Sizce benim paranoyam mı? Yoksa bu 3 ü aynı kişi mi?

İsimleri atıyorum. Benim Ahmet KASA ile bir süredir sevgilimi arkadaş mı olduğunun tam adını koyamadığımız ama seviyorumların, kalplerin havada uçuştuğu bir iletişimimiz vardı. Bu Ahmet benim eski iş arkadaşımdı. Anlaşmazlık yaşadık, benim de fevriliğimle ben iletişimi bitirdim. O da itiraz edip ikna etmeye çalışmadı. Benim Ahmet’le küs olduğum zamanlarda beni ensari nicki ile isim olarak okan yazan biri sürekli instagramda takip etmek isteyip duruyor. İstediği siliyorum tekrar atıyor. Küsken tekrar attı. Şüphelendim. Kimsiniz dedim. Ben kaan rahatsız ettiysem kusura bakma yanlışlıkla oldu dedi. Cevap vermedim, isteği sildim , sonra da hesabı engelledim. Benim hiç tanıdığım ne kaan var ne okan. Neyse beni bugün aktif olarak kullandığım başka bir platformdan Ahmet Okan KASA diye biri ekledi. Hesap bugün açılmış. Ve açılır açılmaz beni eklemiş. Paylaşımlardan anlaşılıyor. Sizce bu sahte instagram hesabı ve farklı bir platformda beni ekleyen bu adam 3 ü aynı kişi yani eski flörtüm mü? Ben gereksiz bir bağ mı kurdum? Yoksa alakasız 3 adam mı bunlar?

Sizce benim paranoyam mı? Yoksa bu 3 ü aynı kişi mi?
Cevapla