Yoksa hiç takmaz mısınız? Bu konudaki duruşunuz nedir abiler, ablalar?

Yoksa hiç takmaz mısınız? Bu konudaki duruşunuz nedir abiler, ablalar?

Ğ yerine y yazan birisi ile işim olmaz zaten. Konuşmaya bile gerek duymam.
Klavye hataları sorun değil ama süreklilik arz eden bir yanlışı varsa düzeltmesini isterim. Takılırım çünkü.
Her kelimeyi tek tek gönderip flood yapanı uyarır, devam ederse konuşmayı keserim. Kendisini sessize alacağım için yazdıklarını da görmem zaten. En uyuz olduğum şey.
Ayh kesinlikle bende de var bu takıntı.. mesela abi yumuşak ğ harfiyle yazılmalıdır. Yani ağabey olarak
Cevap
63Cevap
Hayır ben çok takılmam. önemli olan anlaşabilmek.. anlıyorsam karşımda ki kişiyi bunlara hiç bakmam
Neye takılırsın 13 kişiyi takip ediyordun listeyi ilk açtığında beşe düşürmüşsün zamanla xdd
sende ne hafıza varmış sdfsdfsd
var bir şeyler var xd
Sözlük düzeltmelerine, daha doğrusu bozmalarına (😀) takılmam, zira bende başka bir şey yazıyorum, sözlük ya harf eksiltiyor, ya başka türlü düzeltmeye çalışıyor.
Kısaltmalardan hoşlanmam, hatta nefret ederim: selam, nbr, nslsn, kib, aeol, tamam.. şeklinde olan her tür kısaltmadan nefret ediyorum.
Bir kaç takıntılı olduğum kelime de var tabii;
Herkes "herkes"
Sürpriz "süpriz"
Gibi gibi..
İş hayatın da ise; "aksiyon almak" dan ifrit geldi. "Aksiyon alıyorun, aksiyon alıyoruz, aksiyon alacağız"
Küfür edesim geliyor ve fakat hanımefendi çizgimden çıkmıyorum tabii 😄😄
Öğreniyorlar 2-3 kelime, aynı kelimeyi öne atıp duruyorlar.
Biz de alalım bi aksiyon o zaman nasıl alıyoruz sdfs
anladım :)
Ben anlamam ablam öyle şeylerden aman yeni şeyler katma hayatıma :D
Bir arşaıtramya gröe, kleimleirn hrfalreiinn hnagi srıdaa yzalıdkılraı ömneli dğeliimş. Öenlmi oaln brinci ve snonucnu hrfain yrenide omlsaımyış. Ardakai hfraliren srısaı krıaışk osla da ouknyuorumş. Çnükü kleimlrei hraf hraf dğeil bir btüün oalark oykuorumuşz.
Takılmam yani.
Eser gibi olmamış mı lan 🚬🚬🚬🧙♂️
Takılırım.
Elbette insanız ve bazen yanlış yapabiliriz ama sürekli kısaltma yapıyor ya da yanlış yazıyorsa zaten karşısındakine özensizdir.
Ben de selam nbr vs yazmam. Bir selam yazmaya bile üşenecek kadar değer vermediğim biriyle konuşma başlatmam zaten.
Değil yerine değil herkes, nbr, ok, İngilizce kelimeler, mide değil miğde, öyle değil öğle daha aklıma gelmeyen birçok kelimeyi yanlış kullanıyorlar ve devam ederlerse düzeltirim sürekli olarak ama flört falansa silerim konuşmam😂
Uygulama düzeltmiş yanlış yazdığım kelimeleri😂 uygulama bile dikkat ediyor insanlar etmiyor vay be
Olur o kadar olur xd bak ben de kadar yazdım klavye kaşar yazmış kontrol etmesem sıkıntı idi xd
Takarım ama çok genelgeçer şeylere takılırım mesela bazı kelimelerde "ğ" yerine "y " yazarsa ya da "te" ekini "de" şeklinde kullanırsa irite eder. Onun dışında karşımda ilkokul hocamı görmek gibi bi beklentim yok tabi ki 😂
Olur öğretmenim dikkat ederiz :D
Sen diyer erkeklerden bahsedip duruverin gari dsfdsfsfg Ben öyle deyilem
olsun o da başka bir yönden ısıtır kendini olur öyle şeylerrrrrrr xd
Olsun o da sonra başka bir şey olur yine ısındırır seniii :D
Ciddi anlamda bunlar dışında hiçbir şeye takılmıyorum ya kelimeleri istediği gibi yazsın rahatsız etmiyor ister de'yi ayırsın ister ayırmasın ister ki'yi akraba etsin etmesin batmıyor 😂 ama harflerin yanlış yazımı itici be 21. Yüzyıldayız "da" Yazdığı yerde "ta" Yazması gerektiğini de bilsin hani
Bazen yanlış yazabiliriz bence yaklaşılan tutum önemli bunu çok bilmişlik yaparak yüzüne vuruyorsa sorun var demektir. Ben özellikle yanlış yapınca o kelimeye hemen anlam yüklerim.
"Mesela koas seviyorum" yazdığımda yanlış yazdığımı fark ettiğim an hamle yaparım kaos değil bak koas yani şiddeti daha düşük tatlı didişmeler diye toparlarım😃 ortamı germek kolaydır zor olanı seçmek mesele.
Sevdikten sonra öyle çok da takılı kalacağım bir ayrıntı olmaz, ahh yeter ki seveyim lakin göz kanatırcasına olmasın ne olur o yazım yanlışları, ahh benim gibi noktalama işaretlerine dikkat etse, ahh hatta ve hatta yaptığım noktalama ve yazım yanlışları hususunda uyarsa beni nasıl da bahtiyar olurum.
Takılırım. Kusursuz bir yazı beklemiyorum fakat şu napaysın, tm, nbr, tarzında kısaltmalara ayar oluyorum.
Seni biraz ayar mı etsek :(
Çok kötü bir huy ama maalesef takılıyorum. Neyse ki arkadaşlarım bu konuya özen gösteriyor. Dikkatli olmayan bireyler ile iletişimi koparamam, kan bağım müsaade etmiyor.
Koparma yapma bunu bize duurr dsf
Normalde takmam ama bu.. yani ismini dahi düzgün yazmayan birini ciddiye alamam
ben de maqaqor artık o zamann
Yok be tdk genel muduru muyum ben 😂bayiliyorum bu imla hatasi gorunce eli ayagi titreyen elemanlari gorunce... bu nasil bir kasintilik ego anlamis degilim
yani dikkat edebilirler, ben takmam da yine de eli ayağı titremiyordur kimsenin abartma kızzz
Yok var oyle tipler... gecenin dordunce burdan biriyle tartisiyorum bana yanlis yazdin yanlis diye soyluyor gecenin dordunde benden imla duyari bekliyor😂
Evet takılıyorum 🙈 napiosun , yazıyor mesela çok ciddiyetsiz geliyor 🤭
napiosun. s. s
olur öyle şeylerrrr
Yazım konusunda takıntılıyım evet.
-de,- da ayrı yazılacak yerde ayrı yazılmalı mesela.😄
Takıntılıyım buna ve bunun gibi bi sürü şeye.
Ama karşı tarafa belli etmem. Kendi kendimi yerim.😄
Bunu yazarken de küçük harfle başladım sonradan düzelttim.
Bi tek bir diyemiyorum bi diyorum. Bunu düzeltemiyorum. Çünkü bi demek daha güzel geliyor bana.😄😄😄😄
Kesinlikle takılırım ve uyarırım kendi dilimizi bozuk bir şekilde kullanırsak bir gün öz dilimize yabancı biri gelip sahip çıkacak o yüzden yazım hatası gördüğüm an uyarırım ve bir daha yapmamasını söylerim bu sadece sevgilim için geçerli olan bir kural değil hayatımda olan herkes buna tabidir 😉 de, da, te, ta gibi ayrım gerektiren eklerde hata olabilir o konuda çok sorun etmem çünkü onu ben de bazen yapıyorum. 🤭
Bütün imla kuralları değil tabiki ama mesela merhaba yazmak varken merhaba , selam yazmak varken selam, nasılsın yazmak varken nslsn bunun gibi yoksa elbette ki hepimiz insanız hata yapabiliriz yanlış yazabiliriz ama bilerek Türkçe katliamı yapmanın doğru olmadığını diyorum ben
Ki şu an merhaba ve selam kelimelerinin kısaltmasını örnek olarak yazdım ama sistem otomatik olarak düzeltmiş onları sistem bile Türkçenin doğru düzgün kullanılmasından yana dizayn edilmiş 🤭
“Siz diyorsun çoğul ve tekil, ilma, kuralları, tikkat, deel mi, doru, yabmam” iki tane yorumunuzda bu kadar yanlış var 😃
Zararın neresinden dönersen kardır derler 🤭
İzahı olmayan şeylerin mizahı yapılmaz!
Arada sıradan olabilir bende yapıyorum insanlık hali ama her cümlesi baştan sona sıkıntılıysa ufak bir cinnet geçiririm tabi djdjdj
geçirtelim ablamaaaaaa cinnetin kralını
Mesaj yazarken şiveli yazmadığı sürece sorun yok abfh : )
o ne dimek akideş dsf
neyse ki egeli değilim oley dfsdfsd
herkes demesin yeter 😅 bazı kelimelere baya tutuluyorum
seninkini site düzeltti maalesef sdfds
Off 😅
Evet takılırım, özelliklede virgül kullanımına. Cidden hiçbir şey anlaşılmıyor. Ayrıca direk ya da herkes yazan biriyle konuşacak kadar daha hakaret etmedim kendime.
Sözlükle ilgili sorunları takılmam doğal olarak ama Türkçe’de olmayan kelimeleri yazarak Türkçe’mizin de içine eden biri ciddi gelmez bana. Eksik, düşük seviyede görürüm.
Maalesef takılıyorum istemsizce eski sevgilimden bu yüzden soğudum
Mesaj=mesaz
Şarj= şarz
Böyle=bööle
Birdaha yapmam= bida yapmam
Elim ayağıma dolaştı=elim ayama dolaştı
Söyleyeyim=söliyim
Tartıştığımız zaman çok dikkatli yazardı garip biriydi😂😂
Aşırıya kaçarsa sıkıcı olur, eski sevgilimle bu konu üzerine tartışmıştık ben noktalama işaretlerini çok kullanıyorum diye o rahatsız olmuştu. İlginç...
Gözümü bozan, okuduğumu anlamayacak kadar kötü yazım yanlışlarına müdahale ederim.. Gerisine takılmıyorum..
Sonuçta kimse kitap ya da şiir yazmıyor..
Aşırı takılırım hızlı yazarken veya meşgulken yaptığı yanlışlara takılmam ama normal de yanlış yapmasına tahammülüm sıfır
O kisiye bagli. Bana karsi bad vibe i varsa embesil gorunur yok bana karsi kotu bi niyeti olmamissa takilmam
Artık takılmıyorum bu tarz şeylere. Önceden çok dikkatimi çekiyordu ama şu an sadece kendime bakıyorum
Basit şeylere değil de daha cahil gibi yazım yanlışlarını sıkıntı ederim. Bunu sürekli yapıyorsa soğurum.
Ederim mesela "ettim" yazmak yerine "etim" , "gittim" yazmak yerine "gitim" bu tarz yazanlardan direkt soğuyorum. Bunları yanlış yazan zaten genel olarak yanlış yazıyor çok kötüiii
servet sayaarrrrr dsfdsfds
KDODMXLDMXLXMX
modası geçmedi mi bunun xd
O zamanlar modaydı tabi
Bende takılmam ama eski sevgilim falan yerine felan derdi onun zıddına falan yazsam da düzeltmezdi
işte eski olmayı hak etmiş demek kiii
😄😄🙏
Fazla değilse (örnek veriyim; bends senş ssviyorm) takmam.
Evet. Her yazılana tam bir redaktör gözüyle bakıyorum.
Aşırı derecede takılırım en hassas olduğum konu diyebilirim karşımdakinden anında soğuyorum
Takılırım
Ama ben hiç özen göstermem yazarken sıkılıyorm üşeniyorum 😂
gereksiz abartıldığını düşünüyorum yorumlara bak herkes tdk kesilmiş ahahah
sanki ben cok mu dogru ysziyom da karsidakine takilcsm
Herkes a yerine s yazıyo ln sjsjsj bende arada sırada (az önce ssrada yazdım. d) yazıyorum
Görseldeki yazım ve imla hatasına bile takıldım. Anksiyetem tutuyor. 🙄🤣
Bazen oluyor yazım hatası çokta sorun değil ama hiç yazmayı bilmeyenlerler var
Çok aşirı abartilıp sesli harflerden vazgeçilmedikçe sorun etmem.
gitmek için mana arayan biri tekmeyi koy gitsinn
Çok fazla yapıyorsa söylerim düzgün yaz diye ama ufak tefek birkaç yanlışa ses etmem.
Bazen takabiliyorum ama sorun değil belli etmem ona
Ben takılırım bazen oda yazış yanisalrina deyil kelime seçme konusunda 😅😅
Yani sık sık yapiyorsa sinirim bozulur ve söylerim yani
Hayır zaten her şey yanlış hayatlar yanlışlarla dolu
Yeni tanıştığımda takılıyorum sonradan bozuyorum ya da görmezden gelebiliyorum dndnjd
Takılıyorum, yazdığına odaklanamıyorum. Elimde değil maalesef bu…
Takılırım ya bir süre sonra prof olur yazım yanlışı yapmaz
Nadiren oluyorsa sıkıntı yok ama sürekli hatalı yazıyorsa sinir olurum
takılmam aslında
çok karışık bir cümle değilse anlarım
Hahaha haklı bir isyan gerçekten ben çok sinir oluyorum
aman çok da kızmaaa
beğendi yerine beyendi
değil yerine deyil gibi yazım yanlışı yapanlara kaale bile almıyorum artık.
Ay şey var ya kimi insanlar "bişi" yazıyor ya 😤 deliriyorum ya allahım sabır yarabbim
şu kıza bişi yazmayın ya sdfs
Yani anlaşılmasında sorun olmadığı sürece takmam
Dilimizi yanlış kullanması beni soğutur. Ancak hızlı yazarken klavye hatasından dolayı harfler yer değiştirirse bu sorun değil.
Ben kendim dikkat etmediğim için karşıdan da beklentim yok 😅
Direkti direk olarak yazanlara çok gıcık oluyorum. De ya da ya takılmam.
Hiç takilmam. Kompleksli ve ezik insanlar takilir boyle seylere.
Hayır kendim genelde yanlış yazarım. Sevgilim yazım tarzını bozdu bana benzedi sorun yok
Noktalama işaretlerine uyup uymaması önemli değil ama en azından kelimeleri doğru yazsın isterim.
Anlamakta güçlük çekiyorsam takarım. İlk başta batmasa da sonradan batmaya başlar.
Aynen o şekil işte. Bir de kısaltmalar. Güzel örnekleme
@dilhun328 yaxşı, yaxşı
Aynən davam
@dilhun328 😂😂😂
@dilhun328 Fark ettim. Bozuntuya vermedim 😂
@dilhun328 Eyvallah
@dilhun328 Şafak kaç 😂
@dilhun328
Aman tertip, can tertip
Hasrete katlan, tertip
Bugünler gelir geçer
Düşünme, aslan tertip
😂😂😂
@dilhun328 Evet 😂😂
@dilhun328 Çok iyi bildin
@dilhun328 Yaxşı yaxşı 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?