan ben deglm
- +1 yıl
Burnunu sürtmeyi dene bakalım bir gözü korksun eğer umursamiyorsa sana kuma arıyor demektir
Soran+1 yılAfedersiniz ama her türlü hakareti ediyorum ayrılmayı direk önüne seriyorm minnettimin olmadığını belirtiyorum yapmicam etmicem diyor ama yok devam ediyo
- +1 yıl
O zaman kesin bir dille ayrıl
Soran+1 yılAh bi algılasa
- +1 yıl
Ayrıl ayrıldıktan sonra ister algılar ister algilamaz sen bir şey kaybetmezsin
+1 yılSenin takibinde başka erkek varsa, onun da takibinde senden başka kızın olması tabi ki, normal))
13 Yorumla
Soran+1 yılİlişki içerisindeyken alınması gerçekten normal mi bn almadım yapmamda
- +1 yıl
Neden olmasın ki, her takipe alanla sevgili mi oluyorsunuz😅
Soran+1 yılYok bide sevgili olsn , başkası dikkatini hala çekiyor demk
gayet normaldir sonuçta hayatınızda tek siz yoksunuz
01 Yorumla
Soran+1 yılCok sağol ya😂
Değil elbette
33 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
Soran+1 yılÜzülme yok , sadece gurur kırılıyor ne gerek vardı düşüncesi
İnternet & Teknoloji konusunda 631 cevap paylaştı. Benimki böyle bir şey yapsa hayatı dar ederim ona
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 647 cevap paylaştı. Tanımadığı insanları takip ediyorsa değil.
10 Yorumla
+1 yılPek hoş olmasa gerek.
10 Yorumla
+1 yılHayır anormal, kan çıkar
10 Yorumla
+1 yılHayır değil, almamalı
10 Yorumla
+1 yılÜmüğünü sıkarım tükürürüm ona
10 Yorumla
+1 yılBasit insan hareketleri
10 Yorumla
+1 yılNormal değil sinir bozucu
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCok normal knk hem onlara hem sana yürüyor evlen cocukla kacırma mazallah bize denk gelir
12 Yorumla
Soran+1 yılYa ahaha😂
Flörtözdür. Degişmesini bekleme sen bitir..
11 Yorumla
Soran+1 yılYol veriyorm zaten de anlamıyor işte
+1 yılKızlar siz neden bu kadar s4laksınız :d
19 Yorumla
Soran+1 yılBen ne yaptım
- +1 yıl
Defalarca yaptığını söylemene rağmen hala normal mi? diye sorman olabilir mi mesela?
Sonra ağlayacaksınız aldattı, üzdü haketmiyorsunuz erkolaaağr falan hep aynı terhane awq
Soran+1 yılErko demiyom ya , evet uyardım belki utanır diye ama yok ayrılmak istediigmi defalarca belirttim kabul etmiyo yani bisi olmamış gvi devam ediyo
- +1 yıl
İşte malsın kankam, fazla bir yorum yapmama gerek yok azıcık kendinle konuşman yeterli.
Soran+1 yılKalbimi kırdın 😂daha ne olsn yol veriyorm işte
- +1 yıl
Düzeli düzelir. Yol vermeyi akıl etmen güzelde hani, bir sonraki tercihlerinde de bundan ders alsan çok iyi olacak :d
Erkek bulmakda sorun yok ortalık her iki cins içinde eş kaynıyor zaten. Sorun tecrübelerinizi uygulamamanız. Umarım bir sonraki tercihin daha oturaklı olur kankam.
Soran+1 yılTeşekkür ederim dediklerini anlayabiliyorum, benim ki canım değil gerçekten farkındayım her şeyin, çaba sadece bu durumda kendime haksızlık yaptığımında farkındayım, ama dur dedim artık emin ol yeterince hakarete bulunuyorm yüzsüzse anlamıyorsa benm yapabileceğim bir şey yok
- +1 yıl
Rica ederim. Bazen kendi mutluluğunu geri plana atacaksan bile en azından bunun farkında olacak, bunu hakedecek birisine karşı yap ki, sana iki kat mutlulukla geri dönmesi gerektiğini anlayabilecek kalbe sahip olsun. Bu şekilde oturaklı bir ilişkin olur. Bu ayara dikkat et.
İyi akşamlar kankam.
Soran+1 yılDediklerini aldım, tekrar teşekkür ederim iyi akşamlar 😊
+1 yılSen de alabilirsin o zaman
27 Yorumla- +1 yıl
Sıkışan nedir
- +1 yıl
O zaman dönmemem isabet olmuş ☺️
ee demek ki sende de var
01 Yorumla
Soran+1 yılBnde 400e yakın istek var 1ini bile kabul etmedim
+1 yılAynısını yaşadım direkt yol ver direkt
04 Yorumla
Soran+1 yılSadece takip olsa yine iyi beğeni yorum fake hesabımla flörtlesti
- +1 yıl
Knka benimle sevgiliyken akşam bana bebeğim diyor sabah direkt dm atıyor tanımadığı kızlara selam diye 🤦 yol ver yol
Soran+1 yılAy rezil herifler , verdim. ztn kuşum anlasa bide bisi olmamış gibi davranıyo
- +1 yıl
Aq benimkide üç ay oldu ama birde şey diyor aq bana dm attım ya bir günde 409 kişi ekledi şey diyor dümen yapma rezil psilik herif
Güven duyulmayacak insan tipi
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
+1 yılSen de erkekleri takibe al
07 Yorumla
Soran+1 yılVicdan işte yapamıyorum
- +1 yıl
O sana yaparken iyi mi? Onun vicdanı yok mu peki? Bu ilişkide yalnız sen değilsin o da var. Bi zahmet san asaygı duysun. Sana saygısı yoksa sen de ona saygı duymayacaksın
Soran+1 yılKuzu işte bn kendime onu yakıştıramıyorum, ne olursa olsun kötü olmamalıyız evet hakediyor bunun farkındayım yapsam ondan ne farkım olur ki
- +1 yıl
Ya biliyorum sen öyle şey yapamazsın evet ama olmazki böyle de. Devam etmez böyle. Sen onun her yaptığında tepki veriyorsun ama o bunu anlamıyor ve devam ediyorsa sanırım böyle viriyle ilişkiyi devam ettirmemen gerek. Kızları takip almak ne abi ya. Bugün takibe alır yarın birgün yazar o kızlara
Soran+1 yılAskm zaten bugün fake hesabımla flörtlesti ötesi olabilir mi
- +1 yıl
Kız ayrıl🤦🏻♀️. O çocuktan bir cacık olmaz afedersin
Soran+1 yılDedim de bisi olmamış gbi devam ediyo 😏
+1 yılGüvenilir erkek yok maalesef
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
Hayır normal değil sapık bildiğin yani
06 Yorumla
Soran+1 yılYaaa
Soran+1 yılDefalarca hatta fake hesabımda flörtlesiyo canım haberi yok
Soran+1 yılKesinlikle 🥹
+1 yılaldatacak fırsat bulursa, önce sen aldatıp ayrıl
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten fakeimle konuşuyo düşünün nasıl dayanıyorm😂
Hayır normal değil tabi ki
00 YorumlaErkek adam çapkın olur
00 Yorumla
+1 yılTakip ettiği kızlara bağlı
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılAnormal
00 Yorumla
+1 yılSende başkası ile sanal seviş
00 YorumlaRütbeni düşürmüş senin. Cebe girmişsin demektir.
01 Yorumla
Soran+1 yılYa :(
Hayır değil
10 YorumlaDeğil
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 487 cevap paylaştı.
+1 yılNormal değil asla
10 Yorumla Büyük bir sorun
10 YorumlaSıkar
10 YorumlaNormal değil
10 YorumlaDeğil
10 Yorumla
+1 yılAyrilma sebbei
10 Yorumla
+1 yılDeğil.
10 Yorumla
+1 yılHAYIR
10 Yorumla
+1 yılNormal degil
10 Yorumla
+1 yılDeğil
10 Yorumla- Devamını Gör (28)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer