Biri telefon verdi 16 gb depolaması ama ben sadece birkaç uygulama yüklememe rağmen kalan sadece 1 gb neden boyle?

Neresinden ne silme liyim silecek bir şey de yok neden böyle şaka gibi ya. zorunlu Uygulamalar kaplamıs zaten baya. Silmem için bir yer var mı ayarlarda anlık temizlik yapmaktan başka bişi bilmiyorum ki.

Biri telefon verdi 16 gb depolaması ama ben sadece birkaç uygulama yüklememe rağmen kalan sadece 1 gb neden boyle?
Cevapla