Sistem şu şekil işleyecek,
ben trendyoldaki ürünleri kendi veritabanıma anlık senkronize stok bilgisi dahilinde aktaracağım.
Bununla birlikte yorumlarıda aktaracağım (yine eş zamanlı gelecek elbette)
ve sistemde ürünlere kâr marjı ekleyeceğim, yüzde 5 mesela,
sistemden ürünleri görücekler fotolara yorumlara vs işte insanlar, kaliteli bir tema eşliğinde yeterince güvenilir olacaktır,
sipariş verdiklerinde sipariş işleniyor adı altında para benim hesabıma düşücek, benim bot yani yazılımda atıyorum ürün 550 tl, 650'ye almış adam benden, 650 hesabıma düştü, yazılım 550 tlsi ile trendyoldaki o ürünü o adrese eş zamanlı sipariş geçicek,
100 tlsi de bana kalmış olucak, tabi iade cart curt olayları da olabileceği için harcamıcam jsdsd
yalnız beni endişelendiren trendyol bu tablo karşısında bana ne yapar fikri mülkiyet hakları var sonuçta
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
O zaman kullanim amacinin disina cikar guzel fikir ama bilemiyorum
ya işte bir açıdan düşünüyorum sıkıntı olur mu olmaz mı
sonuçta bi açıdan yaptığım şey komisyonculuğun dijitalleşmiş hali jasdj
trendyol satışlarını aksine arttırmış oluyorum
Sanal asistana sormayı dene
trendyola mail attım yönlendirdiler bakalım olursa yapıcam
olmazsa yapmam 3,5 kuruş kazanıcam diye başıma bela açmanın anlamı yok
Evet teknoloji departmani ile görüş belki de bu fikri denerler seni oraya çağırırlar belli mi olur ama mesajlarini silme baska bir gun calinirsa gör sikayet et
Ben soyledikten sonra mu yazdin yoksa yazmis miydin
amaan cokta essiz bi fikir degil gorsunleronemli degil yapabilen yapsin bu soylediklerimi oyle her allahin kulu yapamaz yazılımcı arkadaslar yapar. zaten onlarinda aklina gelmistir
Her dusunulen sey onlarin da aklina gelmistir diye hayata gecmiyor bence oyle düşünme sen yaz ilgili birimlere
yazdim maile bakalim
Merak ettim yaz banada shdjka
olur 😅