Merhaba telefonumda kulaklık simgesi var fotoğrafta gördüğünüz gibi ama kulaklık yok ve seste gelmiyor kapatıp açtım çözülmedi nasıl çözerim bilgisi olan?
Kulaklık simgesi var ama kulaklık yok ve ses gelmiyor neden?
Kulaklık girişine pislik birikmiş olabilir bir iğne yardımıyla biriken pislikleri çıkartın içinden ya da sıvı girmiş olabilir cihaza. Bunun dışında yazılımsal bir durumda olabilir verilerinizi yedekleyip cihaza format atın