İPhone’da 50 GB hafıza satın aldım, Hala yer yok. Yardımcı olur musunuz ?

2 gün önce aldım, birkaç uygulama indrebildim falan. Şimdi yeniden saklama alanı dolu falan diyo rehberi falan sildi yine. S**cem bu ayfonu artık he!
İPhone’da 50 GB hafıza satın aldım, Hala yer yok. Yardımcı olur musunuz ?
Cevapla