Az önce zam geldiği duyurulmuş :/
- Aylık Nitro → 74,99 TL
- Yıllık Nitro → 749,99 TL
- Aylık Nitro Basic → 26,99 TL
Yıllık Nitro Basic → 269,99 TL
Aylık Nitro Classic → 36,99 TL
Yıllık Nitro Classic → 369,99 TL

Az önce zam geldiği duyurulmuş :/
Yıllık Nitro Basic → 269,99 TL
Aylık Nitro Classic → 36,99 TL
Yıllık Nitro Classic → 369,99 TL

Bir kez bile kullanmadım. Artık kod yazabilen flört ortamı yaratma peşinde. Çok teklif aldım gel aramıza katıl biz grubumuzla çok mutluyuz diye hepsini de reddettim üyeleri de engelledim. Homeless ve habis ruhlar benden uzak olsunlar nett.
Cevap
30Cevap
Discord kullanıyorum evet sadece siteden arkadaş grubu için indirmiştim ara sıra giriyorum bazen bir kez satın almıştım ama zam gelmesi kötü oldu
2 senedir kullandığım nitro aboneliğini de iptal etme zamanı gelmiş.. 25 TL bir şey değildi de, 2-3 özellik için 75 TL vermeye de gerek yok.
Abi çok arttı ya valoda da öyle oldu korkuym lolde de olucak diye
Hocam hic discord kullaniyormusunuz, yani illa kullaniyorsunzdur da hani bide bu uygulamanin premiumu gibi nitro basic classic diye ozellikleriyle beraber kac kisi satin alarak kullaniyor acaba cok merak ettim de ne icin kullaniyorlar bide.
Kullanmıyorum ama zamlanması hoş olmamış kullananlar açısından
Discord sürekli kullanmıyorum hiç parada vermedim vermem :D
Kullanmıyorum ne işe yarıyor ki bu nitro vs.
Kullanıyorum ama ücretsiz, gerek duymuyorum aboneliğe
Kullanıyordum da nitro nolmuş yahu geçen 29 liraydı höhh
İptal edeyim zam geldiyse zaten bir işe yaradığı yok.
Nitro olmadan da yazışabiliniyor 🐸 bence gerek yok
DC Kullanıyorum. Abonelik de vardı ama olmasa da olur yani.
Oha abi 30-40 lira civarındaydı 75 olmuş
discordu bırakalı yıllar oldu nitroya para veren de ağır maldır ben hep beleşe alıyordum 3 ay kullanırdım hep epic gamesten ücretsiz
Discorda para vermeye ne gerek var. 5 yıldan fazladır kullanırım hiç nitroya geçme ihtiyacı duymadim
Bascak para yok valla türk genciyiz Kim istemez nitrosunun olmasını biz fakiriz alamıyoruz ha zaten alamıyorduk zam gelince iyice battık yani kısacası nitro Hayalini siyah poşet'e koyun
Kullanıyorum ama nitro almiyorum kendi kanalimin discordu var
Niye
Dc kullanıyorum ama nitro lazım değil.
Neyseki bu ay iptal etmiştim
Hayır bilmiyorum
Kullanıyorum ama nitro hiç almadım. Bir gerek yok.
Kullanıyorum evet otomatik kesiliyor karttan
Evet kullanıyorum.
Hic kullanmadım nitro kullanmakta istemiyorum
ne katıyo nitro ekstra
Kullanıyorum da nitroyla işim yok
Para vermem asla discorda falan
Bu DC'ciler taş mı yesin bu ne ya :/
Kullanıyorum ama nitro olanını almadım
Kullanıyordum artık yok
Discord kullanmıyorum
Kullanmıyorum
Kullanmıyorum. Nedir bilmiyorum bile
Evet bugün baya sövdüm.
o ne ki?
Kullanmıyorum
discord var ama nitro falan almıyorum gerek yok
kullanmıyorum
Nitro kullanmıyorum
Discord modları üzgün
Saçma sapan platformlar
Ne olduğunu bile bilmiyorum.
Discord ne la 😄
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?