İşin olsun sitesinde galiba dolandırıldım. Sizin başınıza da geldi mi?


iş başvurusu yaptım ve bana para falan gönderdiler geri istediler. sonra biraz daha inceledim ve galiba dolandırıldım :(





İşin olsun sitesinde galiba dolandırıldım. Sizin başınıza da geldi mi?
Cevapla