İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
Ben stlak yapmam kimseyi
ama takip edenler çok olur
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kimseyi stalklamam üzülmesini istemem götü durumda görmek istemem stalklarsam denersem eğer buda 2 hafta 3 hafta olur fazlası insanı kırar herşeyi objektif şekilde anlatmak konuşmak ve daha güzel bence bazı insanlar çok abartıyor fakat gerek yok kim ne yaparsa yapsın kendine yapar birlikte paylaşmakdan yanayım sevgi saygı güven içersinde her insan hata yapabilir önemli olan hatanı bilip anlamak ve uzlasmakdan geçer kimse 4×4 değildir art niyet olmadıkça her şey gönlünüzce olsun dilerim 😐
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben stlak yapmam kimseyi
ama takip edenler çok olur
Kimseyi stalklamam üzülmesini istemem götü durumda görmek istemem stalklarsam denersem eğer buda 2 hafta 3 hafta olur fazlası insanı kırar herşeyi objektif şekilde anlatmak konuşmak ve daha güzel bence bazı insanlar çok abartıyor fakat gerek yok kim ne yaparsa yapsın kendine yapar birlikte paylaşmakdan yanayım sevgi saygı güven içersinde her insan hata yapabilir önemli olan hatanı bilip anlamak ve uzlasmakdan geçer kimse 4×4 değildir art niyet olmadıkça her şey gönlünüzce olsun dilerim 😐
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!