Akıllı saat, Akıllı gözlük, vücut sensörleri, elektronik giyilen eşyalar.
kullandıklarınız var mı?

Akıllı saat, Akıllı gözlük, vücut sensörleri, elektronik giyilen eşyalar.
kullandıklarınız var mı?

Akıllı saat kullanıyorum daha yeni ekran koruyucu aldım 200 lira para verdim kendisi şu anda 5 bin lira korumak lazım iki tane akıllı saat var bileklik de var ama kullanmıyorum daha yeni 2 tane saat aldım normal aliexpresten çok severim takı işlerini normal bileklik saat kolye bandana bone kullanırım
2 sene önce Huawei GT2Pro satın aldım ve harika bir saatti. Akıllı saate öyle bi alıştım ki artık saati koluma takmadığım zaman eksikliğini hissediyordum. Saatime kardeşim el koyduktan sonra gittim Samsung Watch5Pro aldım bu saat diğer saate göre resmen devrim niteliğinde ama şarjı maalesef 3 gün gidiyor. Diğer saati şarjdan çıkardığım zaman 2 hafta şarj etmeden kullanıyordum.
Evet Akıllı saat Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46 mm kullanıyorum çok memnunum Maşallah kesinlikle tavsiye ederim

Kullandığımız saat stili bile aynı senle djfj saat de aynı 😂😂
🍏 watch kullanıyorum.
Yeşilinden mi dfjkg tuzlu mu peki
yeşil elma sevdanla uyuşmuyor olmamış. D
jasdk kırmızıyla aldatmışsın aa
Yeşilin gözleri yaşlı sdfjmg
Ricalar madiş ☘️
Cevap
15Cevap
Evet. Akıllı gözlük, bileklik ve saat var.
Kullanmıyorum hiç. üzerime bir şey takıştırmayı sevmem sdfsdf
Önceden Mi band kullanıyordum ama artık gerek kalmadı
Birkaç aydır kullanıyorum bence teknoloji artık hayatımızı kolaylaştırmakla kalmadı bizi biraz tembelleştirdi de 😂 ama güzel anlamda cüzdan taşımak yok kart aramak yok…Halkbank Paraf’ın RingPay yüzüğüyle sadece elini uzatıyorsun hooop ödeme tamam 💅🏻 ben genelde ellerim doluyken kasada panikleyenlerdenim kahve telefon çanta her şey bir arada… O an yüzükle ödeme yapmak resmen level atlamak gibi hissettiriyor hem pratik hem şık teknolojiye alıştıkça alışıyoruz sonumuz ne olacak bakalım 😂💍
Kullanıyorum kardeşim.
İş yerinde iyi oluyor , iş harici mekanik saat adamdır
Öyledir abim😂
Evet hediye olarak almıştım apple watch ama telefonuma hala bağlamadım.
bir zahmet bağlrsın artık dsfs
Sadece Meta Quest 3 VR kullanıyorum , eğer sayılıyorsa. 😅
Onun dışında sevmiyorum. Apple watch 9 alacaktım hatta geçen de yok ya.. Klasik saat , klasik gözlük en iyisi.
Radyasyon sonucu kansere sebep olur. Bu yüzden giymeyi tercih etmem. Teknoloji aynı zaman da alzheimer yapar.
Sadece cebin içine giren akıllı telefonları kullanırım
Kablosuz kulaklık giyilebilir teknoloji ise o var sadece. Başka yok
Xiaomi Amazfit Verge var ama sık sık ekranı kendiliğinden kararıp kapanıyor.
Normal gözlük sayılıyor mu hocam sjj
ıh ıh sayılmaz :D
ıhhh aksjdl
Yahu biz önce bi giyinebilelim de sonra teknoljisini de konuşuruz
Sadece telefon taşıyorum.
Akıllı saat kulllanıyorum huawei watch git 3 elite
Hayır kullanmıyorum
Evet, Apple Watch kullanıyorum
Hayır saat bile takmıyorum
Evet Huawei watch ultimate
Xiaomi Mi Band 5 kullanıyorum.
Evet samsung saat kullanıyorum
Hayır.
şu nokta niye bana küfür gibi geliyor ajklsd
Ya. d niye herkes küfür gibi hissediyor anlamış değilim sadece ufak bir takıntı aaaa. d
yüze tokat gibi allahıma jsdfgdfıf (. d) den alışığız biz lkdf
hayır kullanmıyorum
Akıllı saat aldım ama kullanmıyorum pek
Telefonu taşıyorum buna şükür.
Hayır kullanmıyorum.
Airpods var sadece
Hayır.
Akıllı saat severiz
Sadece akıllı saat
Yok 💫
Yoqq.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?