Erkekler kapatılsın, için çıkıyor.
Muhtemelen birine "Erkekler için değmez." demişimdir. 😃😃
Erkekler kapatılsın, için çıkıyor.
Muhtemelen birine "Erkekler için değmez." demişimdir. 😃😃
Kızlar neden erkeklere bu nedenle bu makale ne zaman emekli olurum ben bu kızları arabama almamak lazım ama ben yine aynı olsa gerek yoktur ve bu nedenle bu tür durumlarda ise reddettikleri bir şey var ki sen de bu ürün kapanmıştır bu nedenle bir şekilde 100 kadına bir şekilde istemediğimi bir şekilde 100 TL ye geri almaz ise bu dürüstlük ten etkilenip bir şekilde istemediğimi bir şey var ki o kadar çok şey istiyorsun ama bir umut vermesin bize revir bir şekilde 100 TL ye satıldığını söyledi bu nedenle.
Bunlar çıktı
Ben şahsen bir erkek olarak yazdığınız cümleye üzüldüm erkekler için değmez yazmışsın
Peki sence nedir o değmeyecek bir Söyler misiniz biz de anlasak
Sen beni sevmezsen bana vefa göstermezsen. Benden aynısını görürsün
Bana ne yaşatırsan. Aynısını yaşatırım
Ben şahsen sadece benim olan birini başımın üstünde tutuyorum taç ediyorum
Çünkü benim olan biri bana ihanet etmez
Bana sevgisinden her zaman gül yüzünü eksik etmez
Kiminle konuşurken dedim? Hatırlıyor muyum? Bir sorsana.
Okey soruyorum
Kiminle konuşurken değmez?
Hatırlamıyorum kiminle konuşurken dediğimi
Ben de senin gibi binden fazla insanla yazışıyorum
İnanın ben bile bazen telefonuma Whatsapptan MSN özel numarama gelen mesajları hatırlamayabiliyorum
En çok Instagram ve YouTube gibi sitelerden tanışıyoruz ama görüyorum bakıyorum hepsi benden daha aç daha züğürt
Cevap
2Cevap
Hiçbir şey çıkmıyor. Kızlar yazınca kız emojisi çıkıyor, erkekler yazınca erkek emojisi çıkıyor
Bende erkekley ağlamaz çıkıyoy
“Kızlar bu” oluyor
Erkekler hep olgun kadın istiyor kajsjddn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?