AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Anlık bir gulumseme oluyor ama kahkaha atmak daha içten bir mutluluk gerektiriyor..
Cok mutlu olmadigimiz icin mi kahkaha atamiyoruz acaba
Sanirim
yaşlanınca öyle oluyor ya, artık gülecek bir şey kalmıyor
Ay ne yaslanmasi bir dur
30u geçince yaşlı sayıyorum ben kendimi sdf
Ben saymiyorum ya. annem bile genc bence
bu fiziki bir yaşlılık değil ki, olgunlaşıyorsun o anlamda
Olgunlassak da gulmemiz lazim ya
Tüketim :D Aşırı hızlı tüketim olduğu için artık esprisi kalmıyor :D
Yeni seyler de var ama
Şimdi bunun psikolojide bir kaç sebebi var,
1 Mizah tarzı değişimi, 2 duygusam durum, 3 alışkanlık, 4 zevklerde çeşitlilik ya da yaş ve deneyim :)
Bende hepsi olustu sankiii
O zaman çözüme gidelim
farklı türleri dene, yaratıcı bir şeyler yapmaya çalış, zamanla oluşan bu durumu kabullen. profesyonel yardım da al derdim ama o derece değil bu durum :D
Ya bakiyorum hep kufur var zaten. kufur beni guldurmez ki. bence eskiden daha guzel icerikler koyuyorlarmis
E bunu dedim zaten az önce "Mizah tarzı değişimi," diye :D
Eski komik seyleri tekrar paylassinlar yaaa
Tabi olur, bunun için bildiri yayınlayalım istersen :D
Yapabiliyorsak yapalim😅 bak bu emoji bile komik gelmio Allahim napcm
Komedinin hayatındaki yeri çok büyük desene :)
Evet somurtmayi sevmiyorum. somurtunca cok cirkin gorunuyorum😅
Komik çirkin mi, çirkin çirkin mi 🤣
Komik guzel😅eski sevgilim sana kahkaha atmak cok yakisio derdi. hani herseyden bi komedi bulurdum. cok eglenirdik. sanirim o terk ettikten sonra bu hale donustum. ay napcm😅
Ulen senin sorunun komiklik değilmiş, yalnızlıkmış :D :D baştan desene :D
Ama ondan once ben bi sure yalniz kalmak istedim ve cok mutluydum yaa. hani birini de istemiyorum ki😅
Bilemem içinde neler yaşıyorsun :D Çocukluğuna indirtme beni şimdi :D
Cocuklugum fena degildi. bir yila kadar iyiydi zaten hersey yaaa😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Yaşın kaç?
33 ama yasla ilgisi oldugunu sanmiyorum. bir bucuk yildir derin uzuntuler yasadim. cok sevdigim kisi terk etti. kuzenim vefat etti. ogrencim vefat etti. deprem filistin sehitler falan bunlardan sanirim
Yaşla ilgili demedim yaşını merak ettim de sordum :D
Hiii genelde oyle dediler de yorumlarda😅
Veletler ile aran nasıl?
Velet kim
Çocuklar, öğrenciler :D
Hiii bazilariyla cok iyi bazilariyla hic aram yok😅😅
Rölantide yani :D
Okuldan da skldm sanirim 5yildir ayni okuldayim. degisim lazim galiba😅😅😅
büyük şehirde misin?
İstanbul
Arkadaş çevren ne alemde
Var ama birkac arkadasimi kaybettim ve cok yakin arkadaslarimdi. digerleri de evli cocuklu. sk olmasa da gorusuruz
Oda tırt yani :D
Yani kismen. evli olanlara her an ulasamiyorum artik
Evli olmanın kötü yanları 😂😂
Evli olmalari neyse de bir de cocuklari var😅😅😅
Oh oh combo yapmışlar :D
Evet😅
Aşk hayatından anlat bakem biraz
Anltck pek bir sey yok. bir kere cok sevdim. ikinci sevgilimdi. birden engelledi kayboldu. ondan sonra ne olduysa oldu zaten:)
Neden sence?
O donem cepte goruyordu cunku sevgimi ilgimi cok gosterdim. engelledikten iki ay sonra mesaj atmaya basladi cunku ilk defa pesinden gitmedim. yazdi durdu yazdi engelledi. en son barismak istedi. once kabul etmedim. sonra tekrr yazdi. tamam dedim hatani telafi et. tamam dedi. iki saat sonra baktim engellemis yine. ustunden 8 ay gecti:) yine cepte gordu yani
Bu ne ya ergen velet gibi sürekli engelliyor :D
Valla iyi kurtulmuşsun :D
Kendi dedi bu sacma ve gereksiz hareketlerim seni degersiz yapmaz. aksine cok ozel ve degerlisn demisti. sonra yine engelledi. yazio en fazla iki gun sonra engellio. bzn bir saat icinde😅 ama cok seviyordum onu ve hala da hislerim var onu anlamasam da
Hala hislerinin olmasıda ayrı bi tuaflık :D
Evet😅soguyamiyorum istemiyorum da
Senin seçimin😁
Ben instegramdaki komik videolara gülmüyorum komik gelmiyo
Evet yaaa
Her şey kendini tekrara sokuyor
Ondan mi acabaa
Hayattan soğuduk
Napcz ya gitmez boyle. erkenden öluruz
😃yas kackii
33
Gittikçe pil bitiyo sanki diimi😀
Bu yil olustu bu durum ama bence yasla alakasi yok. benden buyukler daha cok guluyor
Aynen yani ruh durumu değisiyo maalesef iniş oluyo onu gördukte cıkışta olmasi lazim bakalim
Cikiyorsak cikalim yoksa curuycz😅
Daha bir sene oldmus daha dut bakalim 😀biraz tırmalattircak
Yok ben boyle yasayamam. eski moduma donmem lazim. ben odamda kahkahalar atardim. annem gelirdi noluyor neye guluyorsun diye. simdi gikim cikmio ay cok kotu😅
Bekarmisin :)?
Evet😅 modum gelsin diye surekli bu emojiyi kullaniyorum
Ondan işte vakit gelmis😀
Ne vakti😅
Evlilik😀
Yok ya bir kere istemistim eski sevgilimle. bir daha da istemem kalsin😅
Niye ne oldu😆
Terk etti durduk yere nolck😅 yani bir sey de demedi. bir baktim engellemis😅😅😅
🤣🤣🤣naptin adama
Hicbir sey. cepte goruyordu skldi bence😅
Belkide okadar cebe girmeseydin😀
Sevgimi cok gosteriyordum ozamanlar. simdi olsa yapmam ya ona bile😅😅😅akillandim
😀yani gidecegi varmis
Bi ara geldi aslinda ozur de diledi. seviyorum bir dha yapmycm gbi laflardan sonra hemen kayboldu. onu affettigimi sandi. halbuki sadece hatalarini telafi et demistim ay😅😅😅
😀hataları silmeye kiyamamis
Bana kiydi ama😅😅😅
Aynen kac seneni yedi🤣
1bucuk sene konustuk,1bucuk senedir de ayriyiz. ayriyken bikc kere geldi. onemli olan zaman degil ki. gelecegimi de aldi sagolsun
Yani aynen öyle kismet yaa nerdensin:)
İstanbul
Yaz arada konusalim 😀
Dımı acaba:)
Olabilir😅
Yaz da ismini göreyim 😀
Nereye yazcm anlamadim😅
Ya özelden iste 😆
Bulamadinmi😀
Mı mı
Naber
Artık b. ku çıktı maalesef.
Bende de oluyor..
sildim hesaabımı o derece
Evet atarım bazen
çünk büyüdün beybisi
Iki yil once de buyuktum. ozaman boyle degildim
2 yıl o neşeyi almak için gayet yeterli bir süre.
Gülmeyin unuttunuz
Hiç izlemedim.