Ben durustlugu cok seven bir insanim bigoda sov yapcam falan diyip yapmadigim cok oldu ve yani ben unutsam bile youtube videomu atmislar cidden asiri pismanim birisi de gorse durustlugume inanmaz heralde cok uzgunum çook ama cidden aradan 2 sene gecti ve asla yalan soylemedim bu zamana kadar.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok mu pislik biriyim? Midem bulaniyor yaptiklarimdan :(((
Daha once canli yayinda defalarca yalan soyledigim icin cok pismanim ne yapmaliyim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Şikayet et kaldırsınlar. 2 sene geçmiş diyosun bitti gitti
Çok mu şerefsizim sence gecmiste insanlari kandirdigim icin
Estağfurullah haddime değil şerefe laf etmek. Ama kandırmak adil bir davranış değil
Öyle tabi ben igrenc bir insan miyim ölmeli miyim :( cok mu kotüyüm
Tövbe tövbe gece gece. Arkadaş yat uyu senin kafan karışmış
Çok pismanim. Sevilmeyi hak etmiyor muyum acaba ömür boyu kimse tarafindan diye dusunuyorum
Yani boyle birsey nasil yapabildim aklim almiyor bana çok ters seyler normalde ama o zamanlar da iste mecbur kalmistim gerci
Yok yok illa severler seni de sıkma canını
Pişmanlıklar olabilir önemli olan ders almak salla gitsin
Açiklamayi okudun mu
He okudum
Mesele show yapcam diyip yapmaman mı sadece.
Kolay bunu çözmek😂
Neymis
Link var mı YouTube