İnternet & Teknoloji Getir uygulamasında hiç kuryeye bahşiş bıraktınız mı? Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 15 Yapay Zekaya Sor Getir kuryelerine bahşiş verdiğiniz oluyor mu?#Edameda 💜 Güncellemeler+1 yıl Güncelllll Getir uygulamasında hiç kuryeye bahşiş bıraktınız mı? Cevapla Uygulama Soruları Getir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Getir uygulamasını kullanmadım hiç ama sipariş verdiğim zaman bahşiş te veririm mutlaka 1 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Ben her zaman bahşiş veriyorum çünkü gerçekten işleri çok zor bazen daha hızlı yetişmek için hayatlarını tehlikeye bile atıyorlar. 1 0 Yorumla
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Şok tan söylüyorum genelde hiç vermedim ama olabilir aslında 1 0 Yorumla
Bischocolata Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Getirden hiç sipariş etmedim ki matmazel etsem bırakırım bir 5. 10 lira. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Evet. Restoranlarda, benzinliklerde ve kuryelere bahşiş veririm. 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,2b cevap paylaştı. 2 ₺ verdiğimi hatırlıyorum 😂 1 4 Yorumla Edameda06 +1 yıl Kaç yıl önce 🤣 Yorumla Semih6934 +1 yıl 2 yıl olmuştur 🤣 O zamanın iyi parası çaktırma 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl 😄 Doğru 2 yılda paranın değeri kalmaz oldu Yorumla Semih6934 +1 yıl Ahahah 😂 Maalesef 🤷🏻♂️ Yorumla
Kadir_r Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bir kere çalıştığım sıra kadının biri hep beni istediğini yorumlara yazmıştı 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,9b cevap paylaştı. hayır çünkü kullanmıyorum 1 0 Yorumla
mahiyet Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 97% +1 yıl Uygulamayı kullanmıyorum hiç işim olmadı 😅 1 0 Yorumla
Barbiemiyimneyim Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 325 cevap paylaştı. Evet 10 tl bırakırım genelde. 1 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hayir çoğu bırakıp gidiyor 1 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,7b cevap paylaştı. onu yüklemedim bile hiç 1 0 Yorumla
44asi44 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 712 cevap paylaştı. Getir götür işimiz olmadığı için yok 😃😃 1 0 Yorumla
Sonasık24 Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 669 cevap paylaştı. Evet çok oldu bahşiş bıraktığım. 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 669 cevap paylaştı. Hayır bırakmadım 😂 1 0 Yorumla
bunasııladam Takip Et Master Yaş: 36 , eic 34% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Güzel olmuş bu 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Getir uygulamasını kullanmadım hiç ama sipariş verdiğim zaman bahşiş te veririm mutlaka
Ben her zaman bahşiş veriyorum çünkü gerçekten işleri çok zor bazen daha hızlı yetişmek için hayatlarını tehlikeye bile atıyorlar.
Şok tan söylüyorum genelde hiç vermedim ama olabilir aslında
Getirden hiç sipariş etmedim ki matmazel etsem bırakırım bir 5. 10 lira.
Evet. Restoranlarda, benzinliklerde ve kuryelere bahşiş veririm.
2 ₺ verdiğimi hatırlıyorum 😂
Kaç yıl önce 🤣
2 yıl olmuştur 🤣 O zamanın iyi parası çaktırma 😂
😄 Doğru 2 yılda paranın değeri kalmaz oldu
Ahahah 😂 Maalesef 🤷🏻♂️
Bir kere çalıştığım sıra kadının biri hep beni istediğini yorumlara yazmıştı
Fix 100tl veriyorum hepsine
sipariş vermedim
hayır çünkü kullanmıyorum
Uygulamayı kullanmıyorum hiç işim olmadı 😅
Evet 10 tl bırakırım genelde.
Hayir çoğu bırakıp gidiyor
getirden değil trendyoldan sipariş yaparım
onu yüklemedim bile hiç
Getir götür işimiz olmadığı için yok 😃😃
Evet çok oldu bahşiş bıraktığım.
Hayir
Hayır bırakmadım 😂
yok kullanmadım bile
Güzel olmuş bu
Çok defa
Kullanmıyorum
Paketi aldigimda verdigim olmustur
Yok hayır
Bahşişe karşıyım
Birkaç kere