Vakti zamanında, barlara, discolara, meyhanelere, pavyonlara, cluplara, gittim. Bunları instagram hesabım da hikaye olarak paylaştım. Sonra bu hikayeleri, öne çıkanlarda, eğlenelim, başığında paylaştım. Bir kategoride sırf, eğlence mekanları hikayeleri gösteriyor. Bunu paylaşmış olmak, zamanında hızlı yaşadığımı, eğlenceli olduğumu, takılmayı bildiğimi gösterir, bana göre çekici diye paylaştım. İlk zamanlar böyle bir hikaye paylaşmayı, paylaşsam bile, öne çıkanlar kategorisine sabitlemeyi düşünmüyordum. Sizde o düşüncem mi daha doğru, yoksa bu düşüncem mi?
İyi yapmışsın, paylaş. Hayatını yaşadığını görsünler
Paylaşmasaydın keşke
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İtici bence
Hoş bişey deiil
Neden? 33 yaşında birisi hayatında , barlara , diskolara , meyhaneye , pavyona gitmemiş olması daha saçma değil mi? En azından yaşadım gördüm, gittim gördüm. Her gün meyhane hikayesi paylaşsam haklısın da. Bi kere meyhaneye gitmişim , paylaşmışım, bir kere pavyona, bara çok gittim de bi tanesini paylaştım. Genelde clup disko tarzı yer 5-6 yer paylaştım. Diğerlerini okadar sevmiyorum çünkü
Tab2 itici. Alemci erkegi kim ister ki
Bazı kızlar paylaşıyorlar ama gittiği alemleri, mekanları. Ben bir erkek olarak, arada bir gitmişim, görmüşüm, deneyimlemişim. Her gün de gitmiyorum da. Ayda bi belki. En son aralık ayında gitmişim