Bu ay faturam fazla geldi?

hiç bir şey yapmadım asima falanda sokmadim 160tlik faturam 348tl geldi ücretli bir yerlere girmişim sözde ama yok hiç bir yere girmedm geçen gün dershane de akıllı tahtaya internet açtım ondada aşima falan sokmadim kendi İnternetmden gitti çalışan kadın demiş getirsin telefonu ben bakarım demiş bende vermek istemiyorum teleofnu güvenmiyorum nasıl bakabilirim bilen var mı?
Bu ay faturam fazla geldi?
Cevapla