Arkadaşlar yazı uzun ve tekrar yazamayacağım, şu an seçebiliyorum ama bir yere kopyala yapıştır olmuyo ve yazı bembeyaz tamamen beyaz sayfa görüyorum ne yapmam gerekiyo. Daha önce de böyle olduğunda tekrar yazmıştım kurtaramamıştım
Güncellemeler
+1 yıl
Font yazısı beyaz değil, siyah gözüküyor ona rağmen böyle bir sprun var
Bilgisayarda wordden yazı yazıyorum ama gözükmüyor?
Hmm garip bir durum daha önce hıc böyle bıseyle karsılasmadım. Bılgısayarı kapatıp acmamıs olsan ıyı olabılırdı ama dosyayı sağ tıklayıp bırlıkte aç kısmından not defterınde açmayı denermısın orada gosterecekmı yazıyı bakalım
Bu arada sorun sanırım yazım stilinde. Normalde Calibri ama şu an courier new olarak gözüküyo. Gözükmeyen yazının stilini değiştirmeye çalıştığımda yazı yok oluyo
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yazının rengını değiştirmeyi denedinmi?
Nasıl uzun bır yazıyı beyaz olduğunu farketmeden yazdın
Hayır kaydetmeden önce gayet düzgün bir word dosyasıydı kaydettim çıktım kapadım bilgisayarı şu an açtım bembeyaz ve renk zaten siyah olarak gözüküyor
Yani düzenleme kısmında siyah ama dosyada beyaz. Fotoğraf atamıyorum yoksa atardım
Hmm garip bir durum daha önce hıc böyle bıseyle karsılasmadım. Bılgısayarı kapatıp acmamıs olsan ıyı olabılırdı ama dosyayı sağ tıklayıp bırlıkte aç kısmından not defterınde açmayı denermısın orada gosterecekmı yazıyı bakalım
'00/ dan ibaret açılan şey
Gecmıs olsun bılemedım sımdı görmeden de burdan tarıfle bısey yapamıyorum sıstemsel bır hata ama nasıl çözülür bılemedım
Bu arada sorun sanırım yazım stilinde. Normalde Calibri ama şu an courier new olarak gözüküyo. Gözükmeyen yazının stilini değiştirmeye çalıştığımda yazı yok oluyo
Çok garıp ya böyle bısey olmaması lazım normalde ama nıye oluyor anlamıs degılım
Yazının rengini beyaz yapmışsındır ondan görünmüyor çok yazıyı seçip yazının rengini değiştir
Yazıyı kopyalayıp başka Word sayfasına yapıştır
fontun rengi beyaz olmuştur
Nasıl gözükmüyor