Monitör de mi sorun var yoksa portlar da mı?

Merhaba uzun süredir bilgisayar kullanıyorum ama son bır kac aydır monıtorde cizgiler cıkmaya başladı yanı bılgısayarı acar acmaz degıl de yarım saat kullandıktan sonra falan cıkıyor bilgisi olan yardımcı olabılır mı

Monitör de mi sorun var yoksa portlar da mı?
Cevapla