Güncellemeler
+1 yıl
Telegramı kullananlar ve bilgisi olanlar vardır kimisi olumlu bakar kimisi bakmaz bu onun tercihi. Ben kendim kullanmayı tercih etmediğim bir platform da erkek arkadaşımı ya da eşimi görmek istemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Eşim ya da sevgilim kullanabilir isterse yani ben sevgilime ya da eşime güvenirim her türlü zaten. ama sadece date uygulamaları kullanamaz ki kullanmak da istemez
Telegramda ne sakınca var ki? Ayrıca bu kişisel karar. Kimse müdahale etmemeli.
Ben ederim
Açık net şeffaf hesap veren hesap vermeyi onurlu bir yaşam tarzı haline getiren bir insanim
Güven varsa tüm hesaplarımı
Sifrelerimi veririm
Sıkıntı yok
Evliyim. Telegram var.
telegram da ne var.
çoğu kişi whatsapı sildi.
bizde telegram var.
aynı whatsap gibi kullanıyorım.
Telegram kanalına davet eden eskrt hesaplarını görünce sağlıklı bulmuyorum ne yazıkki
O erkeğin karakterine veya takıldığı yerlere bağlı. 2 senedir kullanıyorum telegram. Ne yazan var ne davet eden.
Telegtam 18 uygulama da bizim mi haberimiz yok abla boynuzlayan normal mesajda da boynuzluho
Telegram kanalına davet eden bir kaç eskrt gördüm ondan ötürü karşıyım senin ne amaçla kullandığını bilemiyorum
Twittrda kullanmasin
Kullanmasın zaten
Kullanım amacına bağlı, örneğin ben kpss grupları için kullanıyorum 😄
kullanım amacına bağlı. Çünkü telegramda her halt yenebiliyor maalesef. kullanim amacı tatmin etmezse izin vermem.
Telegram da whatsapp gibi değil mi? Kullansın ne olacak sanki
Daha geniş
O kadar hakim değilim telegram şeysine
Olma guzum yuva yıkar
Ben müslümanım, asla öyle ayıp şeyler izlemem telegramda falan
İnanıyorum sana 🥰
KGB ajanımısınız niye telegram kullanıyorsunuz yaw
Olup olmadık gruplara ekleniyorum kim ekliyor bilmiyorum da bayaa rahat gruplar
ya ben telegram kullanıyorum geçen birisi sen de mi abi dedi
haber ve borsa kanallarına bakıyorum, telegramda benim bilmediğim ne var ki
Herkes kendine göre kullanıyor işte, ben de haber, kripto ve borsa için kullanıyorum ama farklı amaçta kullananlar varmış.
@uusluu vay arkadaş neler varmış neler
Oooo neler neler
Telegram genelde gizli saklı işler için kullanılıyor 🙂
Genelde p*rno izliyorlar ama bilemedim.
Şunu başa tutturmak gerek 😅😅 daha kullandıkları uygulamadan haberleri yok bunların. Sapık kadın ve erkekler toplanmış orada
Cok masum bunlar.
Ne sakinca var kullanmasından
Telegram pavyon gibi. Mümkünse kullanmasın
Telegram kotu bir yermi?
Telegramın zararı ne anlamadım
Ne amaçla kullandığına göre değişir.
Yasaklı uygulamalar kullanmamalı
Kullansın ne var bunda tuvba
Telegramda ne var ki bende de var
ben alısverıs ıcın kullanıyorum
Ne istiyorsa kullanabilir
Ne amaçla kullandığı önemli
Kullansın nolmuş ki bı halt yemiyosa
Halt yiyenlerin yeri bacım
Bana KS için öyle diyen oldu ama ben kendimi bildikten sonra kimene yani bilmiyorum telegrami duydum ama kullanmadim
Bir sürü terbiyesiz gruplar var, WhatsApp tepki aldığı sırada indirmek zorunda kaldım ve olur olmadık şeylerle karşılaştım ben kesinlikle karşıyım
Allah belasını versin bu insanların azmis lar köpek ler
Eşimde bende kullanıyoruz
Telegramda nası bi yanlışlık olabilir ki
Ne var bunda
Kullansın
ikiside yok
WhatsApp a neyse odur
Kızardım
kendi tercihi
Sen kullaniyormusun