Dijital kameramı bataryadan mı şarj etmem gerekir yoksa aut girişinden mi?

Arkadaşlar bu kamerayı şarj edebilmem için bataryayı mı etmem gerekir yoksa bir aut girişi var ordan mı edicem

Dijital kameramı bataryadan mı şarj etmem gerekir yoksa aut girişinden mi?
Dijital kameramı bataryadan mı şarj etmem gerekir yoksa aut girişinden mi?
Dijital kameramı bataryadan mı şarj etmem gerekir yoksa aut girişinden mi?
Cevapla