3 gündür üst üste istek atıyor bu çocuğun sıkıntısı ne?

Fabrikada bi arkadaşına söylerek açılmıştı bana. Arkadaşı da benim arkadaşıma söyledi. Arkadaşımda bana söyledi bu şekil öğrendim.

Neyse arkadaşıma dedimki tanışmam lazım yüz yüze. Öyle numara falan veremem tanımadığım bilmediğim birine. Klavyeden herkes her şeyi yazar dedim. Sonra İğrenç bi tanışma şekli oldu. Yani tanışamadık bile. O 20 yaşında. Ben 19. Benden daha utangaç tek kelime etmiyor. Bi şey söylerken erkek arkadaşının kulağına söylüyor...

Bende dedimki bundan olmaz dedim instagramdan takipten çıktım. Takipçilerden de çıktım. Arkadaşlarımda benim istemediğimi belirtti. Böylece konu kapanmış oldu.

O günden bugüne zaten doğru dürüst olmayan iletişim sonlanmış oldu. Üzerinden 2 ay geçti. Kendisi 1.5 aydır işten ayrılmış olmasına rağmen bana durduk yere 3 gündür istek gönderiyor. Mesaj kutuma ismimi yazmış. Bende derdi ne bi bakim dedim. Buyur? Dedim. Napıyosun yazdı. Öyle bi delirdim ki bakmadım bile cevabına. Saatler sonra mesaj atmış "cevap vericek misin? " Diye. Hâlâ bakmadım mesajına hâlâ istek atıyor. Durduk yere noldu manyak mı ne. Benim istemediğim açık açık belliyken

3 gündür üst üste istek atıyor bu çocuğun sıkıntısı ne?
Cevapla