İnternet & Teknoloji Sosyal medya kullanmayan bir erkekle dahi konuşmayan kız nasıl geliyor size? esma23a Takip Et Xper 2 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl KS soruyor hesabımı kapattiyorum iyi mi yapiyroum sizce? Sosyal medya kullanmayan bir erkekle dahi konuşmayan kız nasıl geliyor size? Cevapla Sosyal Medya Soruları Erkek Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u tenedos Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. pek normal gelmiyor insanlarla iletişimi kesmek iyi bir şey değil 0 18 Yorumla esma23a +1 yıl Bak sen Yorumla u tenedos +1 yıl sen bakma Yorumla esma23a +1 yıl Sen bak ama Yorumla esma23a +1 yıl 😂😂 Yorumla u tenedos +1 yıl :D bakmıyom işte Yorumla esma23a +1 yıl Tm 😈 Yorumla u tenedos +1 yıl git burdan şeytan 😱 Yorumla esma23a +1 yıl Şeytan sensin canım 😈😈 Yorumla esma23a +1 yıl Profile bak heke Yorumla u tenedos +1 yıl nolmuş profile Yorumla esma23a +1 yıl Şeytana benziyor Yorumla u tenedos +1 yıl yok be çita o Yorumla esma23a +1 yıl Aa citaymiş değişik birisin profilne bakıldığında. psikopat ya da narsist olabilir misin 😂😂 Yorumla u tenedos +1 yıl sanmıyorum iyi bakamamışsın profile bence narsist bi paylaşımım var mı acaba :D Yorumla esma23a +1 yıl Çok incelemedim yok galiba Yorumla u tenedos +1 yıl yok yok bence değilim galiba Yorumla esma23a +1 yıl Olabilir Yorumla u tenedos +1 yıl olsun madem Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Bence normal 1 0 Yorumla
BirisiOlurKendisi Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 55% +1 yıl Önce iş sonra eş düşüncesinde ise normal 1 0 Yorumla
hasanmerkit_ Takip Et Xper 4 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl İçine kapanık sanırım 0 3 Yorumla esma23a +1 yıl Hm öyle mi Yorumla hasanmerkit_ +1 yıl Evet, çevrende de böyle misin? Yorumla esma23a +1 yıl Aslında işime kariyerime yönelmek için sosyal medyayı kapattım erkelerle irtibatı kestim içine kapanıklik oluyorsa öyleyim Yorumla
ManyakBaron31 Takip Et Master Yaş: 56 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 631 cevap paylaştı. İyi geliyor 1 7 Yorumla ManyakBaron31 +1 yıl Kapat tabii ne işin var burada Yorumla esma23a +1 yıl Hee valla Yorumla ManyakBaron31 +1 yıl burada geceleri çok değişik şeyler oluyor o yüzden experşn 4 olmadan kapat Yorumla esma23a +1 yıl Sende kapat abi Yorumla ManyakBaron31 +1 yıl Yok ben geziyorum buralarda kafa dağıtmaya iyi geliyor geceleri çalışınca Yorumla esma23a +1 yıl Hm iyi abi bb iyi günler Yorumla ManyakBaron31 +1 yıl Sağol sanada Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kurgu geliyor 0 9 Yorumla esma23a +1 yıl Gerçekse ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evlenelim Yorumla esma23a +1 yıl Evlenmek istemiyorum yaşim daha genç 19 yaşındayım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam zamani gelince evleniriz :D Yorumla esma23a +1 yıl Aramızdaki yaş farkı ne olucak Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hemen evlenmicez yasitlarin zaten cocuk gibi. Bulmusken sen gibisini kacirmayayim Yorumla esma23a +1 yıl Bakalim nasip Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bak o zaman :D Yorumla esma23a +1 yıl Tamam Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
pek normal gelmiyor insanlarla iletişimi kesmek iyi bir şey değil
Bak sen
sen bakma
Sen bak ama
😂😂
:D bakmıyom işte
Tm 😈
git burdan şeytan 😱
Şeytan sensin canım 😈😈
Profile bak heke
nolmuş profile
Şeytana benziyor
yok be çita o
Aa citaymiş değişik birisin profilne bakıldığında. psikopat ya da narsist olabilir misin 😂😂
sanmıyorum iyi bakamamışsın profile bence narsist bi paylaşımım var mı acaba :D
Çok incelemedim yok galiba
yok yok bence değilim galiba
Olabilir
olsun madem
Bence normal
En güzeli bence ya mis gibi
Önce iş sonra eş düşüncesinde ise normal
İçine kapanık sanırım
Hm öyle mi
Evet, çevrende de böyle misin?
Aslında işime kariyerime yönelmek için sosyal medyayı kapattım erkelerle irtibatı kestim içine kapanıklik oluyorsa öyleyim
İyi geliyor
Kapat tabii ne işin var burada
Hee valla
burada geceleri çok değişik şeyler oluyor o yüzden experşn 4 olmadan kapat
Sende kapat abi
Yok ben geziyorum buralarda kafa dağıtmaya iyi geliyor geceleri çalışınca
Hm iyi abi bb iyi günler
Sağol sanada
Kurgu geliyor
Gerçekse ya
Evlenelim
Evlenmek istemiyorum yaşim daha genç 19 yaşındayım
Tamam zamani gelince evleniriz :D
Aramızdaki yaş farkı ne olucak
Hemen evlenmicez yasitlarin zaten cocuk gibi. Bulmusken sen gibisini kacirmayayim
Bakalim nasip
Bak o zaman :D
Tamam
Kendini soyutlamış