
Kulak içi bende
Kulak içi
Kulak üstü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kulak içi bende
Kulak üstü kulaklık ses yalıtımı açısından daha başarılı ama taşınabilir açısından kulak içi kulaklık diyorum enes özen çok başarılı bir yayıncı bu arada
Kafama kulaklık takmam, saçların şeklini bozuyor ve hoşuma da gitmiyor.
anliyorum, o zaman kulak içi diyelim mi
Dedik bile
Diyelim tabi, cvp icin tsk
😉😘
Cevap
10Cevap
kulak üstü kulaklık candır
Kulak içi daha kullanışlı, konforlu ve görüntü daha sade, diğer türlüsü her an operasyona çıkılacak bir aparat gibi duruyor ))
Kulak içi rahatsiz ediyor beni, üst iyi rahat ve saglam duruyor.
Oyun için kulaküstü
Ama dışarıda kullanmak için kulakiçi daha iyi
Sağlıklı olan kulak üstü kulaklıktir. Pratik olan ise kulak içi olanı.
Amcamın airpodsunu kuşlar kapmıştı ajaj
Amcanda hemen sanami yetistirmişti ajaj
Allah dedene uzun ömürler versin operiz ellerinden ajaj
Dışarıda kulak içi. İçeride kulak üstü.
Kulak üstü.
ikiside değil beyne çok kötü zarar veriyor
Kulaklık kullanmıyorum.
Kulakiçi
Kulak içi
Kulak içi
Kulak içi daha şık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?