
Selamlar... Belki de herkese böyle, hemen umuda bağlamayalım değil mi ya hfkf

Selamlar... Belki de herkese böyle, hemen umuda bağlamayalım değil mi ya hfkf
Bence değer verdiğinin belirtisidir.. yani bu ila aşk olmak zorunda değil.. ben değer verdiğim arkadaşlarımın mesajlarına da hemen dönmeye çalışırım o an hiç işim yoksa.. çünkü bilerek yazmamazlık yanlış zaten
Hayır örneğin o an yapacak başka bir işi yoktur ve can sıkıntısından saniyesinde geri dönüş yapıyordur ya da bunun gibi bir çok sebep... Direk şey düşünmem mesela bana karşı çok ilgili jxhdb
Cevap
15Cevap
"Sana zamanım var. Tüm zamanım senin. Cümlelerim, zihnim, kalbim emrinde. Diğer her şeyi geride bıraktım sana koştum, geldim." demek değil de nedir?
Şu güzel cümlelerin...
Yok kız belki sinek avlıyor da olabilir herkese yapan çok var o ilgi numaralarını biliriz lo
Tabi tabii.
Tc erkeği bir süre değişiyor. Onlara güven olmaz.
Hemen cevap vermesi işinin gücünün olmadığını gösterir bana göre. Ha işi varken dönüyorsa o ayrı
İlk başlarda öyle olur sonra süre uzar.. sonrası malum
Başlangıçtaysanız gayet normal. İlerledikten sonra bir şey denebilir ancak.
erkekler icin bilmem ama ben hoslanmadigim insanin mesajina da aninda bakarim sevmiyorum yapilmamis is kalmis gibi hissediuorum hele instagramda reels izlerken home sekmesinde bildirim isareti gormek beni delirtir
O şekilde iletişim kurmayı seviyordur diye düşünürüm, üzerine anlam yüklemem..
Niyeti belli ulmaj💞🦄
Öyleleriini al sev adamdır
İlişkiniz yoksa bile bu pozitif bir şey
değer veriyor diyelim
Pek önemli bir kıstas değil
İlk zamanlar öyle olurlar ama sonra saatler sonra cevap verirler. Hep bir meşguliyetleri vardır...
Hayır değildir.
Saygılı olduğunun belirtisi
Bilemeyiz ve her şey olabilir.
Yani ilgilenmiyorsa bile önemsiyordur..
Sayılır
Değer veriyor olabilir
olabilir
Kısmen
Hem ilgisi, hem sevgisi
Evet öyle.
Evet
Bence öyle.
bence öyledir
Evet
Enayiliğinin
Bence öyle
Evet sayılır
erkekse evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?