Arkadaşlar bu kamerayı şarj edebilmem için bataryayı mı etmem gerekir yoksa bir aut girişi var ordan mı edicem


Arkadaşlar bu kamerayı şarj edebilmem için bataryayı mı etmem gerekir yoksa bir aut girişi var ordan mı edicem


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
ana bundan bende de vardı 20 yaşımdayken hâlâ var gerçi nerde acaba bak aklıma geldi şimdi
sadece bataryasını şarj edeceksin onun
batarya şarj etme kitinin olması lazım
Başka soket yoksa pik dışarda bşr şarj cigazı ile şarj olacak
Bunların kendi adaptörü oluyodu ama USB ile de olur
Usb girişi yok sadece o küçük yer var
Hariic yuvası olması lazım ince uçlu
Şarj aleti yok yani bulamadım
marka modeli ne
Arçelik 2.5 inch lcd manitor
Adk 634