İnternetten tanıştığınız birine ne kadar güvenirsiniz mesleği ne olursa olsun?

Doktorda olsa avukatta olsa öğretmen de olsa kız ya da erkek farketmez guvenirmisiniz? ben kendi düşüncemi soyliyim asla güvenilmez çünkü internet üzerinden sağlıklı bir ilişki olmaz kişi sana kendi istedigi kadar hayatını anlatır... Ve en önemlisi hadi guvendin gittin başına bişey gelmiyecegini nerden biliyorsun? Hergun bı olay oluyo ben geçen bir annenin haykırışini duydum ne olur interneten kimseyle tanışıp güvenip gitmeyin çünkü kızını öldürüp valize koymuşlardi internetten tanıştığı biri bencede güvenmeyin

İnternetten tanıştığınız birine ne kadar güvenirsiniz mesleği ne olursa olsun?
Cevapla