2023'ün en iyi 5 Android cihazı belli oldu. Siz hangi telefonu kullanıyorsunuz?
- Motorola, Razr Plus
- Google, Pixel 7A
- Samsung, Amiral Gemisi Galaxy S23 Ultra
- Oppo, OnePlus Open
- Google, Pixel 8 Pro

2023'ün en iyi 5 Android cihazı belli oldu. Siz hangi telefonu kullanıyorsunuz?

Samsung Galaxy S10 Kullanıyorum ben Düz S10 g973F S23 ultra zaten muhteşem ötesi bi akıllı telefon imkan olsa onu almak isterim S10 En son Android 12 sürümünü aldı şu an performans ekran kalitesi her yönden kullanıcı fazlasıyla memnun eder memnun kalmayan sadece batarya olarak sorun edebilir çok kötü değil ama çok iyi de değil normal düzeyde pil

Cevap
46Cevap
Ben Huawei kullanıyorum

Samsung Note 8
Yeni bir Samsung, yine bir mutluluk 🙃 Ama Exynos işlemcisi yoksa.
Benim S10 exynos 9820 😅 exynos başarılı işlemci aslında ama snapdragon bir tık önde bi ara exynos 990 işlemcisi için şikâyetler olmuştu S20 serisi de kullanılan işlemci yani ısınma kapanma sorunu belki doğru olabilir emin değilim ama sonrası S21 serisi de exynos geliştirdi iyice sonra snapdragon 8 gen işlemciye geçti bilirsin
maalesef Motorola gibi harika bir telefon Türkiye de satılmıyor. Satilsa Xiaomi almaz onu tercih ederdim
Redmi notebook 12 pro kullanıyorum neden yok ki listede acaba. Çokta memnunum açıkçası
Bugune kadar android kullaniyordum. Bu hafta ios a geçecegim
S23 kullanıyorum memnunum
İPhone 15 Pro Özel Üretim Kullanıorm Gayet memnunum
Ben radikal bir kararla 3 yıl önce androidden vazgeçtim. İPhone 11 kullanıyorum.
s23 ultra gerçekten çok iyi bir cihaz.
sadece büyük ve ağır s23 tercih edebilirmişim :))
Samsung telefonda iyi a51 sorunsuz 2.5 yıl oldu batarya bile 1 gün götürur
İphone ötesi var mı iki sene sonra çöp olup kıra kıra kullanılacak android cihazlara bakılmaz
Motorola tr de satılmıyor ama çok fevkalade bi telefonu var
Yakın da telefonların arkasın da yer kalmayacak kamera dolacak.
Ben Google ile Motorolanın telefonu olduğunu yeni öğrendim la
Xiaomi 11T Pro kullanıyorum, listenin zirvesinde Huawei ya da Samsung bekliyordum baya sürpriz oldu Motorola'nın olması.
15 pro max var androin yatı fiyatı da olsa 10 kay iyi de çalışsa yine iphone
En ideal telefon s23 ve iphone 15 pro serisi gerisi tablet gibi kalıyor zaten
Samsung S20 FE kullanıyorum.
Teknospark go 2023 (yanlış yazmış olabilirim ilk defa duydum valla birkaç gün oldu alalı) şimdilik memnunum
Sadece 1 tanesi resmi olarak ülkede 🥹
S23 ULTRA kullanıyorum çok memnunum
Samsung a33 kullanıyorum
Xiaomi red mi 6 var gayet memnunum
aaa isirilmis elma yok şaka miiii
Ablam android diyor ama...
@Heyyoheyyo1 aaa cidden miiii
Trollendik
S23 ultra kullanıyorum harika bir deneyim
Samsung j3 eski telefon bu
İphone kullanıyorum ama s23 cidden çok güzel
Samsung a 13 kullanıyorum fena değil şimdilik
solcu gazeteden mi caldın
Samsung A14 kullanıyorm memnunum
Nokia 3310 kullanıyorum, şu an ondan yazıyorum
Bilmem markasına hiç bakmadım
Samsung san şaşmam
Samsung
İphone 11
Motorola şaşırttı.
iphone 11
Resmi 12
İnfinix note 8
S23 ultra
Samsung adamdır 🤍✨
A54 kullanan var mi
iOS apple
İphone 12 , iPhone harici gerisi yalan.
14 pro max
S20.
Samsung A52s
Samsung A52S 5G
Oppo a15s
Güzel telefonlar
Resmi9
iPhone 15 aldım
a04s samsung
Vivo
Apple
Iphone x
14 pro
Redmi note 9 pro
kaçak redmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?