İzlediğim bir sahnede adam eşine iltifat etmek için gugıl amcaya "Kız arkadaşa güzel sözler" diye aratma yaptı ya 😂
Daha önce birine iltifat etmek için siz de arama motorundan yardım aldınız mı hiç? Neydi peki o iltifat? 👻💖

İzlediğim bir sahnede adam eşine iltifat etmek için gugıl amcaya "Kız arkadaşa güzel sözler" diye aratma yaptı ya 😂
Daha önce birine iltifat etmek için siz de arama motorundan yardım aldınız mı hiç? Neydi peki o iltifat? 👻💖

Hayır almadım.. öyle anlamı kalmaz ki ben içimden gelirse iltifat ederim ki bu da benim kendi düşüncelerim sözlerim olur. yani bu tıpkı doğum günü mesajını netten bulmaya benziyor
Çok üşendirici bir iş ya. :D
Ben her zaman kendim buldum. Edebi bir ruhum var ama sadece bu konuda galiba. hahah
Üsenmekten ziyade çok askıda kalmış gibi sözler bi ruhu yok. Anlık gelişen her şey en güzeli. 😂
Aynen zaten oraya girmedim bile. Aşırı yapay ve itici bir şey. :D
Her şey anlık gelişmeli ve senin o an ki duyguna göre şekillenmeli. :D
Kesssinlikle. 😄
Teşekkürlerimi sunuyorum. :D
Ricalar çok çok. 🥳✨️
Hayır hiç yardım almadım.. bwn ağzıma geleni söylerim
Alınmalı mı dersin peki? 😂
Alınsımasın diyorum 😏🤣
😂😂
Teşekkürler ☺️
Cevap
12Cevap
Yok be ya hiç aramadım biliyormusun😂ben doğallıktan yanayım gelişi güzel söyler geçerim😄😏
Ahahshs doğallık her zaman en iyisi, çok sırıtıyor bu yapay sözler 😂
Aynen öyle romantik olacam diye adam batırıyor kendini😄
Öyle gerçekten 😄
Yukk hiç öyle şeyler yapmadım ama özlü söz atışmasında bakmışlığım var o sayılır mi? 😅
Yok yav onlar olur o kadar bir şey olmaz iltifat değil o 😂
😂😂
Hiç o kadar akıllı olmadım 😄 hep olağan gelişti 😄
O sözü bende tuttum✌🏻
Ahahah sanırım kullanmaya baslayacagim baksana ajsjsjs
Çilekli mikşekin kurbaneyyy😂💖
Ayh yok daha neler, uğraşamam. İyisin iyi der geçerim djdj
Birine iltifat etmem için internete ihtiyacım yok 😃 içimden nasıl geliyorsa öyle iltifat ederim
Günaydın mesajlarını hep internetten bulurdum
Hayır
Doğal davranışın iyi benim …
Onu yapay işlerde gerekli …
Mesela falan kisiye mail de nasıl hitap edilir
İcimden ne soylemek gerekiyorsa onu aoylerim ya aratınca bir anlamı kalmıyo bence
Yok valla hiç o şekilde bişey yapmadim😂
😂😂 yapilmasin ya sjsshshs
Bana yapan oldu ama da yani ben yapmam. Biz yapamayiz kız ikiz zaten. Bizim ruhumuz ölmedi be o kadar.
Hiç netten aramadım 😂
Ajshshs ben sanırım aramaya karar verdim artıkın
Hayır. İltifat edeceksem içimden gelmesi, doğal olması gerek.
Yok bana samimi gelmez ya.
İlişki koçları ni izlemiştim
hayır kalbimden geçenler yeter
Saçmlık. zaTen zor iltifat eden biri için
Tabi ki de hayir
Prensip olarak iltifat etmiyorum😂
Almam kendim zaten harikula iltifatlar ederim
Asla başkasının duygularını kendimin gibi yapmam
hayir o neymis oyle iltifat icten gelmeli
Yok hiç almadım
Gerek duymadim
aldım, yaradı
Yalan söyledik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?