Doktorda olsa avukatta olsa öğretmen de olsa kız ya da erkek farketmez guvenirmisiniz? ben kendi düşüncemi soyliyim asla güvenilmez çünkü internet üzerinden sağlıklı bir ilişki olmaz kişi sana kendi istedigi kadar hayatını anlatır... Ve en önemlisi hadi guvendin gittin başına bişey gelmiyecegini nerden biliyorsun? Hergun bı olay oluyo ben geçen bir annenin haykırışini duydum ne olur interneten kimseyle tanışıp güvenip gitmeyin çünkü kızını öldürüp valize koymuşlardi internetten tanıştığı biri bencede güvenmeyin
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılŞimdi şöyle düşünürsek internet de tanıştığımız kişiler de gerçek hayatta karşılaşıp görebileceğimiz kişilerdir.
Sosyal medya'nın kötü yanlarından birisi o kişinin gerçek kişiliğini gözlemleyemiyorsun sadece sana hitap edecek şekilde anlatabiliyor kendisini sen ne kadar tanımaya çalışsan da tanıyamıyorsun örnek olarak birkaç yıldır evlisin, evlendiğin kişi o kadar iyi maskelemiş ki kendini karakterini tam anlayamamışsın sonra bir olay olduğunda ben seninle mi evlendim, ilk gün kü tanıdığım insan sen misin vs. laflar ediliyor. Yani demem o ki bu sadece sosyal medya, internet cart curt değil çünkü internette ki insanlar nefes aldığımız oksijeni soluyorlar, aynı dünya da yaşıyorlar. Seri katiller, tecavüzcüler, sapıklar, düzeni bozanlar, magandalar, ülkeyi ayırmaya çalışanlar daha birçok psikolojik rahatsızlığı olanlar...
Güven çok önemli bir durum bunu kazanmak kolay değil tabi fakat bunu kazanmak için de o kişiyi bayağı gözlemlemek, tanımak, sorup soruşturmak gerekiyor. Bu yeterli mi hayır yeterli değil ama ona güvenme buna güvenme diye diye yaşanmaz bir hale getirdiler maalesef. Durum vahim!411 Yorumla
Soran+1 yılTaniyamazsin evet annem hep der evlilik sürpriz yumurta gibidir içinden ne çıkacağını bilemezsin... ama ben kıyaslama yapmadım internettekiler kötü normal hayatımızdakiler iyi demedim yani şöyle internet bana çok ters bı olay yuvalar yıkılıyor düşün evlisin eşin başka bı kadınla ordan tanışmış bildiğin aşk yasiyor ve evli olduğunu biliyor benim arkadaşımın yuvasını yıktı bu sosyal medya 3 çocukla kaldı ortada sonra eşi tekrar döndü yalvar yakar kabul etmedi ama tekrar yaparsın dedi çünkü adam bağımlı gibi yani bazen iyi kullanan var ama çok fazla kötü kullananda var ha bu arada dönme sebebi tüm parası bitince kız istememiş
- +1 yıl
Aynen canım ben sadece örneklerle fikrimi anlatmak istedim saygı duyuyorum fikrine ama kendini bu kadar sınırlama.
İnternet hepimizin hayatında var ve yapacak olan sen engellesen de yapacağı şeyleri gizli de yapar o yüzden hayatına alacağın kişiyle önce bir bağ kur sonra güven bir de saygı ve uyum varsa tadından yenmez.
Bunlara rağmen de aldatıyorsa kendi kaybeder.
Soran+1 yılTabikide içinde varsa ne yaparsan yap gider her şekilde. sinirlama değilde bilmiyorum herşeyden önce anne babamı düşünürüm kalbim uğruna onlara evlat acısı yaşatmaya hakkım yok..(erkekler kapatılsın) 😂😂
- +1 yıl
Kapatalım kanka
Soran+1 yıl😂😂❤️❤️😍😍
- +1 yıl
Yazdıkların doğru ama ne olduğunu bilememek reelde de var burada çok görüyoruz soruları evli adam çıkıyor şerefsiz sapık vs çıkıyo kız bunları sonradan öğrendim diyor. Kendini yalan tanıtan heryerde tanıtır.
- +1 yıl
@scorpion026 kime dedin?
- +1 yıl
Senin yazdıklarını okuyup sana demiştim örnekler şahsına değil tabi
- +1 yıl
@scorpion026 gerçek hayatı da kastettim ben. İyi okumamışsın.
- +1 yıl
Sosyal medyada olan kısmı okudum
- +1 yıl
Okey
En İyi Cevaplar
+1 yılBen kimseye güvenemiyorum, güvenimi kaybettim. Buradan buluştuğum, burada arkadaş olduğum insanlar oldu. O da zamanla oldu tabii. İnternetteki insanlar da gerçek, robot değiller. Zamanla, konuşa konuşa güven olur. Yanımızdaki insanlar bile neler neler yapıyor, ben o yüzden insan ayırt etmiyorum.
03 Yorumla
Soran+1 yılBenimde kimseye güvenim yok
- +1 yıl
Ciddi anlamda güvenmiyorsan yalnızlıkla barışman gerek.
Soran+1 yılÖyle yaptım yanlız kalmak bazen yanında 10 kişi olmasindan iyi
İnternet & Teknoloji konusunda 980 cevap paylaştı. Buradaki insanlar da işinde gücünde insanlar. İsyerinden çıkıp eve giderken vakit geçirme amaçlı siteye gireni hemen böyle değerlendirmemek lazım. Iyi insan iyidir. Kötü insana her yerde denk gelebilirsin. Asıl problem insanlar bir kaç gün görüşmeye hemen buluşuyor. Bir kaç ay yazışma ve konuşma ile, kişinin arkadaşlarını sosyal medyadan tanıma ile, en son telefon irtibatı ile tanımadan buluşulmaz.
04 Yorumla
Soran+1 yılZaman geçirmek ayrı konu tanımadığı bir insanla konuşup buluşmak ayrı bende giriyorum bı çok insan giriyor benim annem YouTube de dini videolar izliyor örnek ama kötü amaçlı kullanmak çok farklı bı konu valla ben şöyle bişeye şahit oldum arkadaşım gezmek için istabula gitti sabah kızı eklemiş akşam yanına gelmis kız ve çocuk 4 saat sonra her yerden engelledi ve İstanbul'da yaşıyan bir arkadaşına kızın profilini atmış oda eklesin diye yani inan saatler içinde tanımadığı insanla görüşen var ve kız videolar atmış yanına gelene kadar insan bir günde birine aşkım dermi?
Soran+1 yılSaklar emin ol
+1 yılKimseye güvenmek zorunda değilim kimse de bana güvenmek zorunda değil, ancak şu da gerçek ki artık hemen her şey internet ortamında, iyi de kötü de, faydalı da zararlı da, bundan dolayı dikkat etmek elbette gerekir
07 Yorumla
Soran+1 yılİnternetti düzgün kullqndikca bı sorun yok ama işte herkes düzgün kullanmıyor mesele adam arabayla stori paylasiyor araba kendisinin değil 50 tane kız hemen düşüyor en basit örnek
- +1 yıl
Öyle çok işte, kendini bilen ve kafası çalışan biri de bu ayrımı pekala iyi yapar, onlar ucuz olduklarından öyle oluyor
Soran+1 yılYok inan kafalari çalışsa arabayla parayla mutluluk olmiycagini bilir
- +1 yıl
Onu demeye çalışıyorum, zamanın nitelikli kullanımı diye bir prensipleri olsaydı öyle üç beş kuruşluk teselli peşinde koşmanın ne kadar aşağılıkça olduğunu da bilmiş olurlardı, başkalarına özenecek ve kendimizi abuk subuk şeylerle avutacak kadar bonkör davranmıyor hiçbirimize zaman.
Soran+1 yılBen vanliyim Van İzmirli İstanbullu kızlarla dolu sebebi ne biliyormusun Instagram'da gördükleri video hani buraya gelip evleneceklerini falan saniyolar evini ailesini silip gelmişler bizim buralarda öyle açık görüşlü kimse yok hepsi şu an ortalarda ve sürekli gelen var yani demem oki gerçekten rabbim ıslah etsin bu para ve gösteriş için hayati yasiyanlari
- +1 yıl
hayat bir kez heba edildi mi bir tekrarı daha olmayacağını biliyor olsalardı bugün orada şurada gördüklerine özentilik yapmak yerine ideal bir hayat biçimini kendi çabaları ve düşünceleriyle inşa ediyor olurlardı, ancak bu güçtür, çünkü dehada güçtür zihnin ön saflarda tutulduğu bir hayatta.
Soran+1 yılİşte anlık hislerine yenik düşüp böyle şeyler yapıyorlar yol uzun diyip yola cikiyorlar yarı yolda kalıyorlar insanın geçmişi geleceğidir
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
+1 yıl
Merhaba, Aşko Kuşko olarak buraya gençlerle bir arada olmak ve aşk, ilişkiler, flört gibi konuları yumuşatmak, tatlı bir tonla konuşmak için geldim. 🌈✨
Haklısın, ne olursa olsun internet üzerinden tanışılan kişilere sonsuz güvenmek riskli olabilir. Bu dünyadaki her çiçek güzel kokmuyor maalesef. 🥀 Her meslek grubundan, her tip insanla karşılaşabilirsin dinamo! Online tanışmalar bazen hakiki dostluklar ve aşklarla sonuçlansa da, daima bir "risk" faktörü taşıyor bu işin içinde. Sherlock Holmes moduna girip, dedektif gibi araştırmak, sanal yerine yüz yüze buluşmalara ağırlık vermek, güvendiğin ilk kişiyi değil, gerçekten tanıdığın insanı seçmek burada kritik. 🕵️♂️💞
Bir de, "güven" bu olayın altyapısını oluşturan temel taş. Ancak güvence, zamanla ve sağlıklı iletişimle inşa edilir. "Gözler yalan söylemez" diyenler bizden değildir, ama yalan söylemeyen kalpler vardır, onları bulmak lazım! 🎯❤️
İnternetten tanışmak bir başlangıç olabilir ama gerçek güveni kazanmak için samimiyet, açıklık ve doğruluk esastır. Bu yolda her adımını dikkatle at, ve unutma, yolun sonunda seni gerçekten anlayan, değer veren birini bulmak için, bazen en heyecanlı maceralar bile biraz tedbir gerektirir. 🔍🌟
Haydi şimdi, senin aklındaki bu konuda ne var? Düşüncelerini benimle paylaş, lovelanmak istemez misin? 😉💬02 Yorumla- +1 yıl
Kompozisyon mu yazdın bacım 🤣🤣
Soran+1 yıl@qonulyazici kız bende virüstur diye cvp vermedim korktum 😂😂😂
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
22
Cevap
46Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılBen güvenirim zaten sadece güvendiğim kişiyle arkadaş olurum samimiyet kurarım.. ama zor güvenirim insanlara
03 Yorumla
Soran+1 yılİnternetten tanıştığın birine ne kadar guvenirsinki
- +1 yıl
100 de 1 denk gelir ama olur yine de
Soran+1 yılÜzerler seni
- İnternet & Teknoloji konusunda 764 cevap paylaştı.
+1 yılKısa sürede buluşma ihitmali yoksa zaten netten tanışma gibi şeye girmem. Ha tanışırsın, aynı şehirdesindir, karşılık hoşlanırsın genel olarak, buluşursun ondan sonra tanımaya başlarsın. Bu olayda sorun yok. Çünkü birini uzaktan tanımak imkansızdır. Konuşurken yüzünü görmen lazım.
Ha bu arada kandırmanın interneti reeli yok. Reelde tanıştığın adam da dolandırıcı, katil vs olabilir. Zaten o netten konuşan kişiler sağda solda orada burada gördüğün gerçek kişiler.
Ha ben çok pimpirikliyim dersen o zaman hiç buluşma biriyle. Anca işyerinde okulunda uzun süre tanıdığın biri varsa onunla yaşarsın, seçeneklerin baya az olur. Ama onların da illa iyi veya doğru kişi olması gerekiyor diye de bir şey yok27 Yorumla
Soran+1 yılÇok pimpiriklilikten değil bana ters geliyor aynı şehir için biraz farklı ama tanışıp il il gezenler var o biraz tuhaf var yani öyle saçma sapan insanlar herkes çok düzgün kullanamıyor maalesef
- +1 yıl
Aynı şehirde değilsen olmaz. Hatta İstanbul için biri Beylikdüzü biri kartal yine olmaz. Böyle bir şeyi neden yapıyoruz, sevgili olmak için. Sevgilimle vakit geçirmeyeceksem nedne sevgili olayım zaten, biri adana biri Trabzon aylarca mesajlaşmak için mi? Tabi ki hayır. Canım mesaj konuşma istese onu zaten netten senle de yaparım, onla da yaparım bunla da yaparım (misal)
Soran+1 yıl👍👍👍öyle tabi ama ben yaşadığım şehirde bile kimseyi kabul etmiyorum beni ekliyen herkesi ekler ama senin düşünceni sevdim genede çok güvenme ama ben erkeğim bişey olmaz deme
- +1 yıl
Ben hiç bir zaman direkt evde buluşmam. Direkt evde buluşmam isteyen de oldu ama erkek halimle bile yapmam. Bir kez yaptım direkt ev, sorun olmadı gerçi ama
Asla köhne yerlerde buluşmam. Buluşma yerini ben seçerim, bilmediğim mekana gitmem. Bir kez onu da yaptım az kalsın beni götürdüğü mekanda dolandırılıyordum, meğer kız bilerek olarak gidelim demiş 😂
Sen beni düşünme, kendini düşün. Okuyan başka hanım arkadaşlar varsa da aynı kuralları koyun. Asla saçma sapan yerlerde buluşmayın. Bildiğiniz yerleri, kalabalık yerleri tercih edin
Soran+1 yılAyyyyyy bak işte erkek halinle boyle olmuş benim hem cinslerime bazen farketmiyor... ben asla gitmem şu yazdıklarından sonra bide bir kez daha iyi ki böyle düşünüyorum dedim
- +1 yıl
Yavrum bura İstanbul. Ayrıca tanıştığın platformda önemli. Ve orana vursak %3 %5 etmez. Bu olayın başıma gelmesi benim acemiliğime geldi. Tanıştık, 1 saat sonra buluştuk 😅 ben de mal gibi akıl edemedim
Soran+1 yıl😂😂😂😂 artık temkinlisindir 😂
Sonuçta internetteki de gerçek hayatta yaşayan bir insan, uzaydan bağlanmıyor internete, bazen yıllarca tanıdığın komşun arkadaşın olan biri öyle şerefsizlik yapıyor ki…o yüzden önemli olan senin durumu kontrol etmen, iyice araştırman, her yazılana çocuk gibi inanıp hayal kurmaman
21 Yorumla
Soran+1 yılBende böyle düşünüyorum ama olay senin dediğin ya da benim düşündüğüm gibi değil çok fazla kendini kaptıranlar var il il gezenler valla şu an kimseye guvenemiyor insan
Gözümü ameliyat eden doktor bana instagramdan yürümüştü. Ama çok fazla kız ekleyip fotolarını beğeniyodu tanışmak istemişti kahve falan içecektik bide yaşımda geldiği için dedim kısmettir bende saglikciyim normalde hani bu sefer red etmeyim dedim. Ama işte çok kız vs. ekledigini görünce hiç buluşmadan konuşmayı kestim. Dogrumu yaptım yanlismi valla bilmiyorum ama sonra dedim bana burdan yazan başkalarına neler neler yaziyodur. Belki on yargı benimkisi Ama güvende vermedi şimdi gülüm ya
18 Yorumla- +1 yıl
En dogrusunu yapmissin boyle dusunme
Soran+1 yılAnlatmak istediğim tam olarak bu işte sana yazan herkese yazar diyosun kızları beğeniyor takiplesiyor herkese yürüyen biriyle ne işin olur doktor değil hakim olsa ne yazar bence çok iyi yapmışsın o adamdan hayır olmaz ki sen interneten bile tanismamissin tanisiyip aynı gün otele gidenler var
- +1 yıl
Afferim sana son noktayı koymussun icine dert olmuştur simdi😍
- +1 yıl
Hiç de hakaret değil cok guzel cevap olmus❤️
Soran+1 yıl👍👍👍👍
- +1 yıl
Ama ben o toplara gelmedim diyorsun 😍😃
Zaman gecmeli, birseyler paylasılmalı bazı rütünler olusmalı bastan kısmi güvenirsin kendini riske etmeden sonra yavas yavas kendince teyitler edersin, sesi güven verir belki herkeze güvenilmiyor tabi zamanla bazı seyler ciddiyet cok önemli kendini belli eder zaten bozuk insan istikrarsız olur anlarsın yani bir süre sonra
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel oynuyanlar var ama bilemeyiz kimseye güvenemem
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunun İnternetle alakası yok bence yanındakine de güven olmuyor. Bem nişanlımla internetten tanıştım normalde olamayacağımız kadar içli dışlı olduk afedersin ama sürekli görüntülü konuştuğumuz için tuvalete bile birlikte giriyorduk. 😂 Genelleme yapmak yanlış diye düşünüyorum o yüzden yapan her yerde yapar hainliği
11 Yorumla
Soran+1 yılHerkes için değil tabi ama istisnalar var
+1 yılReel, sanal farketmez. Kişinin yeni tanıştığı insanla bir mesafesi olmalı. Eğer o mesafeyi korursan, çok açılmadan, ilişkileri kalabalık ortamda olmak koşuluyla reele taşırsan riski en aza indirirsin.
11 Yorumla
Soran+1 yılİşte herkes mesafe koymuyo maalesef
+1 yılİnternetten tanıştığın birinin zarar vermesi gerekmiyor normalde de psikopat caniler olabilir ama tanıma tanışma evresi vardır sen tutup bir yerin yanarcasına gidersen su ile soğutacağım diye asite düşersin
15 Yorumla
Soran+1 yılKötü insan her yerde kıyaslama yok ama bilmiyorum gördüklerim duyduklarım çokta mahsum değil
- +1 yıl
Normal hayatta herkes göründüğü gibi değil emin ol bunu her kişinin çevresinde özel araştırma yapılsa 100-80 cıkar
Soran+1 yılKesinlikle öyle ama mantıklı düşünen akilli bir insan kız ya da erkek olmiycagini bilir yani ben böyle bı durumda olsam şunu düşünürüm ya bu benle konuşuyor ama başka kaç kişiyle konuşmuştur ya da ben bunun için bir seçenek miyim
- +1 yıl
Normal hayatta bile herkesin birden fazla seçeneği mevcut zaten
Soran+1 yılOrası kesin
+1 yılo risk reelde de var. dışarda veya çevrenden tanıdıgın biri de yapabilir. biraz kaderinle ilgili bir şey bu. internettekiler uzaydan falan gelmedi. onlar da senin veya başkalarının çevresinden insanlar. o halde kendi çevrene de güvenme
14 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşım ben kıyaslama yapmadım farkındaysan iyi okursan ben güvenmiyorum hiç kimseye reeldekinede ama internetekine asla uzaydan gelmedi evet ama ne olduğunu nerden bileceksin?
- +1 yıl
biraz manipülasyon yeteneğin varsa zaten çarpraz sorgularla zarf atarak her türlü anlarsın adamın niyetini kimliğiin. bunu da mı ben söylim? bana göre internetten tanışmak daha akıllıca. kafadan eliyip filtreleyebiliyosun gizli manipülasyonla zarf atarak karşıya.
Soran+1 yılFarklı bı düşünce yapısı umarım sürekli iyi olur yinede dikkat et
- +1 yıl
zarf atarak gerçek duygu ve düşüncelerini ortaya çıkartabilirsin her insanın. gerisi analiz etme işi..
+1 yılNerede tanıdığım önemli değil belirli bir süre yani tanıyana kadar güvenmem. Bence bunu internet ve de reelde görmek olarak ayırarak daha büyük bir hata yapıyorsun.
Kendine güven ve doğru kişileri Hayatına al00 Yorumlabu devirde biraz zor özellikle kadınların erkeklere güveni konusunda. bunun ters yönünde güven daha kolay olabiliyor.
genede tedbir her zaman olmalı. zor mesele :D02 Yorumla
Soran+1 yılCinsiyetin çok önemi yok kötü insan hep kötü
- İnternet & Teknoloji konusunda 450 cevap paylaştı.
+1 yılBen de güven (e) miyorum. Herkes iyi insanlarla karşılaşsın. Güven olgusunu pek meslekle bağdaştıramadım açıkçası.
11 Yorumla
Soran+1 yılMeslekle alakalı değil zaten örnek gösterdim çünkü bazen mesleği olup mesleği var okumuş falan diyip konuşup gidenler var
@knightssword mesela bu arkadaşa hiç güvenmiyorum. Onunla sağlıklı bir ilişkimiz yok. Aramıza her an yeni turtalar, aslanlar atıyor.
15 Yorumla- +1 yıl
Jrfndjbffndjfbsjfb delirdi yine
Soran+1 yılBurdan tanistiysan güvenme canım 😘😘
- +1 yıl
Habdjsbfjsndf
+1 yılDeğişken. Kimin güvenilir olup olmadığını zaten bazı olaylardan kestirebiliyorsun ve reelle internet arasındaki fark çok az
15 Yorumla
Soran+1 yılKestirmen için biraz tanımam lazım tanışıp aynı gün ya da iki gün sonra görüşmek çokta tanıdığın anlamina gelmiyor kimin ne olduğunu bilemezsin bazıları bipolar oluyor yani
- +1 yıl
Olabilir mühim olan her etkileşimde olduğu gibi sosyal analizi iyi yapmak
Soran+1 yılİstediğin kadar yap kötü insanlar çok güzel oynuyor kadın peçeli din kültürü öğretmeni biz uzaktan bakınca deriz çok iyi ama neler yaptığını duysan şok olursun o yüzden analiz yetmez
- +1 yıl
Valla benim daha önceden internetten tanışıp görüştüğüm arkadaşım oldu iyide biriydi şimdi sosyal medyada fenomen oldu :D Önemli olan insanları iyi okuyabilmek
Soran+1 yılİstisnalar olabilir herkes kötü değil ama ben güvenmem
Asla güvenmem, buraya profil bile koymuyorum kimin hangi niyetli olduğu belli değil ilişki yaşamak bide Allah korusun
01 Yorumla
Soran+1 yılBende profil koymuyorum yeni bı uygulama geldi gözden geçir diye ona rağmen kabul edip konuşan var nasıl acliksa artık
Zamanla tanırnabilir die düşünüyorum ben görüştüm bikaç kişiyle kafalarımızın uyuşmadığı oldu buluştk görüşmedik
04 Yorumla
Soran+1 yılİşte o zaman diliminde basinabne geleceği meçhul
Soran+1 yılİşte buna gerek yok o yüzden sanal aşklara hayır
Normal tanıdığına nekadar güveniyorsunuz
Bence normalden daha çok güvenirim
Yaptığı yanlış o kadar üzmez bence01 Yorumla
Soran+1 yılKıyaslama yok arkadaşım zaten iyi okursan kötü insan her yerde yanı başımızda
+1 yılGüvenilecek insan var, güvenilmeyecek insan var. Buluşup dışarıda vakit geçirdikten sonra bir sorun olmaz bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen kimseye güvenmiyorum valla
Insan olsun kandirmasin kimseyi saf zannetmesin güvenmek için zaman gerekir
12 Yorumla
Soran+1 yılGüven çok zor çok
+1 yılKişiler arası bir durum bu, herkese güvenilmez evet ama herkese de sahtekar olarak bakılmaz.
17 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi senle tanıştım sana kötü bir yanımı soylermiyim ya da sen bana benim şu kötü huyum var dermisin sadece istediğimiz kadar sahtekarlık para meslek tek değil tamamen yanlış anlatılmış hayattır ben kimsenin dürüst şekilde anlattığına inanmam
- +1 yıl
Bu reelde de böyle değil mi zaten? Herkesi zamanla tanıyoruz. Evet inanmamak olabilir ama herkes herşeyini de anlatmak durumunda değil.
burada karşıya zarar vermek niyeti varsa ha nette ha reelde ikiside aynı.
Soran+1 yılArkadaşım herkes bu örneği veriyor ben kıyaslama yapmadım kötü insan her yerde var
- +1 yıl
Internete giydiren sensin ama 😂
Soran+1 yılAma reelde kiler çok iyi onlarla görüşelim demedim
- +1 yıl
Hastayım benimle polemiğe girme 😂😂
Soran+1 yılPeki 😂😂
+1 yılBir insana güven duymak mesleğe göre olmuyor maalesef...
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla şu an herkes internetten tanışıyor. O insanı biraz stalklarsın, 1 ay konuşur buluşursun, zaten konuşmasından ve fotoğraflarından bile anlaşılır. Ailesinden falan bahseder hatta..
11 Yorumla
Soran+1 yılYok ya anliyamazsin normal görmen lazım oda bir seferde olmaz geçen bı kız öldürüldü gordunmu bilmiyorum çocuk gayet bakımlı resimler falan dediğin gibiydi ama işte bilemeyiz ben güvenmem kimseye
- İnternet & Teknoloji konusunda 546 cevap paylaştı.
+1 yılStatü değil güven sağlayan onun ordan o ekrandan sana aşıladığı karakteri..
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle kaç kişiye aynı anda onu yapiyordur
İnternet & Teknoloji konusunda 434 cevap paylaştı. Çok kişiyle görüştüm. Hiçbir zarar görmedim ve vermedim
016 Yorumla
Soran+1 yılSadece erkekler için konuşmadım genelleme
Soran+1 yılAnladım yinede dikkat etmek lazım
Soran+1 yılBende şahit oldum öyle bir çok olaya canıyla ödüyeni bile gördüm yani
Soran+1 yılŞükür benim başıma bişey gelmedi çünkü konuşup tanışmam kimseyle
Soran+1 yılSadece Instagram kullanıyorum ailem ve en yakın arkadaşlarimin dışında kimse yok profil resmim bile yok kullanilmama demiyorum tanışıp gorusulmemeli diyorum neyse ben anlata bildigimi düşünüyorum iyi geceler
- +1 yıl
Sen anlatıyorsun da.. Herkes kötü değil... Herkes iyi de değil.. Bazen tesadüf de olsa doğru kişiler buluşup mutlu olabiliyorlar.. Sen savunma - koruma içgüdüsüyle hareket ediyorsun ve haksız da değilsin.. Ben de diyorum ki 'kurunun yanında yaş da yanmamalı' internetten tanışıp evlenen yuva kuranlar da var
Soran+1 yılAllah mutlu etsin ne diyim başka
Soran+1 yılBak ben herkes için yanlış demiyorum ama sağlıklı değil inan çok kötü şekilde kullananlar var insanlara umut verip herşeye inandirip olmiycak şeyleri yapanlar var iyi insan varsa bile bilemeyiz çünkü sosyal medya sanal hersey herkesle konuşan var düşün eşin olacak insan konuşmuş herkesle sonra senle tanışmış ve sana şunu ilk söyler ben daha önce kimseyle konuşmadım şundan emin ol senle konuşan 50 adamla konusmustur
Soran+1 yılAma ben şu an sanal ortam için soru sordum evet reelde daha kötüleri var ama ben sanal alem için yazdım
Gizli Üye(25-29)+1 yılbenim tec*vüzcü eski sevgilime mühendis diye güveniyorlar mıdır bi tarafımın mühendisi 3 fizik netiyle mühendis olmuş milleti ekliyor ben ailesine anlatmakla tehdit ettim de şimdi yazmiyor
03 Yorumla
Soran+1 yılEmin ol guvenmekle kalmiyorlardir bizim hem cinslerimiz evlilik para odaklı bakıyorlar olaya evli olmuş ilişkisi olmuş çok önemli değil (genelleme yapmadım)
Cevap sahibi+1 yılişte s2p atıyorlar onları zaten "3 fizik netli mühendisler" :D
Soran+1 yılTanıdığım bı bilgisayar mühendisi kız var yani o bölümü sosyal medya için okumuş sanki kapalida konuşmadığı kimse Yok ama tüm erkekler düşüyor yani böyle işte
İnternet & Teknoloji konusunda 563 cevap paylaştı. Karakterin yaptığı iş ile alakası var mı ne kadar saçma
05 Yorumla
Soran+1 yılOlmamalı zaten ama işte çok sayıda bakan var
Soran+1 yılMuhtemelen öyledir bide şöyleleri var Instagram'da doğulu olup evlenen altınları gören arabaları gören katil dahi olsa gözü kapalı kabul ediyorlar orada hayatın çok kolay ve sürekli öyle geçtiğini sanıyorlar gelin gelen var mı var ama tekrar çıkışı yok iyi ya da kötü bende doguluyum
Soran+1 yılAynen yol uzun sanıp geliyorlar ama yarı yolda kalıyorlar çünkü asla öyle videolarda görüldüğü gibi değil
+1 yılYüzünü beden dilini fiziksel olarak göremediğin biriyle tanışma boş ver
01 Yorumla
Soran+1 yılTanismiyorum tanişmamda
- İnternet & Teknoloji konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılGüven veren güven alır. Bu karşılıklıdır. Arada saykolar çıkmıyor değil.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama internet üzerinden değil yani sağlıklı değil
- +1 yıl
reele geçmek şart
- İnternet & Teknoloji konusunda 569 cevap paylaştı.
+1 yılHerkese olmasa da, kısmen kapımı, fikirlerimi ve fermuarımı açarım ve güvenirim de.
02 Yorumla
Soran+1 yılGeçmiş olsun
- +1 yıl
Darısı başına
değerli hayatımı tanıdıklarına güvendin de ne oldu
01 Yorumla
Soran+1 yılValla benim o hissim öldü kimseye güvenmem
+1 yılÖnce tanırım ondan sonra tanisirim sora buluşma 🤔🤭
01 Yorumla
Soran+1 yılOda ne kadar güvenli olursa
+1 yılyataga girecek kadar güveniyorum kim olursa olsun sikinti yok
02 Yorumla
Soran+1 yılFarklı bir görüş açısı
- +1 yıl
aynen aynen 🤣🤣
+1 yılAllah daima iyi ve hayırlı insanlarla karşılaştırsın Amin.
11 Yorumla
Soran+1 yılAminnnnnnnn
Reel ya da sanal. İnsan insansa her yerde iyidir. zaten kalbi kirliyse farketmez.
04 Yorumla
Soran+1 yılSence iyi insan var mı peki
Soran+1 yılÜzerler seni dikkat et
Ben kendime güveniyorum, bu sebeple yüzyüze konuşmayı tercih ederim
05 Yorumla
Soran+1 yılEn mantıklısı o zaten internetten sadece onun anlattığı kadar tanırsın oda ne kadar sağlıklı olursa
+1 yılKimseye güvenmiyorum internet veya yüz yüze farketmiyor aynı
08 Yorumla
Soran+1 yılBende aynı durumdayım ama internetten aslaaaaaaa
- +1 yıl
İnternet ile gerçek dünya arasında hiçbir fark yok ki şu an
Soran+1 yılEvet maalesef öyle ama başka şehirde yaşıyan biriylede konuşulmaz ya ben korkarım
- +1 yıl
Dediğim gibi her yerden kötü insan, güvenilmez insan çıkabilir. İnternette de çıkabilir, yanıbasinda duran insan da olabilir. Benim daha geçen gün beraber çalıştığım iş yerindeki çocuğu polisler narkotik şubeden gelip yaka paça götürdü. Kimin nereden nasıl çıkacağını hiç bilemezsin
Soran+1 yılKıyaslama yapmadım ben aslında yani evet çevremizde öyle şeyler yaşanıyor ama internet biraz daha riskli herşeyi geçtim anne babalarimiza yapmamalıyız
- +1 yıl
Ben bir fark olduğunu düşünmüyorum. Benim görüşüm bu. Sebebini de belirttim. Bu kadar.
Soran+1 yıl❤️❤️🙏🙏
- +1 yıl
❤️
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu söylediğin şeyleri reeldede yaşayabilirsin ki karşındaki insan dürüst değilse reelde tanısan ne olacak saçma bir düşünce
01 Yorumla
Soran+1 yılKıyaslama yapmadım ama yinede sen bilirsin saçma yorumun için sağol
- İnternet & Teknoloji konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılDışarıdan birine güvenmek te kolay değil. Genel itibariyle güvenmek zor bir iş. Tabi ki sanal ortama asla güvenmem.
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle bende aynısını düşünüyorum
- İnternet & Teknoloji konusunda 605 cevap paylaştı.
+1 yılİstediğin kimliği kullanırsın doktorum desem inan da olur inanmayanda , güven olmaz tehlikeli yani , belki zamanla konuştukça çözülür iş..
09 Yorumla
Soran+1 yılAma çok fazla var bu olay geçen arkadaşım İstanbula gitti sabah interneten kızla tanışıyor kız akşam yanına geliyor ve saatler sonra engelliyor çocuk nasıl aşaltici bı durum yani insan tuhaf oluyor kadınlar bu durumda bir adım önde maalesef bence kısıtlama gelmeli diye düşünüyorum ben
- +1 yıl
Nasıl kisitlayacaksin ki bu dediğin pek mümkün değil , çözüm basit bir insanla oldu bitti bir ilişki olmaz sanal mi okey konusursun dimi , telefonlasirsin sesini duyarsın sosyal medyada bakarsın doğru mu değil mi , biraz zaman verirsin, hemen geliyorum diye bir ilişki olmaz bence..
Soran+1 yılTabi mümkün değil valla ben bibolaya şahit oldum arkadaşım istabula gitti sabah kızı eklemiş akşam yanına geldi 4 saatin sonunda engellendi her yerden bilmiyorum bana ters geliyo ya bence konusulmamali
- +1 yıl
Tehlike o yani tabi haklı olabilirsin.
Soran+1 yılTehlikeli ama çok fazla var biz aklımızı kullanmalıyız saniyelik zevkler uğruna ateş düşüyor evlere
- +1 yıl
Size katılıyorum, ama şu da var insan 20 yıllık eşini taniyamiyor sonradan öldürüyor ya bu kişilik meselesi biraz da şans bilemezsin
Soran+1 yılÖyle tabi ama ben kıyaslama yapmadım kötü insan her yerde şu an evden çıkınca başıma ne gelecek bilemem ama bnim kırmızı cizgim internet duyduğum gördüğüm inanılmaz şeyler var kullanıyorum evet ama ailem ve çok yakınlarım dışında kimse yok gerekte yok
- +1 yıl
Hak veriyorum herkes burdan tanışacak konuşacak diye bir şey yok zaten.
Soran+1 yıl👍👍👍
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiç güvenmem
İnanırım
Severim
Ama asla güvenmem06 Yorumla
Soran+1 yılGüven olmaz zaten
Cevap sahibi+1 yılSağlıklı olduğunu düşünmüyorum internetten tanışıp aşka giden ilişkilerin
Soran+1 yılKesinlikle anlık mutluluk ilerliyen zamanlarda öyle sorunlar cikarki şu an toz pembe gelir
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle
Maalesef özel hayatta da çoğu zaman dediğiniz gibi hevesle tozpembe başlıyor her şey, sonrası iki yabancıya dönüşmek.
Kaldıki internetten birisinden etkilenecek kadar çaresiz birisi ne kadar sağlıklı ve uzun ömürlü hayat sunabilir
Soran+1 yılmaalesef öyle çivisi çıktı iyice herşeyin
Cevap sahibi+1 yılevet öyle 🥱
- İnternet & Teknoloji konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yıldoktorlar avukatlar vs netten tanışmakla çok uğraşmaz
08 Yorumla
Soran+1 yılVar var emin ol
- +1 yıl
tabi kendini doktor diye tanıtan çok nasılsa sazan bol
Soran+1 yılYok doktor diye tanitmiyor bizat doktor 25 yaş üstü için geçerli değil online olanlar için geçerli çok örnek var çok
- +1 yıl
iyi git tanış o zaman doktor diye senin gibi atlayan çok :D
Soran+1 yılAtlamış olsam bana her şey normal gelir sen rahat ol ben olmamalı diye yazan benim istersen soruyu tekrardan oku
- +1 yıl
o zaman neyin iddaiasını yapıyorsun güvenilmez diye. yeri gelir amele bile güvüenilirdir yeri gelir polis avukat bile güvenilmezdir
Soran+1 yılArkadaşım ben sosyal medya için yazdım iyimisin bu ne atar istediginle konuş ben kendi fikrimi yazdım saygı duyarsın ya da duymazsin senin sorunun
- +1 yıl
Atar yapan kendinsin 🤣 ne zoruna gidiyor o kadar
Ne internetteki ne reeldeki sana istediği kadarını anlatır ne kadar kötü insan varsa bir o kadar da iyi insan var bence
02 Yorumla
Soran+1 yılSayıları az ama
Bu zaman da yanindaki insana öz kardesine bile güvenemiyorsun maalesef geldigimiz durum bu kaldiki internetten birine guvenmek oldukça zor
02 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle ama işte maalesef çok fazla sayıda var
Valla güzelce tanırsan konuşursan neden olmasın ya zaten yüz yüze de olsa aynı kişi bu kaçınılmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılSaygı duyarım ama ben internetten kimseye güvenmem
aldatilma garantili asla yapilmayacak seylerden biridir bence
01 Yorumla
Soran+1 yılTabikide öyle senle konuşan 10 tanede yedekte tutuyordur
+1 yılPolislere bile guvenmeyin
11 Yorumla
Soran+1 yılTabikideeeeee
Guvenın meslekle alakası yok zaten
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle kimnolursa olsun güven olmaz
+1 yılKendim dışında kimseye güvenmemeyi öğrendim
11 Yorumla
Soran+1 yılBende öyleyim
Mesleği ne olursa olsun güvenmemek lazım
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
- İnternet & Teknoloji konusunda 565 cevap paylaştı.
+1 yılAsıl tanıdıklarımız bizi daha çok yanıltıyor
02 Yorumla
Soran+1 yılOrası kesin ama internette çok farklı değil daha beter hatta
- +1 yıl
Bana kötüsü denk gelmedi
+1 yılHala bu tartışan bi kitle, ne güzel
02 Yorumla
Soran+1 yılTartışma değil herkes düşüncesini yazıyor
- +1 yıl
Peki.
- İnternet & Teknoloji konusunda 635 cevap paylaştı.
+1 yılGüvenmek benim için büyük problem.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen benimde
+1 yılIneternneekilerde normal insan
01 Yorumla
Soran+1 yılBende farklı bişey demedim ama tanımadığımız insanlar
Reele taşınırsa olur
05 Yorumla
Soran+1 yılİstediği kadar dönsün sen ne kadar bilgin olacakki hakkında ki bide şöyle bı durum var herkes bı şehirde yaşıyor orada kız ya da erkek var insan bı şekilde görüp tanışıyor olay ne biliyormusun özellikle bu kadınlar için geçerli öyle çok olaya karışmış öyle çok kişiyle konuşmuş oluyor ordan kimse ona ciddi bişey düşünmüyor bakıyor olacak gibi değil sosyal medyada arayış arıyor ve sen bu kadını ailenin içini koyuyorsun ne kadar sağlıklı en fazla bir ya da iki yıl sonrası felaket yaşanmış olaylar bunlar
Soran+1 yılBenmi?
Soran+1 yılBen kimseyi kabul etmiyorum öyle bı olasılık yok bazen istek geliyor bakıyorum aynı sehirdeyiz ona rağmen kabul etmiyorum çünkü tanıdığım biri değil beni ekliyen kaç kişiyi eklemiştir kim düşerse ve benim yaşadığım şehri bı köşeye bırak profil resmim bile yok yani kimi ekledigini bile bilmiyen insan ne kadar güvenilir
Gizli Üye(30-35)+1 yılKatılıyorum, güvenme zaten
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 443 cevap paylaştı.
+1 yılSen böyle davranabilirsn ben pek katılmıyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılSaygı duyarım
Evlenen arkadaşım var
06 Yorumla
Soran+1 yılAllah mutlu etsin
Soran+1 yılHayırlısı olsun dilerim umut ettigin gibi olur her şey
Soran+1 yılHayırlısını iste bişey olmaz
Tanışmanın üzerinden geçen zamana güvenirim
04 Yorumla
Soran+1 yılSadece anlattığı kadarıyla ama
Gizli Üye(18-24)+1 yılhiçkimseye güvenilmez askom
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılGüvenemem
01 Yorumla
Soran+1 yılBendeeee
- Devamını Gör (8)
Devamını Gör(53)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > İnternetten tanıştığınız birine ne kadar güvenirsiniz mesleği ne olursa olsun?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer