Güncellemeler
+1 yıl
ve fare altlıgı kullanıyormusunuz
Güncellemeler
+1 yıl
mouse
evet bakalım
Fare altlığı Kullanmıyorum 280 e aldım memnunum
Yeni aldım daha. Gayet memnunum. Logitech.
Cevap
2Cevap
Logiatech memnunum
logitech G102 yani çizim yaptığım için kablolu aldım kablosuz olsa daha iyi olabilirdi ama max verim için mecburdum😭
şu an 1700 ₺ olmuş. Logitech m510. Şaka mı lan bu !
50'ye almıştım memnunum
pili nitri kaldi oule
anlamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar