Çok arada kaldım ikisininde artı ve eksileri var birini seçmemde yardım edin
Kulak üstü
Kulak içi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çok arada kaldım ikisininde artı ve eksileri var birini seçmemde yardım edin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben bluetoothlu kulaklık üzerinden konuşacak olursam, kulaküstü taşıma kullanım konfor açısından rahat hissettirmeyebilir fakat kulakiçi gerek taşınması gerekte konfor ve kullanım açısından daha rahat cepte bile gidiyor
Kulak üstü ama her zaman taşıması kolay olmayabiliyor o yüzden kulak içi benim tavsiyem
Kullanışına göre değişir
Dışarı çıkarken vs kullanıcam ama bazı kulaklıklar kulağımı acıtıyor o yüzden önerdiğin marka vs var mı
Valla o konu hakkında bir fikrim yok kusura bakma
Ses kalitesine önem veriyorsan kulaküstü.
Kablosuz daha rahat bence
kulak içi dışarda kullanıcaksan daha iyi