Dünyanın en iyitelefonunda olsa telefonda ois eis yani optik imaj sabitleme ve elektronik imaj sabitleme yine de gimbal elde çekimlerde gerekmekte. Benim youtube kanalım var ve tüm dış çekimlerimde gimbal kullanıyorum. Telefonda ois eis olduğu halde gimbal ile kullanınca kalite farkı direkt ortaya çıkıyor. Bende djı var. Ek olarak bazı haraketleri gimbal ile yaparsan çok daha sinematik görüntüler ortaya çıkıyor. Bir çok gimbal 3 yönlü titreşim önlüyor. Yine de yetersiz ama sinema sektöründe 5 yönlüler var ve onlar efsane. Ama gimbalsız çekimi kolay kolay kimse izlemez. Insanların en dikkat ettiği şey ses sonra titreşim olmaması.
Birisi dünya devi diğeri dandik çin markası. Yanlış araştırmışsın. Al pişman eder. Iade et djı al. Baktım fiyatlarıda aynıymış. Ucuz olsa neyse diyecem de djı ile aynı olunca alınmaz.
Bu tarz kıyaslama siteleri sana bilgi vermez. Her cihazın yazılımı var. Peki yazılım nedir bilgi var mı yok. Örnek veriyorum s23 ultra s24 ultra ve note 20 ultra gibi telefonlar 8k video çekiyor uygulamalar 4k 30 fps üzerine çıkmana imkan tanımıyor veya gezi videosu fuar videosu 60 kare çekilir uygulama 30 kare üzerine izin vermiyor. Telefonda 3 kamera var uygulama tek kamera kullanıyor veya ben tripoda takıyorum yemek videosu çekiyorum gimbal beni takip ediyor bu diğer djı dışı markalarda yok. ya da telefon 75 mbit video çekiyor uygulama 40 çekmiş kalite yerlerde. Kısaca djı al geç almayacaksan fazla tartışmaya gerek yok. Ben osmo 4 kullanıyorum ve senin aldığına değişmem. 6 alma 5 al 5 alamıyorsan 4 al ama çin malına dandik kıyaslama siteleri için para verilmez.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Dünyanın en iyi telefonunda olsa telefonda ois eis yani optik imaj sabitleme ve elektronik imaj sabitleme yine de gimbal elde çekimlerde gerekmekte. Benim youtube kanalım var ve tüm dış çekimlerimde gimbal kullanıyorum. Telefonda ois eis olduğu halde gimbal ile kullanınca kalite farkı direkt ortaya çıkıyor. Bende djı var. Ek olarak bazı haraketleri gimbal ile yaparsan çok daha sinematik görüntüler ortaya çıkıyor. Bir çok gimbal 3 yönlü titreşim önlüyor. Yine de yetersiz ama sinema sektöründe 5 yönlüler var ve onlar efsane. Ama gimbalsız çekimi kolay kolay kimse izlemez. Insanların en dikkat ettiği şey ses sonra titreşim olmaması.
www.youtube.com/hakansalihoglu
Gezi videolarıma fuar videolarıma iyi bak titreşim sıfır
Alınmalı o zaman.
Hangi model gimbal bu
Benimki djı da osmo 4 sen 6 alacaksın o en son çıkan djı dışıda çöptür
Hohem m6 aldım. Kargoda
Iade et yerine djı osmo mobile 6 al. Djı harici hepsi çöp
Araştırmalarımın sonucu beni hohem m6 ya yöneltti.
Birisi dünya devi diğeri dandik çin markası. Yanlış araştırmışsın. Al pişman eder. Iade et djı al. Baktım fiyatlarıda aynıymış. Ucuz olsa neyse diyecem de djı ile aynı olunca alınmaz.
www.epey.com/.../
Bu tarz kıyaslama siteleri sana bilgi vermez. Her cihazın yazılımı var. Peki yazılım nedir bilgi var mı yok. Örnek veriyorum s23 ultra s24 ultra ve note 20 ultra gibi telefonlar 8k video çekiyor uygulamalar 4k 30 fps üzerine çıkmana imkan tanımıyor veya gezi videosu fuar videosu 60 kare çekilir uygulama 30 kare üzerine izin vermiyor. Telefonda 3 kamera var uygulama tek kamera kullanıyor veya ben tripoda takıyorum yemek videosu çekiyorum gimbal beni takip ediyor bu diğer djı dışı markalarda yok. ya da telefon 75 mbit video çekiyor uygulama 40 çekmiş kalite yerlerde. Kısaca djı al geç almayacaksan fazla tartışmaya gerek yok. Ben osmo 4 kullanıyorum ve senin aldığına değişmem. 6 alma 5 al 5 alamıyorsan 4 al ama çin malına dandik kıyaslama siteleri için para verilmez.
İyi işler yapacaksan gerekli
Ne tarz mesela?
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!