Kız arkadaşıma hep uyanır uyanmaz mesaj atarım günaydın, napiyosun vs genelde ilk ben atıyorum ama bugün biraz geç uyandım hanfendi wpye girmiş kaç kez ama mesaj atmamiş bende sanada günaydın yazdım aradı işte doktor kontrolüne gitmesi gerekiyormuş biriyle acelem var dedi bende dedim kime mesaj attın ozamn dedim birlikte gidicegi arkadaşı günaydın yazmış ona cevap vermiş bende dedim bana yazacak vaktin yokmuydu o sıra dedim acelem vardı dedi?
Güncellemeler
+1 yıl
(daha bide arayıp yüzsüz şekilde arkadaşım günaydın mesajı attı ona girdim çıktım diyo)
Güncellemeler
+1 yıl
Geceden attığım mesaja bile bakmamıştı ama aktif olmuş gün içinde
hele bı gör reis bikac gündür ne mal mal şeylere trip atıyor bende geriliyorum artık dayanamayıp tavır koyuyorum konuşmada sonrada özür diliyo. ahhahahaba
Genelde erkekler yazamaz. Kızlar şikayet eder. Ben birbirinize saygı duymanız gerektiğini düşünüyorum. Sevgisinden eminsen, yazarken bunu hissettiriyorsa, yazamadığı durumlarda da anlayışlı olmak. Önemli olan işi olsada ilk fırsatta sana geldiğini hissettiremesi.
valla kanka yapcam gibi zaten soğuttu kendinden çok saçma şeylere trip atıyor ben anlamadım geriliyorum tepki koyuncada özür diliyo kendini düşürüyo canım
En son telefonda konuştum işte aradı beni sanada günaydın yazmıştım ondan sonra konuştuk dedim kimle konusuyosun wpde dedim arkadaşımla dedi günaydın mesajı yazmıştı felan bende dedim bana da yazabilirdin vs acelem vardı dedi oda kapattık öyle konuşup
bak bu konularda taviz verme. tavrini ortaya koy. bir seylerden şüphelendiysen o dogrudur. bunu oturup adam gibi konus kardesim. seni unutmasi gibi bir bahane olamaz. seni gercekten önemseseydi kesinlikle uyanirken bir yazardi.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şüphelendiğim bişey yokta atacağı bir mesaj çok geliyorsa zaten olmaz ki
ayni sekilde benimde sevgilim ilgisizdi. yani bildigin ilgisizdi. ilk baslardaki gibi degildi. sen de bir sure soğuk yapmaya devam et. eger gercekten seni önemsiyorsa senin icin çabalayacaktir. bunu dene test et. hic uzulme kardesim gider geri gelmez diye. gidecegi varsa gider sen bir sey yapamassin.
Tuhaf bu kadar da özür dilemesi. Ergen ve egolu duruyor sevgilin kusura bakma ama çok öyle tavırlar. O nasılsa sende öyle davran fazlasını gösterme bence. Sonra sevginin kıymeti kalmaz bence.
Soran
+1 yıl
Yok estağfurullah kusurluk bişey yok fikrinizi sordum sadece. Bidaha tekrarlamicakmis bakalım. Cok ilgi istiyo harbiden ilgi vermiyim ama ilgilenilsin benle havasında gibi
Yani ilgi vermemezlik de yapma da sonuçta sevgilisiniz. Sadece o nasıl ise ilgi değer verme ve bir şeylerin haberini verme konusunda. Sende onun gibi ol ne eksik ne fazla. Eğer bu duruma tahammül edemez ise ilgi meraklısıdır dediğin gibi.
Soran
+1 yıl
Ben ona gereğinden çok değer veriyorum çok seviyorum çünkü ve bı yanlışım olmadı da niye böyle yaptığını merak ettim kafam karıştı çünkü altta yazan şeylere göre aldattığımı düşündüm iyice
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
istemiyordur
bunu kendisine mi soriyim yoksa alttan alıp ses etmiyim mi?
Konuştuk özür diledi bidaha tekrarlamiycağıni söyledi tavır koyduğum için ayrılacam zannetmiş ne yapiym sence
Hemen engellerim hiç tahammülüm yoktur. Sevgililik kurallarını yerine getiremeyen bir kıza günaydın da yazmam.
öyle dimii, hep ben yazıyorum uyanınca ama kendisinin bı 30 sn mesaj atcak vakti yokmuş a*k dünyayı yönetiyor sanki
Reis hiç taviz verme, sabah uyanır uyanmaz sana yazmıyorsa başka şeylerle uğraşıyorsa engelle.
Bahanesi hazır uyanamamiş geç kalmış
E sen gidip arkadaşına yaziyon bana mı vakit bulamiyon a*k
Aynen kanka seni değersiz görüyor, hiç laf söylemesen engelle. Hayatının şokunu yaşasın.
hele bı gör reis bikac gündür ne mal mal şeylere trip atıyor bende geriliyorum artık dayanamayıp tavır koyuyorum konuşmada sonrada özür diliyo. ahhahahaba
Yani insan degersiz his edebiliyor boyle zamanlarda. Onceligi arkadasi degil sen olmaliydin. Sana yazdiktan sonra onunla da ilgilenebilirdi.
Atacağı bı mesaj yani tamam o mesajı atmasada olur dicem ama olmaz hep ben atıyorum uyanınca ve atsa değerli hissettiren şeyler bunlar önemli bence
Konuştuk özür diledi bidaha tekrarlamiycağıni söyledi tavır koyduğum için ayrılacam zannetmiş ne yapiym sence
Bir sansi herkes hak ediyor. Madem ozurunu dilemis sans ver ama eger ozur dileyip aynisini yaparsa ozaman ayril. Degmez bence.
Bencede öylesi daha iyi
Ayrılmayı planlıyor ama seni de kırmak istemiyor. O yüzden araya soğukluk sokmaya çalışıyor
hadi bu olabilir işte geçende durduk yerde seni üzmekten kırmaktan korkuyorum demişti
hasktr bu olabilir işte geçende durduk yerde seni üzmekten kırmaktan korkuyorum demişti
Konuştuk özür diledi bidaha tekrarlamiycağıni söyledi tavır koyduğum için ayrılacam zannetmiş ne yapiym sence
Seviyorsan eğer belki dedikleri doğrudur. Bi daha takip et bakalım. Sonrq düşünürsün duruma göre. Sevmiyorsan bunu bahane et ayrıl
Yok seviyorum şuanda aramız iyi seviyorum katlancam artık ikincil bir kişide yok ya yengesinin yanında konusuyo benimle tanıyorlar yani beni
Şimdilik devam bakalım
Genelde erkekler yazamaz. Kızlar şikayet eder. Ben birbirinize saygı duymanız gerektiğini düşünüyorum. Sevgisinden eminsen, yazarken bunu hissettiriyorsa, yazamadığı durumlarda da anlayışlı olmak. Önemli olan işi olsada ilk fırsatta sana geldiğini hissettiremesi.
Öyle öyle doğru söylüyosunuz fikriniz için teşekkür ederim iyi geceler
Rica ederim. Mutluluklar
Sağolun iyi günler
Üff istese yazardı ,2saniyelik mesajla bir şey olmazdı.
Seni umursamiyor, konusmak istemiyor. yazma ona
umursamıyorsa stirsin gitsin niye uzatıyor ki ozman
Yedek
Yaslar kac
18 ..
Bir gün hic yazma tepkisine bak
valla kanka yapcam gibi zaten soğuttu kendinden çok saçma şeylere trip atıyor ben anlamadım geriliyorum tepki koyuncada özür diliyo kendini düşürüyo canım
Ugrasmaya degmez
ne yazmalıyım sence
En son ne yazdiniz
En son telefonda konuştum işte aradı beni sanada günaydın yazmıştım ondan sonra konuştuk dedim kimle konusuyosun wpde dedim arkadaşımla dedi günaydın mesajı yazmıştı felan bende dedim bana da yazabilirdin vs acelem vardı dedi oda kapattık öyle konuşup
Bu saatten sonra yazma
Biraz da o yazsin, konusmak icin cabalasin
Konusmak isteyen zaten yazar arar
Bekle ve gör
Hep ben yazıyorum üstüne ben düşüyorum ve kendine yanlışım olmadı yani niye böyle oluyo ki ben onu anlamıyorum
Iliski düsünmüyordur ya da baska biri olabilir
başka biri olduğunu nerden anlayabilirim sizce?
Bunu anlamak zor
Zamana bırak ya da direkt sor bir kaç gün sonra
Ama mesela yanımdayken yengesi felan napiyosun diye soruyo benim yanımda olduğunu söylüyor hem öyle söyleyip hemde öyle başkası olmuş olabilirmi ki?
Sen bugün hiç yazma ondan bekle ne yapacak sonra da açık açık konuşursun herşeyi
Konuştuk özür diledi bidaha tekrarlamiycağıni söyledi tavır koyduğum için ayrılacam zannetmiş ne yapiym sence
O yazana kadar yazma pesinde dolansin
Hmm tamam , hem yapıp hemde özür diliyo bence ayrılmak istese alttan almazdi ya sence?
bak bu konularda taviz verme. tavrini ortaya koy. bir seylerden şüphelendiysen o dogrudur. bunu oturup adam gibi konus kardesim. seni unutmasi gibi bir bahane olamaz. seni gercekten önemseseydi kesinlikle uyanirken bir yazardi.
Şüphelendiğim bişey yokta atacağı bir mesaj çok geliyorsa zaten olmaz ki
ayni sekilde benimde sevgilim ilgisizdi. yani bildigin ilgisizdi. ilk baslardaki gibi degildi. sen de bir sure soğuk yapmaya devam et. eger gercekten seni önemsiyorsa senin icin çabalayacaktir. bunu dene test et. hic uzulme kardesim gider geri gelmez diye. gidecegi varsa gider sen bir sey yapamassin.
Vallahi gidenin yolu açık olsun uğraşmayana ne diyim
Sence bı mesaj atmalımıyım yoksa hiç atmiyim mi kendi atana kadar
hic atma. atarsada soguk yap. isim gucum vardi de. ama cok trip atma. normal cevap ver. ama cok samimi olma
E yazma sende bırak, egosu kabarmış biraz.
Konuştuk özür diledi bidaha tekrarlamiycağıni söyledi tavır koyduğum için ayrılacam zannetmiş ne yapiym kii ayrilmak felan istese konuştuk az önce essek gibi özür diliyodu istemeseydi tartışırdi bence
Tuhaf bu kadar da özür dilemesi. Ergen ve egolu duruyor sevgilin kusura bakma ama çok öyle tavırlar. O nasılsa sende öyle davran fazlasını gösterme bence. Sonra sevginin kıymeti kalmaz bence.
Yok estağfurullah kusurluk bişey yok fikrinizi sordum sadece. Bidaha tekrarlamicakmis bakalım. Cok ilgi istiyo harbiden ilgi vermiyim ama ilgilenilsin benle havasında gibi
Yani ilgi vermemezlik de yapma da sonuçta sevgilisiniz. Sadece o nasıl ise ilgi değer verme ve bir şeylerin haberini verme konusunda. Sende onun gibi ol ne eksik ne fazla. Eğer bu duruma tahammül edemez ise ilgi meraklısıdır dediğin gibi.
Ben ona gereğinden çok değer veriyorum çok seviyorum çünkü ve bı yanlışım olmadı da niye böyle yaptığını merak ettim kafam karıştı çünkü altta yazan şeylere göre aldattığımı düşündüm iyice
Sorsan zaten kimse aldattığını söylemez. Gözlemekten başka seçeneğin yok..
Az önce aradım işte yengesi felan vardı konuştuk eve geçince daha konuscaz
Seviyomusun beni diye sorunca da sevmesem uğraşır mıyım diyo?
Bence çok üstüne düşme cepte olmuşsun sen. Biraz rahat bırak o seni arayıp sorsun sen değil
ozamnda merak etmiyo felan diye iş çıkarsa ya hahahshsh
Demek ki seni sevmiyor açık ve net
Sevmiyosa niye konuşuyoruz ki gün boyu? Sevmiyosa niye söylemiyor ya da
orasını bilmiyorum işte
Sizce napmaliyim?
mesaj yazma dene nereye gidecek ilişkiniz
Tamam , fikriniz için teşekkür ederim iyi günler
Ne kadar acelesi olabilir ki? Tamamen bahane.
Banada öyle geldi bı insanın günaydın yazamiycak kadar nasıl bı acelesi olabilir
Hepimiz son derece tembeliz sabah yatarken günaydın aşkım bugün şununla şuraya gidicem bakamazsam haberin olsun yazmak zor değil
Ya o değil uyandın bi yaz hele neyapmisim uyuyomuyum sor ama yok sormuyo
Ben uyanınca baktım mesaj gelmemiş ama 5-6 dk içinde wpde aktifmiş
Sende ona yazma ne acelen var
acele değil ki sorun ben hep uyandığımda yazıyorum ama o aktif oluyo yazmıyo
Bir insana değerinden fazla değer verme hadisi şeriftir bu
Ya işte sevdigim için yapamıyorum ki öyle
O zaman git ayaklarina kapan nolur yalvaririm beni sev de kardeşim
kanka sen çok farklı kafadasin
Yazma diyom sal ipini gitsin diyorum sen seviyorum diyosun seviyorsan katlancaksin kardeşim
Bende aynısını yaşadım, ayrıldık
Sende aynısını yap
hakediyo artık çok değer veriyoz hanfendinin acelesi varmış a* k olaya bakın
Belkide sen sürekli yazıp sıkmış olabilirsin belliki canı biraz heyecan çekmiş
Kendisi bilir tepkimi koyuyorum ben
Umursamaz birine benziyor çıkar gider ben sana söyleyeyim
kendi bilir ben kaybetmem
Soğumaya başladım zaten son bikac gündür hep cabaliyom mal mal şeyler yapiyo
Sonra pişman olmada
saçma sapan hareketleri kendisi yapıyor ben niye pişman oliyim
Baskasına yazıyordur
Konuştuk özür diledi bidaha tekrarlamiycağıni söyledi tavır koyduğum için ayrılacam zannetmiş ne yapiym sence
Kız arkadaşıyla konuşuyormuş işte söyledi özür diledi
Hayatta inanmam
Hastaneye gitceklerdi o mesaj atmış ona cevap vermis
Hiç üzerine gitme. Aynısını sende yap
Konuştuk özür diliyip bidaha yapmiycagin söylüyo
Eski sevgilim olurdu
öyle olcakgibi duruyo HAHSHSHSHSH
Sende o yüzden umursama ve unutma canım seven degil diken yaraşır derler bu taktiği dene dozunu kaçırmadan
Soğuk yapcam kendi bilir
Ayn öyle takılma
ya da kullan at HSHSHSJDJDJ kendi kaşındi ben çok seviyorum ama değişik hareketler yapiyo ben sıkıldım artık canımı sıkmaskndan
anlıyorum seni maalesef ama harbi bak sevdiğini fazla belli etme umursama
umursayinca burnu kalkiyo shhshshshd zaten
O yüzden kısasa kısas yap
Mesela arıyorsa hemen açma sonradan bak
ya gider ya da kalır daha maks ne olabilir kii