Sevgilim işleri yüzünden beni arka plana atıyor umursamıyor hep ilk önce ben yazıyorum o hiç yazmıyor insan ne kadar meşgul olursa olsun sevgilisini özlemez mi ve geç cevab veriyor yazdığım zaman nasıl davranmalıyım lütfen bana yardımcı olun
(ayrılalım demeyin bunu zaten bende biliyorum)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hiç umursama hatta yazdığında hiç cevap bile verme haketmiyor ilgiyi ve narsist bozukluk var onda.
Aynısını yap yazma sakın o yazana kadar yazdığında da geç cevaplar ver bak o zaman nasıl yazıyor sana
Bugün yazmadım ama oda yazmadı
Sen hiç yazma o yazana kadar yazar ilgi gösterirsen kendini birsey sanar nasıl olsa beni seviyor der böyle yapmaya devam eder
Bakalım ne olacak belki işler bitince gece hatırlar beni
Bakalım yazar umarım sende kafana takma aşko
Nasıl takmayayım ben onun önceliği değilim gibi hissediyorum
Sor ona neden böyle yapıyormuş hiç mi vakti yokmuş
Hayır diyor hiç vaktim yok üstüme gelme
Sen bilirsin ama bu çocuktan olmaz bir insanın hiç mi sevgilisine ayıracak vakti olmaz mola da falan yazar arar insan
Bende böyle düşünüyorum bu yüzden moralim bozuluyor
Hiç moralini bozma inan moralini bozmaya değmez senin değerini bilmeyen birisi için o kaybeder
Ona çok iyi davrandım keşke kendimi beğenmiş olsaydım
Hep böyle davranınca oluyor asko erkeklere iyi davranmayacaksin o zaman köpek oluyorlar peşimizde
Haklısın öyle kadınlar daha mutlu
Bir zamanlar bende yaşadım aynısını değer veriyordum iyi davranıyordum seninki gibi yapıyordu sonra akıllandım bana ders oldu artık hiç bir erkeğe değer vermiyorum hak ettiği gibi davranıyorum
Sende öyle yap artık sana tecrübe oldu bence keşke yapmasaydım diye düşünme artık erkeklere ona göre davranırsın kendini hiç üzme
Ama eğer o kişiyi seviyorsan nasıl kötü olabilirsin ki anlamıyorum
Sende mesaj atma o zaman
Bugün atmadım şimdiye kadar oda atmadı
Atmamaya devam bakalım ne kadar duracak sensiz
Belki gece hatırlar tüm işleri bitince
Bekleyip göreceksin
Soğumuş sevmiyor bu geç bunu
Sogukmusun
Peki neden ona iyi davrandığım içindir saygı gösteriyorum bu yüzden böyle onu ilk baştan umursamam gerekiyordu 🥹
Daha ilgili olmalisin
Çok ilgiliyim aksine ama onun umrunda değilim yanlız iş düşünüyor
Bence cesur olsan fikri degisir
Peki ne yapayım?
Burdan nasil anlatiyim
Mesaj atabilirsin