Beni eklemeyen birine Whatsapp'tan yazmaya çalıştım sonra vazgeçtim, bu arada çevrimiçi idi. Anlamış mıdır?

Hoşlandığım bine watsaptan mesaj yazarken çevrimici olduğunu gördüm sonra yazmaktan vazgeçtim anlamış mıdır
Bu arada bende ekli ama ben onda ekli değilim
Güncellemeler
+1 yıl
Tekrar soruyorum
Beni eklemeyen birine Whatsapp'tan yazmaya çalıştım sonra vazgeçtim, bu arada çevrimiçi idi. Anlamış mıdır?
Cevapla