Çevrimiçi olup yazmayan manita neden böyle yapar?

Kız arkadaşıma hep uyanır uyanmaz mesaj atarım günaydın, napiyosun vs genelde ilk ben atıyorum ama bugün biraz geç uyandım hanfendi wpye girmiş kaç kez ama mesaj atmamiş bende sanada günaydın yazdım aradı işte doktor kontrolüne gitmesi gerekiyormuş biriyle acelem var dedi bende dedim kime mesaj attın ozamn dedim birlikte gidicegi arkadaşı günaydın yazmış ona cevap vermiş bende dedim bana yazacak vaktin yokmuydu o sıra dedim acelem vardı dedi?
Güncellemeler
+1 yıl
(daha bide arayıp yüzsüz şekilde arkadaşım günaydın mesajı attı ona girdim çıktım diyo)
Güncellemeler
+1 yıl
Geceden attığım mesaja bile bakmamıştı ama aktif olmuş gün içinde
Çevrimiçi olup yazmayan manita neden böyle yapar?
Cevapla