nitronun avantajları baya var ama 105 TL de verilmez ya :)) 30 TL'ye satıldığını hatırlıyorum :'/ 75 TL'den 105 TL oldu.

nitronun avantajları baya var ama 105 TL de verilmez ya :)) 30 TL'ye satıldığını hatırlıyorum :'/ 75 TL'den 105 TL oldu.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Discord Nitro kullanıyorum evet. normalde kullanmazdım ama arkadaşım için kullanıyorum. eğlenceli bir yer bence ama tabi ki zam gelmesi kötü zaten her şeye zam geliyor.. saçma sapan
Benden 75 olduğundan beri 29 kesiliyordu umarım artmaz ahdnf
Sürekli abone olacak kadar ucuz değil artık, Nitroyu artık sadece birileriyle film vs izleyeceğim zaman yüksek çözünürlük ve yüksek kare/saniye için alırım. Onun dışında güle güle nitro.
Bana bu nitro olayı çok saçma geliyor. Discord'u 7 yıldır kullanırım, fakat hiç nitro almadım.
discord'un kendisi kişisel veri açısından tehlike saçtığı ve tayfasının leş bir kitlesi olduğu için kullanmıyorum.
Nasıl bir avantajı var bilmiyorum ama eğer ki uzun süre kullanılıyorsa seveni için çok bir ücret olmasa gerek
Sadece 2 tane kanala girip arada chate mesaj yazıyorum. Gevezeyimdir biraz 😅 onun dışında kullanmıyorum. Nitro hiç almadım. Bence gerek yok.
Discord nasıl bi yer? Nitro ne demek? Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi?
Discord gibi gereksiz şeyleri kullanmıyorum boş beleş bir şey
Yokbya kullanmıyorum bökece param da cebimde kalıyor
discord kullanıyordum önceden ama artık kullanmıyorum. nitroda kullanmadım hiç
Allah'ını seven discordun ne işe yaradığını ve neden kullanmam gerektiğini anlatsın
Ergenlerin online oyunlarda kullandığı sosyal medya. Kısaca boş beleş bir şey.
@Mr_KaoS e bu kız 29 yaşına gelmiş memeleri (yok bile) sarkmaya başlamış hala ergen oyunları mı oynuyor
Bilemem
Gereksiz bir uygulama hiç kullanmadım ama ergen tayfası doludur bence
Yıllar oldu kullanmayalı. Bir dönem 27 liraya nitro alıyorduk vay be
Discord ne s.. kime yarıyordu onu bile bilmiyorum galiba phjsfsfsf yaşlandık :D
Hiçbir yere para vermem herşeyin illegalini kullanırım
Ne gibi avantajlari var ki, sende var mi. Ama bu sadece turkiye icin gecerli dimi
Aldığım tek abonelik telegram.. Ona da yıllık.. Bskalım nasıl zam atarlar
Kullanıyorum her şey pahalı saçma sapan bir hal aldı ekmeğe zam geldi 6.5 oldu
Yok bea kullanmıyorum
Snn dicordla nr isin varki sation alion
Fazlasıyla gereksiz yer
Discord ne işe yarıyor bilmiyorum
Nitro olunca noluyo ki
nitroya para verir mi bizim millet :d
Yok ergen sosyal medyası kullanmam.
Hiç kullanmadım gereksiz bence
Kullanıyorum ama nitroya ihtiyaç duymuyorum
Ne işe yarıyor bu nitro
bir zamanlar bir oyun için kullanıyordum
Bir ara kullandım ama bana göre değil
normal hesabını kullanıyorum
İyi de nitro ile ne yapılıyor ki
Discord kullanmıyorum 😇
Kullanıyorum ama şuanda aktif değilim
Üyeliği iptal etme vakti gelmiş
DC link versene knk bir. şey denicem
Nitro hangi ozellikleri katiyor
Hayır kullanmıyorum.
evet kullanıyorum
Ne yapiyorsun nasilsin
Üzücü bir haber
Yok asla para vermem
Kullanmıyorum
Ne gerek var boşa masraf😂
Kafan güzel
Kullanıyorum.
Yok kullanmıyorum
Ne avantajı varmış
Bedava alıyorum
Classicten devam
boş beleş uygulama
discord kullanıyordum ama bıraktım, pek sevmiyorum
Ne avantajı var?
Hayir kullanmıyorum
Nitrosuz kullanyom
Kullanmam
Evet