
Bugün yagmurda yürüdüm kulaklık takiliydi eve geldim kulaklık çıkarttım hala duruyo bu işret ve bazen ses geliyo bazen gelmiyo aradtirim Su kaçmış diyo herkes napicam ben şimdi :(((

Bugün yagmurda yürüdüm kulaklık takiliydi eve geldim kulaklık çıkarttım hala duruyo bu işret ve bazen ses geliyo bazen gelmiyo aradtirim Su kaçmış diyo herkes napicam ben şimdi :(((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Telefonda sorun olmalı gadası
Su kaçmış olabilir mi neden dolayı
Sanmam
Nerelisin kayserimi
Aynen kayseriliyim
Ciddi soruyorum
Ciddi diyorum bende kayseriliyim doğma büyüme
Kayserililer Bir de sivaslılar çok kullanıyor bu lafı ;))
Doğrudur
Kayseri nin neresindennnn
Neresini biliyorsin
Pınarbaşı Develi sen oralı değilsin sanırım
Kesin hüküm vermekte üstüne yok
Nerelisin diyorum cevap yok uzatıp da uzatıyorsun
Konuşmak istiyorsan mesaj atarsın bu kadar basit
Hmmm
Yok oylesine sordum
Hem şaka yapar gibi hem de ciddi konuşuyor gibi görünüyorsun anlayamıyorum yani hangisi doğru hangisi şaka buna cevap vermiyorsan Kayseri'li değilsin o zaman
Shshshshs
Kesin kayseriliyim emin ol dediğin yerleri de biliyorum her yerinde kayseri'deyim
Neresindensin gadasi dhshsjs
Beyazşehir
Tamirciye götür