İmei atılan telefonumu güncelledim şebekem gitti?

Bi kaç ay önce telefonun imeisi gitti telefoncuya götürüp yaptırdım. Dün güncelleme yapınca yeniden başlatıldı açıldığında şebekem gitmişti. Tekrar imei mi attırmam gerekecek? Yoksa başka türlü düzelir mi? Arama kısmından bakınca iki hattında IMEI numarası görünüyor geçen defa gittiğinde mesaj gelmişti şu kadar gün kaldı kapanacak diye öyle kapanmıştı? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi

İmei atılan telefonumu güncelledim şebekem gitti?
Cevapla