Hesabımı kapamak için biriyle anlaştım ve tekrar para istiyor sizce kapamamasını söyleyip verdiğim parayı istesem ayıp mı olur?

120 dolara anlaşmıştık giremediğim hesabı kapatacaktı ancak sorun çıktığını ve 190 dolar daha istediğini söylüyor yani 9000tlye denk geliyor bende o kadara değmez diye düşündüm sizce ilk verdiğim 120yi geri istemeli miyim?

Hesabımı kapamak için biriyle anlaştım ve tekrar para istiyor sizce kapamamasını söyleyip verdiğim parayı istesem ayıp mı olur?
Cevapla