2023 yılında insanlar arkadaşlarına Instagram DM'den 365 milyar Reels gönderdi.
Yarısını bizim hasan abi göndermiş olabilir

2023 yılında insanlar arkadaşlarına Instagram DM'den 365 milyar Reels gönderdi.
Yarısını bizim hasan abi göndermiş olabilir

Rakam biraz abartılı geliyor. 365 milyar çok büyük bir sayı. Muhtemelen gerçekten bu kadar fazla Reels paylaşılmadı ama emin değilim. Benim için önemli olan gerçek veriler ve doğru bilgilerdir.
Eh, sorularımın altına bile yapıştırıyorum :D hoşuma giden reels olunca atıyorum ama abartmıyorum yani.
Tabii kafa nereye biz oraya hdsj
Teşekkürlerimi yapıştırırım 😃
😃 teşekkür gibi teşekkür
65 milyarı bana gönderilmiş olabilir kızlar çok gonderiyor d ben o kadar aktif değilim.
Cevap
22Cevap
Tek kişiye gonderiyorum sadece ama çok değil
Hiç göndermem birilerine
Genelde profilimde paylaşırım. Oda çok beğenirsem.
😀küs olduğum zamanlar da kaydedirim ki, barışınca atarim diye düşün jsjsjs arkadasim dm de takip ediyor ınstagramı ana sayfaya salmıyorum onu hsjs
5 milyarını annem bana göndermiştir zaten ahsjs. Ben pek göndermiyorum ama bir kere gönderirsem arkası geliyor
Yollarım da Instagram kullanmıyorum var bir tane öyle açtık güya boş boş duruyo giriyon mu diye sor pek nadir kullanmasam da olur yani yokluğunu hissetmiyorum ben
Sjsjsjsj instagramımı uzun zaman önce kapattım aşkısı, arada yönettiğimiz instagram hesaplarından eski sevgilimi stalk'lıyorum sadece.
Pek göndermem ama fazla alıyorum ve çoğunu da izlemiyorum fndkbdöh
Banane
Evet özellikle aniden çıkan korku videolarını arkadaşıma atıp sinirlendirmeye bayılıyorum 🤣🤣
İnsta kullanmıyorum diye arkadaşlarım wpden sürekli reels atıyor :D
kurtuluş yok o reels izlenecek
Valla öyle oluyor jsjsjs
Her gün 1 milyar reels demek. Ben kimseye göndermem izlemem de.
En çok oğlumla komik videolar gönderiyoruz 1 milyarı bizim olabilir.
5 arkadaşım her gün gönderiyorlar sıkıldım artık 😂
Instada grubumuz var. Ha bire reels atıyorlar. Hep sessizde🫠
Hayır ben göndermiyorum
Genelde kardeşim gönderir
Genelde annem ve kız kardesime gönderiyorum ama aşırı değil tabi 😁
@_kirazçiçeği_ hdhdhsj bizim de katkımız var bunda 😄😊
bir kaç ay önce Instagram bataklığından kurtuldum yaey
saolun
Hayır, göndermiyorum da almıyorum da.
Çok fazlaymış o 365 milyar instagram kullanıcı arasında ben yer almıyorum.
Sosyal medya kullanan birisi değilim. Acil durumlar için whatsapp kullanıyorum. Bir de burası var, o da vakit geçirmek için.
Göndermem gönderenleride bi süreden sonra sessize alıyorum 😄
Benmi.. hiçte bile pamuk kalpliyim ben
Reel gönderecek bir arkadasım yok. Arada kendime gönderiyorum
Yok ne. Gerek var başkasını rahatsız etmeye?
Reels video atacak kadar yakın kimsem yok
Atsam nolur boş bir atış olur aslanım
5 milyarını annem göndermiş olabilir 😁😁
Evet kardeşime çok atarım :D
o da hiç birini izlemez görüldü bile atmaz :D
öyle tetenoz
Tüm Instagrami gönderirdimm
Arada yapıyorum öyle şeyler
Günde 15, 20, 30 yani çok değil 😂😂😂
vay anasını wqkejwql evet gönderirim.
Kankamla birbirimize gönderiyoruz ajxnsnf
afacan kankitolar
Afacan ne cimcime deseydin bari ajfjshd
Olmaz afacan ol sen
Ben onu watsap dan yapıyorum
Sosyal medyam yoktır efem
Öbür yarısını da bizim Haşmet abi.
Instagram kullanmıyorum
Yok yaa
Kullanmıyorum
pek değil
ahhaah evet ya
Yok pek benlik değil
365 milyardan 1 tanesi benden gitmiş bu yıl :D
Son bir kaç aydır kullanmadığım için hayır
Ben Instagram kullanmıyorum
Annemle kardeşime sürekli yollarım
Birkaç kişiye günde 10-15 tane atarım ortalama 😃
Binde bir gönderiyorum
Instagram kullanmıyorum
Kardeşime çok yollarım 😀
Reels bombasi yaparim
Diğer yarısını da ben göndermişimdir
Olabilirr
Hiç göndermem.. 😅
Çok nadir.
Maşallah
göndermem
Evet
Sürekli ahahhahsh
Benim arklar günde 400 milyar gonderiyor
Evet gönderirim kardeşlerime akrabalarıma
Onun bir milyarı benimdir 😂
Gönderirim
kullanmıyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?