Dünyanın en çok tercih edilen tarayıcıları açıklandı.
1. Google Chrome
2. Safari
3. Microsoft Edge
4. Mozilla Firefox
5. Opera

Dünyanın en çok tercih edilen tarayıcıları açıklandı.
1. Google Chrome
2. Safari
3. Microsoft Edge
4. Mozilla Firefox
5. Opera

Valla aşağı yukarı 10 senedir Opera kullanıyorum, şu son birkaç aydır özellikle oynatıcısındaki aksamalar dışında on numara yazılım. Ondan önce de Mozilla kullanırdım ki onu 12-13 yaşımdan 22'ye kadar kullanmışımdır
Mozilla ben bıraktığımda çok hantallaşmıştı ama Edge ne mk? Edge'den bile az kullanılacaksa kapatılsın diyeceğim dilim varmıyor.
Ulan terbiyesizler, Opera, Chrome falan yokken Ateş Tilkisi vardı
Firefox bizim ülkede vardı, onu diyorum ben. Opera zaten en eskilerden ki tasarımı bence alayından daha düzgün, Ruslar niyeyse, herhalde gerçek hayat ülkelerinde ebediyen bitik olduğundan bu tip işlerde iyiler. VK da Facebook'tan çok daha iyiydi ama tutmadı mesela.
Bu Google ele geçirdi bütün piyasayı, bir iki sene kullansam da bir türlü beğenemedim hiçbir zaman
Mozilla'nın temalarını aratıyor Opera, en büyük şikayetim bu
Mozailla kullanıyorum daha çok ama yine de Chrome ve Opera yüklüdür Opera kullanıyordum da VPN den dolayı kullanıyorum p*rno izlemek icin onun haricinde kullanmiyorum diyebilirim Chrome ihtiyacim oldugunda kullanıyorum dün Mozailla açılmadı hata verdi Chromedan indirip geri yükledim hepsi de çok iyi ama bana daha çok Forefox iyi geliyor alıştığım için olabilir belki ama diger yandan Mozailla hepsinden daha iyi iç tasarımı güzel kolaylik sagliyor sol tarafta facebook whatsapp instagram telegram gibi araclari sunuyor bu yönden cok iyi watsapp instagram telegram bunlari uygulama da kullanıyorum eger olmasaydi uygulama Operayı tercih ederdim
Bu ikiliyi tercih ediyorum. Google Chrome😻
Cevap
47Cevap
Farklı bir tane kullanıyorum ama adını açıklamayacağım. Belki çöker.
Popüler aslında.
Herkes kullanırsa çöker diye korkuyorum. Güzel şeyleri kendine tutmak gerek.
Yandex %90
Bir telefon markasının interneti olduğu için geliştiriyorlar.
@şanssızımamk hayır.
Opera kullanıyorum ama bazen telefon otomatik safariye yönlendiriliyor.. Safari değişik geliyor
30 k para hiç veremem 🙂
Makul bir fiyat düşünmem lazım 🤣
Safari kullanıyorum ben telefondan bilgisayardan chrome
Chrome bana şampiyonlar ligi gibi geliyor..
Mozilla Türkiye ligi, opera falan Uganda ligi..
Tor da yuklu bende bu arada onun yeri ayrı.. Farklı klasmanda
Chrome beta kullanıyorum.
Bilmem bu daha rahat gibi
Tarayıcı çok önemli değil ya
Safariyi ilk defa duymam peki😅
Hii demekki ondann. Evet iPhone kullanmıyorum
Yaşasınnnb andoidlerrrr😂
Gecirmedikleri hata zaten. Teknolojisiydi yapay zekasiydi aldi başını gitti baksana
İllede kötüye yormamak lazım. Belki iyi niyetli olurlar belki hersey daha iyi olur.
Benim polyanacilik seviyem😅
Ankara'ya deniz gelmesine gerek yok
Ayrıca Ankara'ya deniz gelmesinin bi faydası da yok iyi niyet hiç yok😅
Bunun için yapay zekayi kullanmak istemek 🥲
Kumsalda sigara keyfi için yüzlerce olasılık var
Neden düzeni bozacak şekilde Ankara'ya deniz ister ki insan?
İşin en kötü yani da bu. Bu yapay zekayi kontrol edecek insanların istekleri iyi niyet veya kötü niyetleri
Amannn😅
Guuuugıl kullanıyorum hep
o ne ya kuş gibi ses çıkarıyon
https://youtu.be/Lk5VaMbWRcQ?si=jEjUZNDMlJQtdxGC
Jajsjs bu geldi aklima
kıhkıhıh cici kuş cici kuş
Google Chrome çok ram tükettiği için tercih etmiyorum. Microsoft Edge kullanıyorum ve çok memnunum.
Brave kullanıyorum. Aynı zamanda Chrome ve Firefox'da bulunuyor cihazımda. Ama genellikle Brave kullanma taraftarıyım. Arayüzü hoşuma gidiyor.
Chrome kullanıyorum eklentileri çok başka seviyede. Kötü gün dostu Mozilla ve opera da duruyor kenarda.
Eskiden handycafe vardı ben hem yahoo kullanıyorum hem google ikisini de telefonda aktif kullanıyorum
Edit:Yaani ve Google aktif olarak kullanıyorum
uydurmayın Safari ve Edge tercih değil zorunluluktur
Windows tabanlı bir PC'de Chrome.
Telefon'da Safari.
Chrome iyidir ya, Safariyi sadece şifre kaydedeceksem kullanırım. :D
operayı millet vpn için kullanıyor zaten en iyisi chrome ama çok ram yiyor
yani resmen her şeyimiz anbean takipte
Her zaman google amca
Google olmazsa olmaz.
Operadayım şu an
Google Chrome kullanıyorum tabi ki.
Chrome
Google Chrome
Safari kullanyorum
Google Chrome kullanıyorum
Chrome tabiki
Google chrome
Google Chrome ve Safari.
Sonuna kadar Opera 💪
Chrome ve opera kullanıyorum.
mypal kullanıyorum
Tercih değil zorunluluk bunlar
Telefonda Safari bilgisayarda Chrome
Safari ve google kullanıyorum
En iyisi chrome
Bilgisayarda Google Chrome
Telefonda Safari
İlk 2 sırada ki tarayıcıları kullanıyorum
ben operayı tercih ediyorum.
Safari kullanıyorum.
apple kullanıcısı olarak safari
Gozumuzu chrome da actik. Sasmiyoruz.
Chrome çok kaynak yiyor. Edge'den memnunum.
Google Chrome kullanıyorum..
Turuncu tilki daha iyi hepsinden
Chromu kullanırım, alıştım artık.
Arama motoru olarak Google iyidir 😏
Google Chrome en çok kullandığım
Tel. de chrom, pc'de opera
Microsoft Edge kullanıyorum
Google nine olmasa olmaz
safari ve edge katkıda bulunuyorum
Safari kullanıyorum
Google Chrome
Chrome
chrome ve opera
Google chrome
Chrome kullanıyorum.
Google Chrome
Google Chrome
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?