Monitörüm ilk açıldığında böyle oluyor sonra düzeliyor neden?

Ekran kartında problem olduğunu sanmıyorum çünkü çift monitör kullanıyorum diğeri düzgün açılıyor bu konuda yardımcı olabilecek kimse var mı?
Monitörüm ilk açıldığında böyle oluyor sonra düzeliyor neden?
Monitörüm ilk açıldığında böyle oluyor sonra düzeliyor neden?
Cevapla