Sevgilimin telefonunda sınıfından bir kızı arzuladığına dair mesajlar gördüm, ayrıldım. Abartmış mıyım?

Bizim aramızda cinsel bir muhabbet yok ikimizde muhafazakar ailelerde büyüdük. Telefonuna bakıyordum. Erkek arkadaşım mesajlarında erkek grubunda sınıftaki bu kızı arzuladığını yazmış. Bir sürüde pis video vardı netten. Görünce çok sinirlendim, çok üzüldüm. Arkadaşlarım ayrıldığım için kızdı her erkek böyle şeyler konuşurmuş. Ama bence ilişkisi olan bir erkek böyle ileri gitmemeliydi. Video izlemesi ve konuşmasını geçtim ben hayatındayken farklı bir kadına bu bakışla bakması zoruma gitti. Ayrıldım ve çok pişman olduğunu söylüyor ama ben artık istemiyorum. Abartmış mıyım?

Sevgilimin telefonunda sınıfından bir kızı arzuladığına dair mesajlar gördüm, ayrıldım. Abartmış mıyım?
Cevapla