• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Mesajlaştığın kişinin yazım yanlışlarına takılır mısın?

8matador1180
8matador1180 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
65
Yapay Zekaya Sor

Yoksa hiç takmaz mısınız? Bu konudaki duruşunuz nedir abiler, ablalar?

Mesajlaştığın kişinin yazım yanlışlarına takılır mısın?
Mesajlaştığın kişinin yazım yanlışlarına takılır mısın?
Cevapla
Nedir Soruları Mesaj Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • perlamare
    perlamare Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 333 cevap paylaştı.

    Ğ yerine y yazan birisi ile işim olmaz zaten. Konuşmaya bile gerek duymam.

    Klavye hataları sorun değil ama süreklilik arz eden bir yanlışı varsa düzeltmesini isterim. Takılırım çünkü.

    Her kelimeyi tek tek gönderip flood yapanı uyarır, devam ederse konuşmayı keserim. Kendisini sessize alacağım için yazdıklarını da görmem zaten. En uyuz olduğum şey.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Anlasln
    Anlasln Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Ayh kesinlikle bende de var bu takıntı.. mesela abi yumuşak ğ harfiyle yazılmalıdır. Yani ağabey olarak

    Mesajlaştığın kişinin yazım yanlışlarına takılır mısın?
    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

114

Cevap

63

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.

    Hayır ben çok takılmam. önemli olan anlaşabilmek.. anlıyorsam karşımda ki kişiyi bunlara hiç bakmam

    1
    3 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Neye takılırsın 13 kişiyi takip ediyordun listeyi ilk açtığında beşe düşürmüşsün zamanla xdd

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      sende ne hafıza varmış sdfsdfsd

    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      var bir şeyler var xd

  • neyzen37
    neyzen37 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Sözlük düzeltmelerine, daha doğrusu bozmalarına (😀) takılmam, zira bende başka bir şey yazıyorum, sözlük ya harf eksiltiyor, ya başka türlü düzeltmeye çalışıyor.

    Kısaltmalardan hoşlanmam, hatta nefret ederim: selam, nbr, nslsn, kib, aeol, tamam.. şeklinde olan her tür kısaltmadan nefret ediyorum.

    Bir kaç takıntılı olduğum kelime de var tabii;
    Herkes "herkes"
    Sürpriz "süpriz"
    Gibi gibi..


    İş hayatın da ise; "aksiyon almak" dan ifrit geldi. "Aksiyon alıyorun, aksiyon alıyoruz, aksiyon alacağız"
    Küfür edesim geliyor ve fakat hanımefendi çizgimden çıkmıyorum tabii 😄😄
    Öğreniyorlar 2-3 kelime, aynı kelimeyi öne atıp duruyorlar.

    3
    6 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Biz de alalım bi aksiyon o zaman nasıl alıyoruz sdfs

      Yorumla
    • neyzen37
      neyzen37
      +1 yıl

      Bakın yazım yanlışı yaptım bilerek örnek olarak, şimdide doğrusunu yazmış sistem veya sözlük 😂 ama yorumum anlaşılmıştır diye düşünüyorum.

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      anladım :)

      Yorumla
    • neyzen37
      neyzen37
      +1 yıl

      Gün içinde halledeceğim /ilgileneceğim/ yapacağım gibi kelimelerimiz var bizim. Başlarım aksiyon almanıza diyesim geliyor. Vala o tür söylemler irite ediyor. Bu site de "date" buluşması çıkarmışlar mesala, ilk date buluşmam diyorlar 😂😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ben anlamam ablam öyle şeylerden aman yeni şeyler katma hayatıma :D

      Yorumla
    • neyzen37
      neyzen37
      +1 yıl

      😂😂😂 sen böyle kal kardeşim. Değişme hiç emi. Sevgiler selamlar, boş ver sen bence de dateleri, aksiyonları, bizim harika kelimelerimiz var. Allaha emanetsin, selamlar. ☺️

      Yorumla
  • _KalbiSükûn_
    _KalbiSükûn_ Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir arşaıtramya gröe, kleimleirn hrfalreiinn hnagi srıdaa yzalıdkılraı ömneli dğeliimş. Öenlmi oaln brinci ve snonucnu hrfain yrenide omlsaımyış. Ardakai hfraliren srısaı krıaışk osla da ouknyuorumş. Çnükü kleimlrei hraf hraf dğeil bir btüün oalark oykuorumuşz.


    Takılmam yani.

    5
    1 Yorumla
    • ZodyakBeyi
      ZodyakBeyi
      +1 yıl

      Eser gibi olmamış mı lan 🚬🚬🚬🧙‍♂️

      Yorumla
  • melikenilayy
    melikenilayy Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Takılırım.
    Elbette insanız ve bazen yanlış yapabiliriz ama sürekli kısaltma yapıyor ya da yanlış yazıyorsa zaten karşısındakine özensizdir.

    Ben de selam nbr vs yazmam. Bir selam yazmaya bile üşenecek kadar değer vermediğim biriyle konuşma başlatmam zaten.

    4
    0 Yorumla
  • isimsizbilen
    isimsizbilen Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Değil yerine değil herkes, nbr, ok, İngilizce kelimeler, mide değil miğde, öyle değil öğle daha aklıma gelmeyen birçok kelimeyi yanlış kullanıyorlar ve devam ederlerse düzeltirim sürekli olarak ama flört falansa silerim konuşmam😂

    3
    2 Yorumla
    • isimsizbilen
      isimsizbilen
      +1 yıl

      Uygulama düzeltmiş yanlış yazdığım kelimeleri😂 uygulama bile dikkat ediyor insanlar etmiyor vay be

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Olur o kadar olur xd bak ben de kadar yazdım klavye kaşar yazmış kontrol etmesem sıkıntı idi xd

      Yorumla
  • Gzz00
    Gzz00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Takarım ama çok genelgeçer şeylere takılırım mesela bazı kelimelerde "ğ" yerine "y " yazarsa ya da "te" ekini "de" şeklinde kullanırsa irite eder. Onun dışında karşımda ilkokul hocamı görmek gibi bi beklentim yok tabi ki 😂

    2
    8 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Olur öğretmenim dikkat ederiz :D

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Bakınız şu, herkes diyer tarafa sen sol tarafa falan yazsa ne kadar romantik de olsa kaç kadın düşer ki? Herkesi rahatsız eder illa ki.. Şivesi de olabilir tabi ama itici bi şive 🙄 mesela seni seviyim ama sen miyop bakin bu da şive ama sevimli 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sen diyer erkeklerden bahsedip duruverin gari dsfdsfsfg Ben öyle deyilem

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Haksızlık yapıyosam son durakda görüşürüz ahirede kaldı 😂 bunları mesela klavye bile düzeltiyor adam düzeltmiyorsa nasıl soğumayım ben bu adamdan 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      olsun o da başka bir yönden ısıtır kendini olur öyle şeylerrrrrrr xd

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Önemsiyorum diyorum başka türlü ısınırsın diyorsun şu cümleyi kursun bitti gitti. Kör kütük aşık olsam nofrost buzdolabı olurum 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Olsun o da sonra başka bir şey olur yine ısındırır seniii :D

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Ciddi anlamda bunlar dışında hiçbir şeye takılmıyorum ya kelimeleri istediği gibi yazsın rahatsız etmiyor ister de'yi ayırsın ister ayırmasın ister ki'yi akraba etsin etmesin batmıyor 😂 ama harflerin yanlış yazımı itici be 21. Yüzyıldayız "da" Yazdığı yerde "ta" Yazması gerektiğini de bilsin hani

      Yorumla
  • Üyeadıalmadım
    Üyeadıalmadım Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Bazen yanlış yazabiliriz bence yaklaşılan tutum önemli bunu çok bilmişlik yaparak yüzüne vuruyorsa sorun var demektir. Ben özellikle yanlış yapınca o kelimeye hemen anlam yüklerim.

    "Mesela koas seviyorum" yazdığımda yanlış yazdığımı fark ettiğim an hamle yaparım kaos değil bak koas yani şiddeti daha düşük tatlı didişmeler diye toparlarım😃 ortamı germek kolaydır zor olanı seçmek mesele.

    1
    0 Yorumla
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 450 cevap paylaştı.

    Sevdikten sonra öyle çok da takılı kalacağım bir ayrıntı olmaz, ahh yeter ki seveyim lakin göz kanatırcasına olmasın ne olur o yazım yanlışları, ahh benim gibi noktalama işaretlerine dikkat etse, ahh hatta ve hatta yaptığım noktalama ve yazım yanlışları hususunda uyarsa beni nasıl da bahtiyar olurum.

    1
    0 Yorumla
  • BiricikMinicik
    BiricikMinicik Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Takılırım. Kusursuz bir yazı beklemiyorum fakat şu napaysın, tm, nbr, tarzında kısaltmalara ayar oluyorum.

    3
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Seni biraz ayar mı etsek :(

      Yorumla
  • NilHatun
    NilHatun Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok kötü bir huy ama maalesef takılıyorum. Neyse ki arkadaşlarım bu konuya özen gösteriyor. Dikkatli olmayan bireyler ile iletişimi koparamam, kan bağım müsaade etmiyor.

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Koparma yapma bunu bize duurr dsf

      Yorumla
    • NilHatun
      NilHatun
      +1 yıl

      Durdum.
      Seni koparmıyorum. Gayet yeteneklisin.

      Yorumla
  • умереть
    умереть Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Normalde takmam ama bu.. yani ismini dahi düzgün yazmayan birini ciddiye alamam

    Mesajlaştığın kişinin yazım yanlışlarına takılır mısın?
    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ben de maqaqor artık o zamann

      Yorumla
    • умереть
      умереть
      +1 yıl

      😅

      Yorumla
  • Eskiblablacı
    Eskiblablacı Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Yok be tdk genel muduru muyum ben 😂bayiliyorum bu imla hatasi gorunce eli ayagi titreyen elemanlari gorunce... bu nasil bir kasintilik ego anlamis degilim

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      yani dikkat edebilirler, ben takmam da yine de eli ayağı titremiyordur kimsenin abartma kızzz

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      +1 yıl

      Yok var oyle tipler... gecenin dordunce burdan biriyle tartisiyorum bana yanlis yazdin yanlis diye soyluyor gecenin dordunde benden imla duyari bekliyor😂

      Yorumla
  • zar46
    zar46 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 97%
    +1 yıl

    Evet takılıyorum 🙈 napiosun , yazıyor mesela çok ciddiyetsiz geliyor 🤭

    3
    3 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      napiosun. s. s

      Yorumla
    • zar46
      zar46
      +1 yıl

      🤯 sende mi Brütüs

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      olur öyle şeylerrrr

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yazım konusunda takıntılıyım evet.
    -de,- da ayrı yazılacak yerde ayrı yazılmalı mesela.😄
    Takıntılıyım buna ve bunun gibi bi sürü şeye.
    Ama karşı tarafa belli etmem. Kendi kendimi yerim.😄
    Bunu yazarken de küçük harfle başladım sonradan düzelttim.
    Bi tek bir diyemiyorum bi diyorum. Bunu düzeltemiyorum. Çünkü bi demek daha güzel geliyor bana.😄😄😄😄

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kesinlikle takılırım ve uyarırım kendi dilimizi bozuk bir şekilde kullanırsak bir gün öz dilimize yabancı biri gelip sahip çıkacak o yüzden yazım hatası gördüğüm an uyarırım ve bir daha yapmamasını söylerim bu sadece sevgilim için geçerli olan bir kural değil hayatımda olan herkes buna tabidir 😉 de, da, te, ta gibi ayrım gerektiren eklerde hata olabilir o konuda çok sorun etmem çünkü onu ben de bazen yapıyorum. 🤭

    1
    10 Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      Yani şimdi siz diyorsun ki ilma kuraları önemli ve herkes tikkat etmek zorunda deelmi? Doru mu anladim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bütün imla kuralları değil tabiki ama mesela merhaba yazmak varken merhaba , selam yazmak varken selam, nasılsın yazmak varken nslsn bunun gibi yoksa elbette ki hepimiz insanız hata yapabiliriz yanlış yazabiliriz ama bilerek Türkçe katliamı yapmanın doğru olmadığını diyorum ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ki şu an merhaba ve selam kelimelerinin kısaltmasını örnek olarak yazdım ama sistem otomatik olarak düzeltmiş onları sistem bile Türkçenin doğru düzgün kullanılmasından yana dizayn edilmiş 🤭

      Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      Ben hiç yalnışlık yabmam, herkes tikkat etmeli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      “Siz diyorsun çoğul ve tekil, ilma, kuralları, tikkat, deel mi, doru, yabmam” iki tane yorumunuzda bu kadar yanlış var 😃

      Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      Hay Allah hiç fark etmemişim 🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Zararın neresinden dönersen kardır derler 🤭

      Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      İroni olduğunu anlamamış olmanız beni pek bir üzdü.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İzahı olmayan şeylerin mizahı yapılmaz!

      Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      Asıl izahı olmayan şeyin mizahı olur 🙄

      Yorumla
  • Uykucupandaaaaaaaa
    Uykucupandaaaaaaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Arada sıradan olabilir bende yapıyorum insanlık hali ama her cümlesi baştan sona sıkıntılıysa ufak bir cinnet geçiririm tabi djdjdj

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      geçirtelim ablamaaaaaa cinnetin kralını

      Yorumla
  • ɾҽժ_աօʍɑղ
    ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et
    Guru Yaş: 82 , eic 99%
    +1 yıl

    Mesaj yazarken şiveli yazmadığı sürece sorun yok abfh : )

    1
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      o ne dimek akideş dsf

      Yorumla
    • ɾҽժ_աօʍɑղ
      ɾҽժ_աօʍɑղ
      +1 yıl

      😀aynen bu dimek. Mesela ege şivesi gibi düşün "sen beni markete götürüvemezsen götürüverenler çokk gibi bir şive düşün hsfh

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      neyse ki egeli değilim oley dfsdfsd

      Yorumla
    • ɾҽժ_աօʍɑղ
      ɾҽժ_աօʍɑղ
      +1 yıl

      İyi hadi yırttın : )

      Yorumla
  • Bıktımmmmmm
    Bıktımmmmmm Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    herkes demesin yeter 😅 bazı kelimelere baya tutuluyorum

    1
    3 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      seninkini site düzeltti maalesef sdfds

      Yorumla
    • Bıktımmmmmm
      Bıktımmmmmm
      +1 yıl

      Off 😅

      Yorumla
    • Nickcin
      Nickcin
      +1 yıl

      herkes mi desin ya doğrusu herkes zaten pis köylü. baya da bayağı olacak

      Yorumla
  • vaina
    vaina Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 65%
    +1 yıl

    Evet takılırım, özelliklede virgül kullanımına. Cidden hiçbir şey anlaşılmıyor. Ayrıca direk ya da herkes yazan biriyle konuşacak kadar daha hakaret etmedim kendime.

    2
    0 Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 499 cevap paylaştı.

    Sözlükle ilgili sorunları takılmam doğal olarak ama Türkçe’de olmayan kelimeleri yazarak Türkçe’mizin de içine eden biri ciddi gelmez bana. Eksik, düşük seviyede görürüm.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Maalesef takılıyorum istemsizce eski sevgilimden bu yüzden soğudum

    Mesaj=mesaz

    Şarj= şarz

    Böyle=bööle

    Birdaha yapmam= bida yapmam

    Elim ayağıma dolaştı=elim ayama dolaştı

    Söyleyeyim=söliyim

    Tartıştığımız zaman çok dikkatli yazardı garip biriydi😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 404 cevap paylaştı.

    Aşırıya kaçarsa sıkıcı olur, eski sevgilimle bu konu üzerine tartışmıştık ben noktalama işaretlerini çok kullanıyorum diye o rahatsız olmuştu. İlginç...

    1
    1 Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      Ben sanırım bir daha aşık olurum

      Yorumla
  • __MütefekkirSeyyah
    __MütefekkirSeyyah Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Gözümü bozan, okuduğumu anlamayacak kadar kötü yazım yanlışlarına müdahale ederim.. Gerisine takılmıyorum..

    Sonuçta kimse kitap ya da şiir yazmıyor..

    #Vesselam

    1
    0 Yorumla
  • mehtapalp
    mehtapalp Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    Aşırı takılırım hızlı yazarken veya meşgulken yaptığı yanlışlara takılmam ama normal de yanlış yapmasına tahammülüm sıfır

    2
    0 Yorumla
  • xnsksjnd
    xnsksjnd Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 91%
    +1 yıl

    O kisiye bagli. Bana karsi bad vibe i varsa embesil gorunur yok bana karsi kotu bi niyeti olmamissa takilmam

    1
    0 Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 443 cevap paylaştı.

    Artık takılmıyorum bu tarz şeylere. Önceden çok dikkatimi çekiyordu ama şu an sadece kendime bakıyorum

    1
    0 Yorumla
  • baharzan
    baharzan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 92%
    +1 yıl

    Basit şeylere değil de daha cahil gibi yazım yanlışlarını sıkıntı ederim. Bunu sürekli yapıyorsa soğurum.

    1
    0 Yorumla
  • Servetsayard
    Servetsayard Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ederim mesela "ettim" yazmak yerine "etim" , "gittim" yazmak yerine "gitim" bu tarz yazanlardan direkt soğuyorum. Bunları yanlış yazan zaten genel olarak yanlış yazıyor çok kötüiii

    1
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      servet sayaarrrrr dsfdsfds

      Yorumla
    • Servetsayard
      Servetsayard
      +1 yıl

      KDODMXLDMXLXMX

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      modası geçmedi mi bunun xd

      Yorumla
    • Servetsayard
      Servetsayard
      +1 yıl

      O zamanlar modaydı tabi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bende takılmam ama eski sevgilim falan yerine felan derdi onun zıddına falan yazsam da düzeltmezdi

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      işte eski olmayı hak etmiş demek kiii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😄😄🙏

      Yorumla
  • XtheWorldStarX
    XtheWorldStarX Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Fazla değilse (örnek veriyim; bends senş ssviyorm) takmam.

    2
    0 Yorumla
  • yerçekimli_karanfil
    yerçekimli_karanfil Takip Et
    Xper 6 Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet. Her yazılana tam bir redaktör gözüyle bakıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Aşırı derecede takılırım en hassas olduğum konu diyebilirim karşımdakinden anında soğuyorum

    2
    0 Yorumla
  • _MsHermioneGranger_
    _MsHermioneGranger_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 89%
    +1 yıl

    Takılırım
    Ama ben hiç özen göstermem yazarken sıkılıyorm üşeniyorum 😂

    2
    0 Yorumla
  • severobeni
    severobeni Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    gereksiz abartıldığını düşünüyorum yorumlara bak herkes tdk kesilmiş ahahah

    2
    0 Yorumla
  • aayliinnnnn
    aayliinnnnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 50%
    +1 yıl

    sanki ben cok mu dogru ysziyom da karsidakine takilcsm

    1
    1 Yorumla
    • XtheWorldStarX
      XtheWorldStarX
      +1 yıl

      Herkes a yerine s yazıyo ln sjsjsj bende arada sırada (az önce ssrada yazdım. d) yazıyorum

      Yorumla
  • azram5
    azram5 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 81%
    +1 yıl

    Görseldeki yazım ve imla hatasına bile takıldım. Anksiyetem tutuyor. 🙄🤣

    1
    0 Yorumla
  • _Breeze_
    _Breeze_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Bazen oluyor yazım hatası çokta sorun değil ama hiç yazmayı bilmeyenlerler var

    1
    0 Yorumla
  • birsenfonişairi
    birsenfonişairi Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Çok aşirı abartilıp sesli harflerden vazgeçilmedikçe sorun etmem.

    1
    0 Yorumla
  • teknisy34
    teknisy34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 60%
    +1 yıl

    gitmek için mana arayan biri tekmeyi koy gitsinn

    1
    0 Yorumla
  • MSeyfettinCAN
    MSeyfettinCAN Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 81%
    +1 yıl

    Çok fazla yapıyorsa söylerim düzgün yaz diye ama ufak tefek birkaç yanlışa ses etmem.

    1
    0 Yorumla
  • greenmilitary
    greenmilitary Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Bazen takabiliyorum ama sorun değil belli etmem ona

    1
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 823 cevap paylaştı.

    Ben takılırım bazen oda yazış yanisalrina deyil kelime seçme konusunda 😅😅

    1
    2 Yorumla
    • Gönülklç
      Gönülklç
      +1 yıl

      Offff bu nasıl bir yazma şekli?😂😂

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      +1 yıl

      Bende bazen takarim ve bana cok sacma bir sey icin takildigimi soyleyen oldu bende kendimi tutup artik birsey demiyorum

      Yorumla
  • papatyaaam123
    papatyaaam123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 72%
    +1 yıl

    Yani sık sık yapiyorsa sinirim bozulur ve söylerim yani

    1
    0 Yorumla
  • İsyankarkader
    İsyankarkader Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır zaten her şey yanlış hayatlar yanlışlarla dolu

    1
    0 Yorumla
  • FeshiMüna
    FeshiMüna Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 415 cevap paylaştı.

    Yeni tanıştığımda takılıyorum sonradan bozuyorum ya da görmezden gelebiliyorum dndnjd

    1
    0 Yorumla
  • Lemean
    Lemean Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Takılıyorum, yazdığına odaklanamıyorum. Elimde değil maalesef bu…

    1
    0 Yorumla
  • DenizinKızı0
    DenizinKızı0 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Takılırım ya bir süre sonra prof olur yazım yanlışı yapmaz

    1
    0 Yorumla
  • SeroQuel_
    SeroQuel_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Nadiren oluyorsa sıkıntı yok ama sürekli hatalı yazıyorsa sinir olurum

    1
    0 Yorumla
  • bateristartist
    bateristartist Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    takılmam aslında
    çok karışık bir cümle değilse anlarım

    1
    0 Yorumla
  • ilkgül777
    ilkgül777 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Hahaha haklı bir isyan gerçekten ben çok sinir oluyorum

    2
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      aman çok da kızmaaa

      Yorumla
  • YalnızGezen
    YalnızGezen Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl

    beğendi yerine beyendi

    değil yerine deyil gibi yazım yanlışı yapanlara kaale bile almıyorum artık.

    1
    0 Yorumla
  • dnzslm
    dnzslm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Ay şey var ya kimi insanlar "bişi" yazıyor ya 😤 deliriyorum ya allahım sabır yarabbim

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      şu kıza bişi yazmayın ya sdfs

      Yorumla
    • dnzslm
      dnzslm
      +1 yıl

      Amin amin kimse bişi yazmasın pişi diyecekler az kaldı

      Yorumla
  • umeyirarsln
    umeyirarsln Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 24
    +1 yıl

    Yani anlaşılmasında sorun olmadığı sürece takmam

    2
    0 Yorumla
  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 981 cevap paylaştı.

    Dilimizi yanlış kullanması beni soğutur. Ancak hızlı yazarken klavye hatasından dolayı harfler yer değiştirirse bu sorun değil.

    0
    0 Yorumla
  • yengeçburcu94
    yengeçburcu94 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 62%
    +1 yıl

    Ben kendim dikkat etmediğim için karşıdan da beklentim yok 😅

    1
    0 Yorumla
  • MrGYC
    MrGYC Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Direkti direk olarak yazanlara çok gıcık oluyorum. De ya da ya takılmam.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Hiç takilmam. Kompleksli ve ezik insanlar takilir boyle seylere.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hayır kendim genelde yanlış yazarım. Sevgilim yazım tarzını bozdu bana benzedi sorun yok

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Noktalama işaretlerine uyup uymaması önemli değil ama en azından kelimeleri doğru yazsın isterim.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Anlamakta güçlük çekiyorsam takarım. İlk başta batmasa da sonradan batmaya başlar.

    1
    16 Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      Tikkat edmek lazim şimdi ilma kuraları önemli. Çok doru

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen o şekil işte. Bir de kısaltmalar. Güzel örnekleme

      Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      Asla ilma hadası yabmam ben. Çok dikat ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @dilhun328 yaxşı, yaxşı
      Aynən davam

      Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      Ahaha 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @dilhun328 😂😂😂

      Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      Ben ironi yaptım ya ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @dilhun328 Fark ettim. Bozuntuya vermedim 😂

      Yorumla
    • dilhun328
      dilhun328
      +1 yıl

      Allah razı olsun devrem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @dilhun328 Eyvallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @dilhun328 Şafak kaç 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @dilhun328
      Aman tertip, can tertip
      Hasrete katlan, tertip
      Bugünler gelir geçer
      Düşünme, aslan tertip
      😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      https://www.youtube.com/watch?v=Ib6FU0djcXs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @dilhun328 Evet 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @dilhun328 Çok iyi bildin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @dilhun328 Yaxşı yaxşı 😂😂

      Yorumla
  • Devamını Gör (117)
Devamını Gör(162)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Mesajlaştığın kişinin yazım yanlışlarına takılır mısın?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Mesajlaştığın kişinin yazım yanlışlarına takılır mısın? 29 cevap verildi
Mesajlaştığınız kişinin yazım yanlışlarına takılır mısınız? 14 cevap verildi
Mesajlaştığınız kişinin yazım yanlışına takılır mısınız? 42 cevap verildi
Mesajlaştığınız kişinin yaptığı yazım yanlışlarına takılır mısınız? 103 cevap verildi
Mesajlaştığın kişinin yazım yanlışlarına dikkat eder misin? 53 cevap verildi
Mesajlaştığınız kişinin yazım yanlışlarına dikkat eder misiniz? 117 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨