S10 alamadin ama daha iyisini kullanıyorsun 😉 bu açıdan düşün Benim aklımda S23 ultra Var Ben S10 alacağım zaman aklımda S20 serisi de vardı ama Exynos 990 kafamı çok karıştırdı Isınma sorunu haberleri ile S21 serisi de pahalı geldi Tercihimi S10 dan yana kullandım Aldım Çok memnunum Maşallah Tek eksiği Pili zayıf artık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
bunu istiyordum bulamadım uzun süre, şimdiki s23 ultra 1 ay olmadı henüz
S10 alamadin ama daha iyisini kullanıyorsun 😉 bu açıdan düşün Benim aklımda S23 ultra Var Ben S10 alacağım zaman aklımda S20 serisi de vardı ama Exynos 990 kafamı çok karıştırdı Isınma sorunu haberleri ile S21 serisi de pahalı geldi Tercihimi S10 dan yana kullandım Aldım Çok memnunum Maşallah Tek eksiği Pili zayıf artık
6 yıldır kullanıyorum artık eskidi iyice yakın zamanda degistirecegim
Markası modeli ne ki
2022 de almıştım ben de daha yeni gayet memnunum sadece beş kuruş fazla verip hafızasını fazla almadığım için çok pişmanım
iPhone 14 pro yu Ocak ayında almıştım 2022 veya yahut 2023
4 sene oldu herhalde.
14 Pro kullanıyorum 1 yıldır
Cuma gunu aldim samsung s23fe
3 yil oldu sanirim
Iphone 13 kullanıyorum 2.5 yıl olacak.
2023 yaz ayından beri.
2019 Temmuz ayından beridir kullanıyorum
1 sene olmadı henüz
2 yıl oldu
Yıl olmadı
4 yıl olmuştur 😅
2hafta oldu.
2 yıldır
6 ay oldu
5 aydır kullanıyorum
birkaç ay oldu
20 sene olacak